Dzisiaj jest 01 lis 2024, 11:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sty 2010, 22:09 
*

Rejestracja: 15 sty 2010, 15:08
Posty: 4
Pojazd:
Siema mam pytanie jaki cylinder bedzie lepszy do tzr 2004
airsal 80cc racing czy polini for race 80cc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 22:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Zdecydowanie bardziej polini. Przynajmniej gdybym ja był na twoim miejscu to nawet bym sie nie zastanawiał :D




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 22:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 19:44
Posty: 75
Lokalizacja: RADOM
Pojazd:
JA DORADZAM POLINI :cool:




_________________

NIE MOŻESZ JEŹDZIĆ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 22:53 
*

Rejestracja: 15 sty 2010, 15:08
Posty: 4
Pojazd:
A dlaczego polini jakie obr one kręcą te cylindry i jaką moc osiągają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 23:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Ja bym wybrał Airsala, bo na nicasilu jest.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2010, 0:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Polini race 80 ma dwu pierścieniowy tłok (zawsze jak jeden padnie to jest jeszcze drugi) a osiągi jego to 17,5KM przy 12300obr/min, lub więcej zależy od reszty silnika. Jeżeli cylinder jest żeliwny daje nam to możliwość szlifu w przypadku zatarcia lub innych uszkodzeń.

Airsal Tech Racing 80 ma jedno pierścieniowy tłok a osiągi jego to 15-16KM i powłoka cylindra nicasil.

W tym wypadku wypada na polini nie tylko ze względu na firmę ale moc więc jeśli chcesz cylinder do codziennej jazdy to weź polini ale jak zamierzasz mu cisnąć to Airsal w tym wypadku lepszy dzięki nicasilowej powłoce cylindra.

Nie ukrywam że ja wolał bym dopłacić 200 zł i wziąć Hebo manston replica 80cc lub Metrakita pro race 70ccm.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2010, 12:19 
*

Rejestracja: 15 sty 2010, 15:08
Posty: 4
Pojazd:
A może mhr replice 80cc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2010, 22:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wszystkie z wymienionych cylindrów w tym temacie są ok na sklepie mieloch masz napisane jaka moc i krótki opis każdego z nich. JA bym wybrał HEBO bo według mnie powinien być ok ale może się wypowie ktoś kto ma któryś z wymienionych cylindrów.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 13:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 21:39
Posty: 747
Lokalizacja: WWA, URS.
Pojazd:
Airsal są wytrzymalsze i mocniejsze w klasie cylindrów sport od Polini, ale w For Race bierz Polini. Pozostaje jeszcze cena Airsal, która jest dość niska, w odróżnieniu do Polini, ale jak nie szkoda kasy to Polini. :D




_________________

Był: Nerox
Jest: Nissan Micra K12 & Yamaha Neo's 70cc LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 16:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 16:14
Posty: 42
Lokalizacja: Legionowo
Pojazd:
Akurat jeżeli tutaj już porównujesz Airsal-a do Polini to bież Polini bez dwóch zdań. Polini to żeliwo dla zwykłego laika jest to wspaniały wybór. Zacierasz robisz szlif tłoczek i jezdzisz dalej. Z nicasilem mam same smutne przezycia bo mam cięęęężką ręke ;) Zatrzesz i mozesz wrzucić go tylko do wisły. ;)
Konrad324 pisze:
(zawsze jak jeden padnie to jest jeszcze drugi)
Też tak kiedyś myślałem :cool: i nie wiem skąd masz takie informacje moze z jakiegoś Prl-owskiego czarnogrodu lub dziadka :o ... Jak padnie ci 1 pierscień automatycznie rysujesz gładź cylindra i zacierasz... I napewno na tym 1 pierscieniu do domu nie dojedziesz :mrgreen: to ci gwarantuje. "!!"




_________________

Zipp Vapor -> Kymco Yager -> Piaggio Nrg Mc3 -> Aprilia Rs -> Gsxr 600 -> Vapor <- Po takim czasie do mnie wrócił :D!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 20:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Chodzi mi o to że jak jeden zacznie przepuszczać to jeszcze drugi coś tam trzyma. Wiadomo że jak ci pęknie pierścień lub odłamie się kawałek to daleko nie zajedziesz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 14:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 16:14
Posty: 42
Lokalizacja: Legionowo
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Chodzi mi o to że jak jeden zacznie przepuszczać to jeszcze drugi coś tam trzyma
To zmienia postać rzeczy najwidoczniej źle cie zrozumialem SORY :idea: ! Ale na airsala bym sie nie łaszczył ! na żaden nicasil ! Na droge tylko żeliwo. :D




_________________

Zipp Vapor -> Kymco Yager -> Piaggio Nrg Mc3 -> Aprilia Rs -> Gsxr 600 -> Vapor <- Po takim czasie do mnie wrócił :D!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 14:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Do spokojnej jazdy to żeliwo jak najbardziej bo przytrzesz cylinder to 50 zł szlif do tego nowy tłok i można jeździć dalej.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy