Dzisiaj jest 26 lis 2024, 6:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sty 2010, 22:49 
*

Rejestracja: 26 paź 2009, 22:52
Posty: 34
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Witam, mam problem ze startem, zeby ruszyc skuter potrzebuje z 7 tys. obrotow i daje rade go utrzymac w nogach pozniej jak sie juz wkreci na obroty to przyspiesza swietnie i rowno do 85km/h. Czy to mozliwe ze mam juz sprzeglo albo dzwon spalone i do wymiany? czy to z innego powodu? Skuter ma wydech stage6 pro replice oraz wariator malossi multivar 2000 z rolkami 6g a reszta seria.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 22:56 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
Kolego regulacja się kłania.
1.Pod ten wydech rolki 3/3,5
2.Sprężynki sprzęgła
3.Sprężyna centralna
4.Luknij na sprzęgło dzwon i pasek ponieważ jak założysz sprężynki i sprężynę centr. to eksploatacja będzie szybsza dlatego jak masz już kiepskie to pomyśl nad nowym orginalnym/tuningowym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 23:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Cyngiel pisze:
Pod ten wydech rolki 3/3,5
to już lekka przesada.
Cyngiel pisze:
Sprężyna centralna
wymieniaj tylko jak czujesz że Ci się ślizga pasek, zazwyczaj słychać pisk, lub skuter pod górkę zwalnia, drastycznie zwalnia.
Zaglądnij do sprzęgła. Opcje są dwie, komplet sprężynek polini, lepszy dzwon (stage6 z chłodzeniem) lub nowe sprzęgło i oczywiście dzwon. :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 13:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Cyngiel, każdy skuter wymaga innych rolek a na takich rolkach to jedzą na wyścigach . Ja miałem dosłownie to samo jak miałem słaba kompresje , tzn miałem przedmuchane uszczelki .Skuter do 20 nie jechał ale jak załapał to rakieta . W jakich okolicznościach skuter zaczął mulić ? ;>




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 14:33 
*

Rejestracja: 26 paź 2009, 22:52
Posty: 34
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Juz jak go kupilem byl mul na starcie, tlko ze byl w nim inny wydech byl jakis tune-ex szajs to kupilem ta replice bo myslalem ze cos pomoze. Tak jak mowilem jest multivar z rolkami 6g i centralka biala ta co byla w zestawie z multivarem. A kompresja nie wiem jaka jest nie mam jak sprawdzic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 14:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
to weź przysłowiowo zakryj palcem , jak utrzymasz to niby nie jest najgorsza . A co najśmieszniejsze to też po zmianie wydechu na lepszy mi wydmuchało ;x




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell


Ostatnio zmieniony 30 sty 2010, 14:56 przez estilete3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 17:14 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
Koledzy soki nie doczytałem że mam multivara bo pod serie wario rolki 3/3,5 g leciutko dają rade.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 17:59 
*

Rejestracja: 26 paź 2009, 22:52
Posty: 34
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ale co palcem zakryc, tam gdzie sie swiece wkreca? a i jeszcze jedno pytanie jak sprawdzic czy sprzeglo do wymiany bo dzwon to wiem ze po przebarwieniach a dzwon?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 18:06 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Soczkovix, Tak, wkładasz kciuka do głowicy (tylko nie za głęboko bo potem boli :lol: ) I jak utrzymasz to źle, a jak ci go wywali to dobrze (niech kolega ci kopie kopniakiem) :wink:
A sprzęgło po okładzinach, muszą mieć przynajmniej 3mm w najcieńszym punkcie, a jak są zeszklone (takie gładkie i błyszczące) to je przetrzyj papierem 200 :)

EDIT:
chorwaci wygrali :cry: :cry:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.


Ostatnio zmieniony 30 sty 2010, 18:07 przez kmietol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 11:13 
*

Rejestracja: 26 paź 2009, 22:52
Posty: 34
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
No ok to jutro odkrece sprzeglo i sprawdze w jakim stanie sa okladziny i sprawdze ten cylek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 13:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 19:46
Posty: 413
Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Pojazd:
Ja w swoim speedzie mam tak samo. Rolki cos okolo 8-9g w multivarze, seryjne sprezyny i dociskowa no i tłumik TNT one. Skuter i rusza z bardzo wysokich obrotów. A jak mialem wszystko seryjne to działał normalnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 19:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Tak , zawsze mogą być rolki za ciężkie .




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 19:34 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
chyba jak ma wysokie obr to za lekkie :wink:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 9:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Cytuj:
chyba jak ma wysokie obr to za lekkie :wink:


wcale nie. Ponieważ może być tak ze do tych rolek ma za miękką sprężynę dociskowa i on się wkręca ale za szybko zmienia przełożenia na tylnych kołach pasowych i się zmula . ;)




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2010, 15:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 16:50
Posty: 57
Lokalizacja: Grzechynia
Pojazd:
Przy tym wydechu jest to w miarę normalne że ma muła na starcie, do piaggio gilera włożyc rolki 3,5 to trzeba być idiotą naprawde ;] włóż rolki ok 5 gr i próbuj jednak ten wydech jest bardzo ciężko wyregulować, daj też twarde sprezynki, jesli to nie pomoże to tak juz zostanie




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yam ... x_50/81851

Zobacz moją Aprilia SR by Sqtery.com :
http://www.sqtery.com/modules.php?name= ... ge&pid=274




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2010, 15:32 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Damian-Aerox-0219 pisze:
do piaggio gilera włożyc rolki 3,5 to trzeba być idiotą naprawde
:lol:
Ej, to nie zależy od silnika tylko od wariatora!! :P Akurat teraz masz racje, że do multivara 3,5 są za lekkie, ale np. do mojego Top racing next generation na 3,5 i s6 pro replica to idzie jak burza :mrgreen: To jest tylko i wyłącznie wina regulacji :wink: Daj mocniejszą centralkę, ale na pierwsze sprawdzenie nie zmieniaj rolek i potem powiedz jak było :cool:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2010, 21:59 
*

Rejestracja: 26 paź 2009, 22:52
Posty: 34
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Kmietol, to jaka ta centralke +15 czy 22? Bo nie wiem jaka kupic na poczatek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2010, 22:24 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
Soczkovix, Kup zestaw top racing i testuj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2010, 13:58 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Soczkovix, Daj te 22, bo to takie optymalne i rolkami już zrobisz resztę :wink:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 19:14 
*

Rejestracja: 26 paź 2009, 22:52
Posty: 34
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Witam, dawno nie pisałem ale to dlatego że nie miałem czasu. Więc tak rozkręciłem sprzęgło i okładziny mają ok. 3-4mm grubości w najcieńszym punkcie, do tego są tak wyszlifowane że aż się błyszczą. Dzwon nie jest przebarwiony ogólnie jest w dobrym stanie. Mam pytanko te okładziny mam przetrzeć papierkiem ściernym? a dzwon od środka też? bo jest tak samo wyszlifowany jak okładziny na sprzęgle. A co do regulacji to pewnie kupię ta +22 tylko mam w domu jeszcze oprócz tej białej malossi jakąś niebieską wydaje się twardsza ale nie jestem pewien.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy