Dzisiaj jest 18 paź 2024, 15:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lut 2010, 10:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
siema mam malage f15 i mam problem, bo niedawno chodził i zachciało mi się przestawiać gaźnik no i już nie chce palić od tamtej pory. Nie wiem jak się go ustawia, cały czas się zalewa a jak już odpali to od razu gaśnie . Tą śrubkę bez sprężynki dokręciłem do końca a tą ze sprężynką tak po środku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 11:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2009, 20:41
Posty: 89
Lokalizacja: biorą się dzieci ?
Pojazd:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=40387




_________________

Niedługo Zlot!
POMORSKIE look temat ;]

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48251
[center]
Derbiii costum
[/center]

Piszę poprawnie po polsku!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 11:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
metrakit pisze:
bez sprężynki dokręciłem do końca

odkręć ją chociaż o 2 obroty :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 11:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2009, 20:41
Posty: 89
Lokalizacja: biorą się dzieci ?
Pojazd:
slawek5t pisze:
odkręć ją chociaż o 2 obroty :)


2.5 obrotów powinno byc ;]

metrakit - masz w linku napisane wszystko




_________________

Niedługo Zlot!
POMORSKIE look temat ;]

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48251
[center]
Derbiii costum
[/center]

Piszę poprawnie po polsku!


Ostatnio zmieniony 20 lut 2010, 11:13 przez blawatekstg, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 11:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
odkręciłem o 2 obroty a tamtej ze sprężynką nic nie ruszałem i nic, zalewa się




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 11:51 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Świece sprawdz bo po zalaniu lubią sie psuć




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 11:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
metrakit pisze:
zalewa się

skąd wiesz.

wyjmij świece, wysusz ją, wydmuchaj paliwo z cylka. Potem wkręć ją, daj troche gazu na manetce i kopnij. powinien odpalić




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 12:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
wysuszyłem świece i podgrzałem palnikiem i odpalił, chodził nie równo , ale pochodził z minutę i jak się nagrzał to się zalał to odkręciłem świecę i zalana to wytarłem papierem i wkręciłem i odpalił dodałem gazu i znów zgasł i świece zalało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 12:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Kręć, śrubą od regulacji powietrza, aż do momentu uzyskania pożądanego efektu...
Odpal go i kręć po 1 obrocie, tylko trzymaj gaz lekko bo będzie gasł.




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 12:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
GIBON_F12, która śruba jest od regulacji powietrza ? bez czy ze sprężynką ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 12:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2009, 20:41
Posty: 89
Lokalizacja: biorą się dzieci ?
Pojazd:
ze sprężynką




_________________

Niedługo Zlot!
POMORSKIE look temat ;]

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48251
[center]
Derbiii costum
[/center]

Piszę poprawnie po polsku!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 13:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
metrakit pisze:
GIBON_F12, która śruba jest od regulacji powietrza ? bez czy ze sprężynką ?
blawatekstg pisze:
ze sprężynką


Nie ma takowej śruby. Kiedy się wkońcu nauczycie ?!




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 13:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
ta bez śrubki ot jest chyba od mieszanki a ta ze śrubką jest od położenia przepustnicy ? tak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 13:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
mam cały czas ten problem- zimny odpala za pierwszym a jak już trochę cylek zrobi się ciepły gaśnie i zalewa świecę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 13:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Śrubka bez śrubki ? :/

Ta śrubka" (dysza) która jest głebiej jest od składu mieszanki. Jak odkrecasz to dajesz więcej paliwa w mieszance paliwowo-powietrznej,
Druga śrubka ze sprężynką na zewnątrz jest od jałowych, wolnych obrotów.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 13:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
ja już nie wiem co robić, reguluje i nic. Zimny pali, trochę pochodzi zalewa

Edit.
a może zrobimy tak: ktoś kto ma seryjną minarelkę LC powiedział by mi ile obrotów ma wykręconą śrubę ze sprężynką i bez


Ostatnio zmieniony 23 lut 2010, 19:56 przez metrakit, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2010, 18:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Tak sie nie da bo każdy ma ustawione inaczej.Weź ustaw sobie obroty i potem mieszanke jak będzie ci gasł to podkrecaj obroty aż do skutku wyregulowanie gaźnika nie jest aż tak trudne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 6:31 
*

Rejestracja: 22 lip 2008, 15:57
Posty: 55
Lokalizacja: Lwówek śląski
Pojazd:
Wkręć tę śrubkę od położenia przepustnicy na odpalonym silniku może po prostu obroty spadają a nie, że go zalewa.I jak możesz jest okres zimowy to opuść iglice.




_________________

http://sklep.s-x-t.pl/index.php?auth=kolek803




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 8:34 
*

Rejestracja: 15 lut 2010, 16:31
Posty: 21
Lokalizacja: stargard szczeciński
Pojazd:
Tak jak powiedział kolega kolek zmniejsz poziom paliwa w gaźniku na iglicy i potem wyreguluj gaźnik od początku czyli dysza od mieszanki szuka najwyższych obrotów a potem śrubką od przepustnicy zmniejszyć obroty i tak ze dwa lub trzy razy. tata mnie tak uczył ustawiać i roxa mam dobrze wyregulowanego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 18:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
wymieniłem świece i odpalił za pierwszym. Odkręciłem prawie do połowy śrubkę bez sprężynki i chodzi w miarę chyba dobrze bo mam na dotarciu zrobiłem 250 km i tu moje pytanie czy nie zatrę cylka tak jak ustawiłem gaźnik?

jak zobaczyć czy jest dobrze wyregulowany ?


Ostatnio zmieniony 22 lut 2010, 18:25 przez metrakit, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy