Dzisiaj jest 08 kwie 2025, 22:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lut 2010, 20:03 
*

Rejestracja: 07 lut 2010, 14:33
Posty: 32
Pojazd:
Siema wszystkim mój skuter tgb orion 101s jest tak jak go odpalę to jak dodam gazu to odrazu nie kreci się koło tylko jak dostanie wysokich obrotów to dopiero leciutko się pokręci koło jak go rozgrzeje to dopiero jest wszystko oki i idzie jak burza ale jak zgaszę go i postoi z 10min i od pale go to znowu jest to samo i muszę go rozgrzewać myślę ze to jest dzwon sprzęgła bo mam przepalony bo wydaje mi się ze ślizga się sprzęgło ale jak by się ślizgało to by cały czas tak było a to jest tylko tak jest nie rozgrzany i na nie rozgrzany jak ruszam to ciężko mu pociągnąć mnie proszę o szybkie odpowiedzi z góry dziękuje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 20:07 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
Coś z napędem masz napewno może właśnie ten dzwon być przyczyną lub zużyte sprzęgło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 20:19 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Oboje nie macie racji...widzisz jaka jest temperatura na termometrze ? ok -4 stopni...wiec skuter przed jazdą musisz rozgrzewac 2,3 razy dluzej.Dając przyklad...jedziesz do szkoly z rana,idziesz go odpalic,i niech sobie chodzi a ty dopiero ubierasz se kask,rekawiczki szalik itd...i jeszcze dajesz mu chwilke i dopiero powolutku ruszasz bo cylinder bierze bardzo duzo oleju i paliwa bo jest zimny i musi to przepalic...potem jak juz sie rozgrzeje to jest normal,ale pamietaj,nigdy nie dawaj odrazu pelnego gazu bo to niszczy cylinder.Najpierw powolutku go rozgrzej.pozdro




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 20:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Cytuj:
Oboje nie macie racji...widzisz jaka jest temperatura na termometrze ? ok -4 stopni...wiec skuter przed jazdą musisz rozgrzewac 2,3 razy dluzej.Dając przyklad...jedziesz do szkoly z rana,idziesz go odpalic,i niech sobie chodzi a ty dopiero ubierasz se kask,rekawiczki szalik itd...i jeszcze dajesz mu chwilke i dopiero powolutku ruszasz bo cylinder bierze bardzo duzo oleju i paliwa bo jest zimny i musi to przepalic...potem jak juz sie rozgrzeje to jest normal,ale pamietaj,nigdy nie dawaj odrazu pelnego gazu bo to niszczy cylinder.Najpierw powolutku go rozgrzej.pozdro


polak123, bardzo mądre słowa, będą z Ciebie ludzie :mrgreen:

Ja za nim swoim rusze nawet w lato jak po nocy to z 5min sobie chodzi, a później przez 2-3min jade tak wolno, ze mnie rowerzyści wyprzedzają :mrgreen:




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 20:29 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
BARTEK4334 dokladnie :) bez rozgrzania nawet latem gdy odpalasz po nocy i odrazu dajesz pelen gaz to pierscienie tak dostają w du**,a gładz cylindra...hoho :P




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 21:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
To by na rozgrzanym silniku bardziej się chyba slizgały - nagrzany dzwon.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 22:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
polak123 pisze:
BARTEK4334 dokladnie :) bez rozgrzania nawet latem gdy odpalasz po nocy i odrazu dajesz pelen gaz to pierscienie tak dostają w du**,a gładz cylindra...hoho :P


Ja tam w lato wyprowdzam roxa przed garaz, klada kask na kiere, odpalam i zamykam brame, zakladam kask w ogien :) HeHe

Co do tematu, a sproboj go rozgrzac z 20/30minut sprawdz jak sie bedzie zachowywal, moze TGB sie dluzej musi nagrzewac? (W Roxie, zeby sie nagrzac to 1-3minuty)




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek


Ostatnio zmieniony 07 lut 2010, 22:05 przez JawoR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 22:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Potwierdzam, tgb strasznie długo się rozgrzewa czy to moje czy kolegi, taki silnik i już.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Peżoty też długo się nagrzewają.
Nawet jak jest tak 10'C to trzeba grzać go z 2-3min.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 22:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Rozgrzanie maszyny to pierwsza rzecz jaka powinna Ci przyjść na myśl w czasie jazdy w zimę... :roll:
Mam kupla, który kiedyś miał ścigałke CBR 600, odpalał w zimę i od razu manetkę do końca dawał..
Pewnego dnia tak zrobił i rozwalił pół silnika...pojechał do mechanika, i sam doświadczony mechanik mu powiedział, że to właśnie z nierozgrzania maszyny, podczas mrozu, części metalowe mają mniejszą odporność na zniszczenia...




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 22:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Rozgrzanie maszyny to pierwsza rzecz jaka powinna Ci przyjść na myśl w czasie jazdy w zimę... :roll:
Mam kupla, który kiedyś miał ścigałke CBR 600, odpalał w zimę i od razu manetkę do końca dawał..
Pewnego dnia tak zrobił i rozwalił pół silnika...pojechał do mechanika, i sam doświadczony mechanik mu powiedział, że to właśnie z nierozgrzania maszyny, podczas mrozu, części metalowe mają mniejszą odporność na zniszczenia...




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek


Ostatnio zmieniony 07 lut 2010, 22:39 przez Gibon_F12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2010, 14:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Silnik przed każdą jazdą powinien być rozgrzewany a jak niechcesz rozgrzewać tylko jeździj to pierwsze kilka set metrów rób spokojnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2010, 15:23 
**

Rejestracja: 12 sty 2009, 15:44
Posty: 233
Lokalizacja: Miasto
Pojazd:
arczutgb, To nie jest wina dzwonu tylko tgb tak maja .... Wszystkie TGB maja tak ze jak zimny silnik to jest tak jakby wchodzi na obroty a nie jedzie :] ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2010, 20:11 
*

Rejestracja: 07 lut 2010, 14:33
Posty: 32
Pojazd:
no dokładnie tak jest jak ty mówisz a skąd ty to wiesz ze tak mogą mieć wszystkie tgb




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy