Dzisiaj jest 04 mar 2025, 17:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lut 2010, 9:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:39
Posty: 425
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Witam . Zrobiłem szlif cylindra w Hondzie Bali mojego kuzyna na 0,75mm kupiłem nowy tłok na ten sam wymiar , i gdy wszystko złożyłem to tłok ciężko chodzi po cylindrze . Czy po szlifie tak musi być żeby gładź cylindra lekko się wyrównała...?


Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 12:17 przez _MiHu_, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 9:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Tłok powinien no z takim małym oporem się ruszać ale nie żeby ciężko. Może masz pierścienie za duże albo za małe :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 10:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:39
Posty: 425
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Pierścienie są dobre , były w komplecie z tłokiem..




_________________

Cylinder Airsal Sport 70cc
Bidalot S3R
Gaźnik Dellorto 17,5mm
Króciec Top Racing
Wał Top Racing NG
Łożyska SKF ( Stage 6 )
Wario Malossi Multivar
________________
SPRZEDAM VIVKĘ !!!!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 13:15 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
a uszczelki??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 15:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:39
Posty: 425
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Wszystko jest załorzone... Nie wiem dlaczego tak jest , czy to wina źle zrobionego szlifu..?




_________________

Cylinder Airsal Sport 70cc
Bidalot S3R
Gaźnik Dellorto 17,5mm
Króciec Top Racing
Wał Top Racing NG
Łożyska SKF ( Stage 6 )
Wario Malossi Multivar
________________
SPRZEDAM VIVKĘ !!!!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 15:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 20:56
Posty: 404
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pojazd:
a pali chociaż :?: :|


Ostatnio zmieniony 21 lut 2010, 15:42 przez BOOSTERMEN, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 15:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Ale ciężko w jakim sensie...? Bardzo duże są te opory?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 17:38 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Bo jak robi się szlif to daje się nowy tłok z cylindrem do szlifu. Szlifierz robi Ci szlif cylindra o kilka setek większy niż rozmiar tłoka żeby było troszkę luzu między tłokiem a cylkiem, a jak Ty zrobiłeś szlif taki sam jak rozmiar tłoka to nic dziwnego... Zanieś tłok z cylindrem do szlifierza i niech Ci trochę przeszlifuje cylek.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 18:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:39
Posty: 425
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Ok , to zrobie tak że załorze pierścienie na tłok , i niech zmierzy tłok z pierścieniami i wtedy zrobi szlif




_________________

Cylinder Airsal Sport 70cc
Bidalot S3R
Gaźnik Dellorto 17,5mm
Króciec Top Racing
Wał Top Racing NG
Łożyska SKF ( Stage 6 )
Wario Malossi Multivar
________________
SPRZEDAM VIVKĘ !!!!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2010, 20:21 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Pierścienie chowają się przecież w rant w tłoku. Niech ci szlifierz zmierzy średnice tłoka mikromierzem i otworu w cylindrze i się wszystko okaże.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 18:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 19:39
Posty: 425
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Już wszystko jest ok . Popsikałem WD40 , i troszke olej kapłem do cylka , pokopałem kilkanaście razy i jest już dobrze .




_________________

Cylinder Airsal Sport 70cc
Bidalot S3R
Gaźnik Dellorto 17,5mm
Króciec Top Racing
Wał Top Racing NG
Łożyska SKF ( Stage 6 )
Wario Malossi Multivar
________________
SPRZEDAM VIVKĘ !!!!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2010, 22:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
KingVivacity, Bo cylindra nie powinno się na "sucho" składać.
Lepiej olejem przesmarować.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy