Dzisiaj jest 29 lis 2024, 21:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 13:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
pawel0523 pisze:
Bierz multivara jest łatwy w regulacji i napewno dużo różnicę odczujesz.
Odłączcie linki od dozownika i róbcie sami mieszankę.
2 cylindry zatarłem bo linka się przetarła, więc od tamtej pory nie ryzykowałem.


a można mieć dozownik i samemu też dolewać oleju ? i ile tego dawać ? Bo ja nie chce zatrzeć swojego malossi sporta :P

a co do tematu brał bym malossi


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 16:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
Połączenie sprzęgła Tec Evo Racing z dzwonem Stage6 WingCooler Team
to dobry set ? Mam pytanie czym różni sie dzwon Stage6 WingCooler Team
od Dzwonu sprzęgła Stage6 WingCooler oprocz tego ze cena lol...

Już zdecydowałem że kupie Wariator Malossi Multivar ale z tego co czytałem w opiniach rolki dołączne są za ciężkie. Od jakich rozmiarów radzicie kupic rolki testowe (zależy mi bardziej na przyśpieszeniu niż na prędkości, ale znowu żeby o duzo mniej nie jechał) I czy jest potrzeba zminay sprężyny centralnej a jak tak to na jaką


Ostatnio zmieniony 16 lut 2010, 17:01 przez wiq_27, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 17:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Sprężynę bym zmienił na hebo +60 bo jest najbardziej odpowiednia do wszystkiego. Rolki od 4 gram wystarczą.
vrathe, olej można dolewać do baku ale wtedy bedziesz mial za dużo oleju u będą gorsze osiągi. Więc lepiej odłącz dozownik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 18:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
aha dzięki xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 20:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
Wiem, że były posty na temat regulacji gaźnika ale z niektórych niewiele rozumialem. Mam prosbe jakbyscie mogli napisac tak w skrucie do czego sluza poszczegulne srubki w gazniku i jak nalezy ten gaznik regulowac. Jak bede to robil za jakies 2 tyg. poprosze o dokladniejsze informacje. :P Pisze ciągle do wszystkich na ten temat bo kurcze stresuje mnie to :( Nie wiem czy sam zdolam wyregulowac gaznik gdy zaloze wariator czy sprzeglo dlatego BARDZO PROSZE O ODPOWIEDZ : )


Ostatnio zmieniony 16 lut 2010, 21:12 przez wiq_27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 21:16 
gaźnik: masz dwie śrubki: jedna dłuższa od obrotów czyli od paliwa i jedna mniejsza nie wystająca i ta jest od powietrza. Ale po co regulować gaźnik jak ci wszystko dobrze chodzi, i przecież do wariatora i sprzęgła nie trzeba regulować gaźnika.
A o samej regulacji to niech ktoś inny się wypowie kto już to robił :P




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 22:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
medyk94, i po co mówisz źle. Powietrza nie da się regulować ! ta mała śrubka jest od paliwa. Powietrze tylko i wyłącznie regulujesz filtrem i jego przepustowością.

Robierz kiedyś gaźnik i zobacz ze gaźnik ma bezpośredni przelot z filtra do króćca, jedynie przepustnica blokuje przelot powietrza a ona jest regulowana śrobką od obrotów i manetką gazu.


Ostatnio zmieniony 16 lut 2010, 22:35 przez ProgrameR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 0:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
pawel0523, dzięki za informacje z tym gaźnikiem. Myślisz, że dam radę to sam ustawić? A jest jakaś reguła regulacji gaźnika? Jak to powinno się robić oprócz tego, że na rozgrzanym silniku.

Czyli te śrubki w gaźniku nie mają nic wspulnego z olejem.? Więc raczej nic nie da się zepsuć od złej regulacji? Np zatrzeć cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 15:52 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Wszystko dotyczące regulacji masz w temacie o tym.

Te śróbki nie mają nic z olejem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 16:19 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
A można prosić o link doi takiego tematu??




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 17:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Proszę bardzo
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=30120




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 18:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
śrubka położenia przepustnicy to jest ta wystająca tak, a czy śrubka jałowych to jest to samo ?? Bo tamta od mieszanki to jest ta malutka na śrubokręt ? I czy jest jakaś różnica jak ustawimy dobre obroty na odkręconej śrubce od "mieszanki" czy na przykręconej?


Ostatnio zmieniony 17 lut 2010, 18:26 przez wiq_27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 21:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Wykręcasz tyle ile trzeba a obroty to inna bajka. Chyba nie rozumiesz tego poradnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 9:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 gru 2009, 14:27
Posty: 512
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd: CIVIC
pawel0523 pisze:
Wykręcasz tyle ile trzeba a obroty to inna bajka. Chyba nie rozumiesz tego poradnika.
Nom nie rozumiem :( Co to znaczy ile trzeba ... wczoraj to robiłem i na każdej wysokości wykręcenia da się ustawić dobre obroty... czy coś tam ( doobrze chodzi)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 9:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Musisz zagrzać silnik potem regulować jak już "ustawisz" zostaw go na 2 min żeby pochodził potem zrób jadzę próbną i zobacz jak chodzi :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2010, 23:55 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 13:34
Posty: 78
Lokalizacja: Zendek
Pojazd:
kolego z góry, jak ci LEO ZX podszedł do keewaya :O

co do regulacji obrotów rób to najlepiej na wolnym powietrzu, bo z tego co wiem to co robi filtr zależy od temperatury, gęstości, stopnia nawilżenia, a to w zamkniętym pomieszczeniu inna bajka ;)




_________________

Keeway Matrix

Wydech: Yasuni Z
Wario: Malossi 2000
Pasek: Stage6
Cylek: Hebbo 70ccm
Gaźnik: Dell'orto 21mm - Stage6 Racing
Sprzęgło: Polini 2G Evolution II
Wał korbowy: Top Racing Evolution NG
Zawór membranowy: Tec Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy