Dzisiaj jest 05 sie 2025, 8:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaka dysza?
Post: 17 kwie 2008, 6:36 
*

Rejestracja: 15 kwie 2008, 6:10
Posty: 9
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd:
Witam!
Mam pytanie. Jaka dysza będzie pasowała do mojego Keeway'a, abym osiągnął jak najlepsze rezultaty oraz jaki rozmiar do filtra stożkowego?




_________________

Keeway F - act
I jedziesz dalej
F - act:
wario Hebo Next Generation
i dalej sie robi xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2008, 16:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Dysza to ok. 60-65, dla stożka 75-80 powinna być dobra.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2008, 16:47 
*

Rejestracja: 15 kwie 2008, 6:10
Posty: 9
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd:
Dzięki, przyda mi się ta informacja, bo mam stożkowy filtr, lecz chce go zakładać na lato, a jesienne i wiosenne dni wolę zostawić zwykłemu. Trzeba dbać o to co sie ma. :razz: :wink:




_________________

Keeway F - act
I jedziesz dalej
F - act:
wario Hebo Next Generation
i dalej sie robi xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2008, 10:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2007, 11:25
Posty: 300
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
65 Będzie najlepsza.




_________________

Krecikziomek.fotka.pl wbijać i dawać zapro...!!xD

nasza-klasa Konrad Strycharski tez wbijac i zapraszać!!!.

MZ ETZ 251 power.xD


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2008, 18:47 przez KeewayStunt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2008, 13:38 
*

Rejestracja: 15 kwie 2008, 6:10
Posty: 9
Lokalizacja: Orzesze
Pojazd:
Mam jeszcze pytanko, a jaka dysza będzie najlepsza do peugeot speedfight 2 AC aby osiągnąć najlepsze osiągi na stożkowym filtrze i bez? Z góry dzięki.




_________________

Keeway F - act
I jedziesz dalej
F - act:
wario Hebo Next Generation
i dalej sie robi xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2008, 18:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2007, 15:50
Posty: 135
Lokalizacja: brac kase ? ;>
Pojazd:
Ze stożkiem 070 lub 075 a bez taki rozmiar jak podany powyżej .. (065) ;)




_________________

Malaga F12 :
- limitowany wydech Top Performances Nardo
- gaźnik 17,5 Arreche
- wariator Hebo Next Generation
- Sprzęgło Malossi Delta , sportowy dzwon
Na dniach Metrakit HM 70 ;)
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... ,F12/47761




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 15:12 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
Witam
Mam problem, posiadam keeway f-act jak go kupiłem to wydawało mi sie ze duzo pali i kazałem w serwisie zeby zrobili tak zeby mniej palil.. Jeździłem tak dosyć długo i ostatnio dziwnie zaczał jeździć..sprawdzilem dysze głowną i mam dysze 50 ;/ teraz niedawno kupiłem stożka i dysze 75 ale nie da sie tego wyregulować.. mam rowniez dysze 60 która z seryjnym filtrem powinna sie zgrywać lecz tak nie jest.. skuter nie moze sie wkręcić na obroty i nie rowno pracuje... i moje pytanie co mogli jeszcze zrobić oprócz wymiany dyszy głównej na mniejsza.. ze sie nie da wyregulować? czy mogli zmniejszyć dysze wolnych obrotów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 15:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 12:07
Posty: 107
Pojazd:
myśle ze nie umiesz wyregullować gaźnika :roll:
załóż seryjny filtr i dysze 60 i reguluj na rozgrzanym silniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 15:51 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
noo na 60 i seryjnym filtrze bylo gorzej jeszcze niz na 50;/ a jaki jest rozmiar dyszy wolnych obrotów? w seryjnym gaźniku. aa i jak mam regulowac? czym dokladnie? bo regulowalem tylko powietrzem..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 16:20 
Masz dwie śruby na gaźniku jedną od obrotów(ta dłuższa) a drugą od paliwa (ta mniejsza) i próbuj dając więcej paliwa lub mniej aż śruba od paliwa nie będzie podwyższać obrotów. :wink:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 19:05 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
ok dzięki. a nie wiecie jaka jest dysza wolnych obrotów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 15:08 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
Mam jeszcze pytanie.. jak sie nazywa ta mała dysza w gaźniku koło dyszy głownej? ona jest tak schowana..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy