Dzisiaj jest 03 sie 2025, 7:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Powrót 4T
Post: 17 sty 2010, 15:05 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Wtam ponownie wszystkich:)

Niedługo zaczyna się sezon, więc trzeba odkopać swój złom :D w zeszłym roku kit 80ccm gaźnik wariator regulacja wszystkiego spisywał się dobrze przyspieszenie kosmiczne 2t sie chowały, ale to do czasu, od października padł, a wczesniej juz tracił moc i prędkość z 80 spadła do jakiś 60, jednak nie mialem kasy żeby coś z tym zrobić bo pękł mi wariator i musiałem go zmienić, aby w ogóle się poruszać. Przyszedł czas na nowy kit i zastanawiam się teraz, czy warto dopłacać prawie 200zł do 80ccm naraku v.3 czy airsal będzie ok? Gaźnik o zwiększonej średnicy mam, wariator sportowy także. Jak będzie starczyło kasy zainwestuje jeszcze trochę w napęd i może coś z optyką bo na pewno szykuje się malowanie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 15:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Ja bym brał Airsala. Mam dziwne odczucia co do naraku kolega miał cylinder i gwint zerwał od napinacza a wcale micno nie było dokręcone.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 21:16 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
mam okazje kupic naraku 80ccm z 300km przelotem za 100 zl cylinder z tlokiem ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy