Dzisiaj jest 29 lis 2024, 11:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 9:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
dzięki kmietol, pod tą trybą od zestawu były jeszcze jakieś 2 uszczelki, od dziś ruszam z robieniem skuta ;]




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 15:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
chłopaki mam problem, otóż rozłożyłem dziś silnik i mam 2 pytania:

po pierwsze czerwonym kolorem zaznaczyłem miejsce w którym jest jakiś pasek i niestety jest on urwany, dlatego muszę go kupić i nie wiem jak się nazywa, i czy dostanę go na allegro :?:

po drugie to powiedzcie mi co muszę jeszcze rozkręcić aby wymienić uszczelkę pompy wodnej bo mam z mielocha zestaw naprawczy i nie wiem co mam dokładnie odkręcić, dodam że z drugiej strony odkręciłem pokrywę i widzę magnetu i że woda ciekła mi pod wariatorem :?:

Obrazek




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 20:39 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
endriu1987, Tam nie ma żadnego paska :) Idzie tam linka gazu, bo to jest dzwignia dozownika oilu. :wink:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 22:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
ale nie bo ja zaznaczyłem jak tam ma iść pasek, i z tego co się dowiedziałem to jest tam pasek od pompy oleju i to on właśnie mi się urwał :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 22:25 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Nie!! Ktoś Ci głupot nagadał. Przecież na tej końcówce wału jest tylko wieloklin i trochę gwintu na śrubę od waria. To po lewej to jest dzwignia pompki oilu i tam do niej powinna być podłączona linka. Jak kręcisz manetkę to dajesz więcej oilu właśnie dzięki tej dzwigni.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 22:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
kurcze, pewnie w takim razie jest to pasek od pompy wodnej, możliwe :roll: :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 22:55 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
No kurcze!! Teraz to już zwątpiłem, ale u mnie na 99% nie ma takiego paska. No chyba, że jest pod jakąś osłonką :/ Może jeszcze ktoś się wypowie.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 22:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
no jak ci pisze że znalazłem tam urwany pasek dziś jak rozkręcałem silnik, i jest tam po prostu miejsce na ten pasek, ja bym powiedział że to jest pasek od oleju, ale od wody też on może być dlatego nie wiem, ale na 100% on idzie tak jak narysowałem, bo tam na tym wałku jest nawet tryba z ząbkami na ten pasek a pasek ma ząbki, i za tymi rzeczami od oleju także jest trybka i to się łączy, czekam na wypowiedź kogoś kto wie co to za pasek :roll: :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 0:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
kmietol co Ty gadasz? pasek tam musi być i u Ciebie tez jest napewno jak masz auto dozownik oleju. ten pasek napedza pompe wody i oleju jednocześnie.
endriu1987 jak miałeś ten pasek zerwany to pompa Ci nie działała , nie było obiegu i pewnie silnik Ci sie przegrzewał....w dodatku dozownik nie podawał oleju.... Jeśli jezdziłes jakiś czas bez tego paska to szykuj sie na zmiane lub szlif cylka:D Brak smarowania i chłodzenia silnika to masakra:/
co do wymiany uszczelniacza pompy wody to jest troche roboty:D musisz wyjąć silnik z ramy, zdjąć magneto itp, rozpołowić silnik (zbić prawy karter), rozkręći pompe wody(lewy gwint) wymienić uszczelniacz łozyska itp i potem wszytsko starannie poskładać:D
link do paska :link
Pozdr.[/b]




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 9:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
i o taką wypowiedź mi chodziło, widać że ty znasz się na rzeczy Kamilkadze :D

ciekawe jak kmietol jeździ bez tego paska, a co do mnie to masz rację, jeździłem troszkę z dolewaniem wody bo mi ciekła jak już wiesz, ale co do paska to pojęcia nie mam kiedy się urwał, ale z jednego jestem zadowolony, że w końcu go wymienię :D a jakie mogą być objawy tego jeżdżenia bo cylek już zdjęty i ma się dobrze, także jak to może się objawiać :roll: :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 11:36 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
brak smarowania i chłodzenia i ostatecznie zatarcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 11:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
aha, czyli nie jest za późno, bo silnik chodził ostatnio dobrze tylko się grzał bo chłodzenie źle działało, w takim razie kupię pasek i zobaczę jak to będzie chodziło :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 11:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
jak nie ma rys, progu ani nic takiego to jest ok. jak odpalał Ci z rozrusznika to cylek jest ok, jak kręcił a nie chciał palić to cylek do szlifu:D




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 11:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
wydaje mi się że ostatnim razem palił z rozrusznika :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 13:22 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Ej, Dzisiaj sciągnąłem wario. Jest pasek! Wystaje tylko taki kawałeczek u mnie, ale dopiero po zdjęciu takiej blaszki. Jak ta blaszka jest przykręcona to paska u mnie nie widać :? Ten pasek jest malutki :lol:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 15:31 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
Ja mam używany taki pasek na półce ale nie warto bo nowy około 20zł w sklepie motoryzacyjnym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 16:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
dobra magneto zdjęte, znajomy zrobił mi ściągacz :wink: kolejne pytanie, nie mam już śrub raczej i jak mam rozdzielić kartery ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 17:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
1. Profesjonalnie - ściągaczem
2. Mniej profesjonalnie (ale też jak umiejetnie to dobrze) - pukasz młotkiem przez kawałek drewna w ten mniejszy karter( np. w uchwyt do wydechu, ramy itp.) Powoli delikatnie z każdej strony i zejdzie napewno:D




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy