Dzisiaj jest 22 lis 2024, 17:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Problem NRG
Post: 19 sty 2010, 12:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Odkąd kupiłem moje nrg na zimnym silniku ciekło mi paliwo z łączenia kapy z karterami. W ogóle miałem różne przeboje z tym skuterem. Chodził jak igła ale jak postał dłużej niż pół dnia nie chciał odpalić. Musiałem przytkać filtr powietrza albo wlać beny bezpośrednio do cylka.
Pomyślałem, że będzie to wina simmeringu i rzeczywiście był trochę nie teges. Kupiłem identyczny i po założeniu było to samo. Za jakiś czas kapnąłem się, że simmering, który włożyłem miał trochę większy otwór na wał niż oryginalny. Dzisiaj kupiłem już na pewno taki jak trzeba, założyłem go i zatkałem przy gaźniku miejsce na olej(nie mam dozownika a ktoś nie zatkał). Po złożeniu nie mogłem odpalić. Pali tylko jak wleje bene do cylka. Paliwo cieknie tak jak wcześniej :/ Nie mam pomysłu co to może być może wy pomożecie. Dodam jeszcze, że na karterze tam gdzie od środka przychodzi łożysko jest taka mała rysa. Tak jakby przedrzeć kartkę papieru i ją dokładnie złożyć. Kompresja 8,5, gaźnik i filtr czyszczone, żadnych luzów na wale, simmeringi nowe, gaźnik regulowany śrubkami na wszystkie możliwe sposoby.


Ostatnio zmieniony 24 lut 2010, 15:13 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 18:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ssanie ręczne czy automatyczne?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 18:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Ssanie ma napewno automatyczne...Zobacz czy ssanie masz dobrze dokręcone...Ja miałem podobny problem... :lol:




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 20:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Zobacz czy Ci się paliwo z wężyka od podciśnienia nie leje (to ten dolny wężyk od kranika) :lol:




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 21:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 18:39
Posty: 116
Lokalizacja: wola chorzelowska
Pojazd:
sprawdż ssanie być może jest urwane miałem to samo palił gdzieś tak po 30 min kopania
potem po wymianie ssania i profesjonalnej rególacji palił jak powinien :D albo tylko dokręcić wytarczy mi się wyrwalo i po wymianie bylo super "!!" :D




_________________

sprzedam felgę z oponą do speed-a bęben ,30 zł
12 " i czachę zip fast rider




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 22:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Ssanie automat. Jak już go odpalę to słychać po jakimś czasie moment jak schodzi z obrotów więc jest raczej dobrze. Z wężyków też nie kapie. To leci gdzieś tak jakby simmmering padł, więc niepokoi mnie ta rysa na karterze. Do tego między karterami jest biały silikon :shock:
Może tak być czy ten do wysokich temperatur zawsze jest czerwony?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 22:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
taki silikon jest nawet lepszy niż ten czerwony i tak powinno być a simeringi to chyba spreżanie traci jak są zepsute ale niech ktoś inny się wypowie bo nie jestem pewien




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 22:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 14:51
Posty: 71
Lokalizacja: Doruchów
Pojazd:
Czerwony się używa np. jako zastępczą uszczelkę pod cylinder lub głowicę i on jest do takich wysokich temperatur. A pokrywa przekładni się na pewno tak nie nagrzewa, więc może ktoś nie miał innego silikonu i takim zrobił żeby było. A jak się przyjrzysz to widać, że z tego pęknięcia w karterze coś wycieka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 22:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
grzes1211 pisze:
simeringi to chyba spreżanie traci jak są zepsute

Wiem, pisałem, że wymieniłem.
Endriu pisze:
A pokrywa przekładni się na pewno tak nie nagrzewa

Chodziło mi o kartery.
Endriu pisze:
A jak się przyjrzysz to widać, że z tego pęknięcia w karterze coś wycieka?

Na zgaszonym nie ma tam ciśnienia to nie wycieka :/ Nie da rady bez waria itp odpalić, żeby zobaczyć. Swoją drogą gdyby to było pęknięte "na wylot" to nie powinno ciągnąć powietrza a nie pluć benzyną?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 23:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 14:51
Posty: 71
Lokalizacja: Doruchów
Pojazd:
Ja swojego bez wariatora odpaliłem. :lol: Jakby ktoś nie widział go i tylko słyszał, to by powiedział, że to kosa spalinowa. :P A jak masz uszkodzony simering to przecież też paliwo ucieka tamtędy i powietrze również ciągnie. :wink: Sorki źle zrozumiałem, myślenie nie jest moją mocną stroną :P U mnie silikonu nie było między karterami jak rozpoławiałem silnik. Ktoś się pewnie w rozpoławianie silnika bawił i może źle go poskładał i jest jak jest teraz. Mi się źle kartery zeszły lekko i też ciekło i musiałem rozpoławiać od nowa i poprawiać. A jak coś nie chciało wejść to może ten co go rozpoławiał pomógł sobie młotkiem (podobnie jak ja to robię :P) i te pękniecie stąd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 23:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Endriu pisze:
A jak coś nie chciało wejść

Konkretnie łożysko, może młotkiem wbijał.
Cytuj:
Ja swojego bez wariatora odpaliłem

Zdradź jak.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 23:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2010, 14:51
Posty: 71
Lokalizacja: Doruchów
Pojazd:
Nie wiem jak w waszych skuterach jest zamocowane sprzęgło rozrusznika. U mnie jest tak, że jak ściągnę wariator to sprzęgło rozrusznika mi tylko zostaje na wale i odpalam motor z rozrusznika i jak delikatnie wkładam śrubokręt płaski za te sprzęgło rozrusznika i je powoli wypycham i jak one się kręci ciągle, to fajnie schodzi wtedy ale trzeba uważać żeby nie wkręciło tego śrubokręta gdzieś tam. :P i Jak już na końcu wału mam to jakąś szmatkę szykuje i spycham do końca i staram się, żeby w nią wleciało i gdzieś w piasek nie poleciało bo dupa i czyścić trzeba. Jak wleci to trzeba w miarę zatrzymać je tą szmatką, żeby sobie gdzieś nie ''pojechało'' bo takie kulki tam są i jak one wylecą to też dupa. A potem to już tylko można się delektować jak się motor wkręca na obroty, mój jak evo prawie, bo wtedy silnik nie ma obciążenia napędu i się leciutko wkręca i schodzi. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 23:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 11:55
Posty: 36
Lokalizacja: Włochy
Pojazd:
obacz kranik a może masz lewe powietrze lub kompresi nie ma i nie może zaciągnąć paliwa dmuchnij w oby dwa wężyki zaś wcią powietrze z tego od podciśnienia i zobaczy czy paliwo lci z tego drógiego ewentualnie ja mam w gilerze pompke ale ty chyba też masz napewno to dmuchnij w tą pompke albo zobaczy czy ten gościu jej źle jej nie przykręcił też tak miałem i miałem kruciec walnięy zaś kranik mi siadł i dmuchałem i było dobrze :)




_________________

Sprzedam Gilera RunnEr Lub wymienie za peugeot spedfinght yamaha aerox aprilia sr kymco super 9 z moją dopłatą :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2010, 10:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Nie mam pompki mam sprawny kranik :P Świece jak nie chce zapalić i wyjmę to mokra.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2010, 13:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 11:55
Posty: 36
Lokalizacja: Włochy
Pojazd:
zmniejsz mu dawke paliwa sprawdź czy ma iske




_________________

Sprzedam Gilera RunnEr Lub wymienie za peugeot spedfinght yamaha aerox aprilia sr kymco super 9 z moją dopłatą :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2010, 16:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
krystian1254 pisze:
czy ma iske

Ma iskre, jak już po zalaniu beny pod świece odpalę to idzie jak przecinak xD
krystian1254 pisze:
zmniejsz mu dawke paliwa

Chodzi na iglicy? Ząbek w górę czy w dół, żeby zmniejszyć?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 17:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 11:55
Posty: 36
Lokalizacja: Włochy
Pojazd:
teraz niepamiętam ale chyba w górę




_________________

Sprzedam Gilera RunnEr Lub wymienie za peugeot spedfinght yamaha aerox aprilia sr kymco super 9 z moją dopłatą :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 19:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Dobra właśnie wróciłem z garażu i odświeżam temat. Regulowałem na wszystkie możliwe sposoby tzn śrubkami i na iglicy i nic. Skuter odpala tylko jak wleję bene do cylindra. Nadal mi bena kapie gdzieś z okolic lewego simmeringu, gdzie jest ryska na karterze. Simmering jak zakładałem to wcisnąłem go równo ręką na ile szło, przyłożyłem dopasowaną rurkę (oczywiście z grubą ścianką) i wbiłem, więc nie sądzę, żeby to z nim coś było nie tak. Jak sprawdzić dokładnie czy to nie ucieka tą rysą pod wariatorem?
Dodam jeszcze, że płytki membrany trochę odstają, ale chciałem je kupić jak rozwiążę problem cieknącego paliwa.
Czekam na wasze pomysły.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 17:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Sory za ppp, ale jest ktoś w stanie pomóc?
Dodatkowo napiszę, że po tym wlaniu paliwa do cylka jak odpali to trochę więcej go wypluje. Może to byś spowodowane zalewaniem? Czy i tak powinien być szczelny?
Konieczne są uszczelki gaźnika oprócz tej od komory pływaka?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 0:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 11:55
Posty: 36
Lokalizacja: Włochy
Pojazd:
albo ci kapie z gaźnika i cieknie po silniku albo masz tak jak ja że mi simerink był krzywo włożony i była tupa le wpijałem simering wielkim tempym śróbokrętem przy rantach i chodziło :) a działo mi się tak bo sobie robiłem ze strzelał z tłumnika i wywalał simeringu ;/




_________________

Sprzedam Gilera RunnEr Lub wymienie za peugeot spedfinght yamaha aerox aprilia sr kymco super 9 z moją dopłatą :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy