Dzisiaj jest 08 lis 2024, 14:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lut 2010, 21:42 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
witam. mam problem z odpaleniem kymco vitality 2t. często jest tak ze skuter odpali chwilkę pochodzi i gaśnie i tak kilka razy aż w końcu wejdzie na obroty i jest wszystko w pożądku. co można na to poradzić?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2010, 23:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Musisz wyregulowac gazior :D, zła regulacja to chyba jest powód :P




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 15:54 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
no właśnie chodzi o to że gaźnik był już wiele razy regulowany i pierwsze odpalenie po wyregulowaniu było dobre a potem to samo. a może muszę włożyć po prostu większą dyszę? bo teraz mam 90 i jeżdżę na stożku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 16:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
1. Rozgrzewamy skuter,
2. dyszę składu mieszanki wkręcamy na max a wolne obroty tylko troche podkręcamy, gasimy maszynę.
3. odkręcamy skład o 0,5 obr, odpalamy maszynę.
4. ustawiamy najniższe obroty jakie tylko się da.
5. znów odkręcamy skład mieszanki, tym razem o 0,25 obr.
6. ustawiamy wolne obroty, mieszanka znowu +0,25 obr.
7. powtarzamy czynność z pkt. nr 6. do momentu aż śruba składu mieszanki nie będzie podnosiła obrotów silnika.
8. jeżeli skuter zacznie źle pracować - powracamy do ostatniego dobrego ustawienia mieszanki.
9. po każdym ustawieniu którejś ze śrubek, przegazowujemy skuter aby wyeliminować ewentualne błędy regulacyjne. Sprawdzamy jak skuter wchodzi na obroty.
10. jedziemy na przejażdżkę 3-4 km, następnie sprawdzamy kolorek świecy.

Jeśli jest koloru kawy z mleczkiem lub brązowa a skuter ma moc, ogólnie dobrze pracuje to już możemy być pewni, że mamy dobrze wyregulowany gaźniczek.
Przy dobrej regulacji skuter odwdzięczy nam się prawidłową pracą :-)
Pamiętajmy, że nieprawidłowa regulacja gaźnika może nawet doprowadzić do zatarcia cylindra.

Powodzenia w regulacji :)

Artykuł jednego z forumowiczów, wyreguluj tą metodą może pomorze




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy