Dzisiaj jest 09 lis 2024, 17:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lut 2010, 18:32 
*

Rejestracja: 14 wrz 2009, 22:31
Posty: 55
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Dzisiaj odebrałem mojego agility rs z zamontowanym cylindrem 80 ccm i prędkość maksymalna nie zwiększyła się w stosunku do standardowej 50-tki.

Nie mam blokady na wariatorze, dzięki jej zdjęciu skuter osiąga ok. 70km/h licznikowego.

Przy zmianie na 80 ccm jest dokładnie tak samo :( zwiększyło się przyśpieszenie - nie jest to powalająca różnica, ale jednak. Skuter stał się również głośniejszy...rozumiem, że to normalne...czy też może w serwisie postanowili przedziurawić tłumik?

Co może być tego przyczyną, czyżby moduł ? Czy może trzeba wymienić jeszcze tryby i gaźnik?

Na innym forum wyczytałem, że odłączenie różowo fioletowego kabelka od modułu zwiększa obroty. Czy to prawda, można tak zrobić?

Aha, wymieniony został tylko cylinder i nic poza tym (głowica została oryginalna), czy tak może być, czy raczej wskazane jest zamontowanie tej głowicy od 80-tki ?

I co mnie niepokoi...po dojechaniu do domu (prosto z serwisu) wyczułem, że coś śmierdzi ... zapach jest dokładnie taki sam gdy w samochodzie przypalimy sprzęgło. Wiem, że w skuterze nie ma sprzęgła, ale o zapach mi chodzi. Co to może być...czy to normalne? Nie wiem, nowe części może się docierają ?

EDIT: Zamontowałem wariator Malossi Multivar (rolki z zestawu 7 gram+sprężyna centralna biała). Prędkość spadła o 10km/h (licznikowe) oraz przyśpieszenie zmniejszyło się - słowem, skuter chodzi jak na 50ccm cylindrze. Jestem zawiedziony, biorąc pod uwagę pochlebne wypowiedzi na temat tego wariatora, spodziewałem się czegoś zupełnie innego, zamiast obniżenia osiągów.

Coś mi mówi, że niebawem go sprzedam, a zamontuje spowrotem oryginalny wariator od Kymco. Nie polecam tego wariatora. No chyba, że musi się dotrzeć czy ułożyć - nie wiem.


Ostatnio zmieniony 17 mar 2010, 11:59 przez reaper1, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 18:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2009, 19:12
Posty: 291
Pojazd:
po pierwsze moduł wymień(bo z tym różowym kabelkiem to tylko w chinolach działa) po drugie dysze wymieniłeś na większą i jeszcze stożek załóż to będzie lepiej jechał




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 18:40 
*

Rejestracja: 14 wrz 2009, 22:31
Posty: 55
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Możesz polecić mi jakiś konkretny moduł? Od dawna szukam i nie mogę znaleźć do Agility RS.


Aha, no i co tak śmierdzi? (niepokoi mnie to)


Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, 18:41 przez reaper1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 18:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 20:06
Posty: 37
Lokalizacja: ok. Bielsko Biała
Pojazd:
Sprzęgło w skuterze też jest , a co do głowicy to niewiem czy niepowinna być 80. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 19:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Głowica może być standard :) Co do tej prędkości znam osobę która ma Kymco agility 4t i też po wymianie cylindra idzie tylko 65 realne. Nawet wsadził wario malossi i nic mu to nie dało, jedynie przyśpieche... Ja w moim mam to co mam i wszystko chodzi ok v-max: 73 gps. Może rolki masz za ciężkie i Ci się nie wkręca a obroty ?


A TY GO NAJPIERW DOTRZYJ A POTEM TESTUJ !!! POJEŹDZIJ JESZCZE NA MAX TO GO ZATRZESZ !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 19:18 
*

Rejestracja: 14 wrz 2009, 22:31
Posty: 55
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Nie wytrzymałem i musiałem przetestować :P

Natomiast obroty ... nie wydaje mi się, że osiąga max. Jak stoi na nóżkach i cisne mu maxa, to..sam nie wiem, chodzi tak jakbym na nim jechał, a chyba powinien wejść na wyższe obroty bez obciążenia.

Jestem niemal pewny, że blokuje go moduł, ale nie wiem jak go odblokować..nie wiem też na jaki inny go wymienić (odblokowany).

Chyba utne ten różowo-fioletowy kabelek od modułu, tutaj:
http://www.skutery.net/forum.php?akcja=t&tem=53134&s=2
koleś pisze, że obroty wzrosły mu z 7800 do ponad 9000 obr.

Jest to możliwe ?

I jeszcze raz zapytam...co tak śmierdzi? Przed chwilą, dosłownie na chwilę, dodałem mu gazu na nóżkach i zaczęło śmierdzieć :( Mam nadzieję, że to tylko jakiś smar..ale sam nie wiem. Możliwe, że pasek tak daje ?


Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, 19:19 przez reaper1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 19:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Zatrzesz go ... Mój na początku gorszy miał v-max niż standard... A jak dotarłem polepszyło się. Dotrzyj go a potem się martw.

Mój na początku jak wsadziłem przez pierwsze 30min też śmierdziało z tłumika smarem.


Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, 19:22 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 19:22 
*

Rejestracja: 14 wrz 2009, 22:31
Posty: 55
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Czyli znów muszę 1000 km żółwim tempem pokonywać? Podkreślam, że głowica została stara (oryginalna).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 19:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Gdzie tam 1000 :) 500-600 Ci wystarczy. Czyli jakiś tydzień jazdy :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 19:26 
*

Rejestracja: 14 wrz 2009, 22:31
Posty: 55
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Dobra...jednak wątpię, żeby Vmax podniósł się znacząco.

Poproszę namiar na odblokowany moduł do agility rs. W necie znajduję tylko oryginalne - na fabrycznych parametrach :(

I jeżeli ktoś byłby mi w stanie wyjaśnić co tak śmierdzi, to byłbym wdzięczny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 19:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 20:06
Posty: 37
Lokalizacja: ok. Bielsko Biała
Pojazd:
Nowy cylek i już piłaaaa no niewiem czy już nie jest za póżno. A to co śmierdzi to może być właśnie cylinder który się grzeje i przy okazji wszystko wokół niego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 19:39 
*

Rejestracja: 14 wrz 2009, 22:31
Posty: 55
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Oj, dojechałem tyle co z serwisu d domu, nic mu nie będzie - mam nadzieję.

Od teraz będę go dobrze traktował.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 15:47 
*

Rejestracja: 14 wrz 2009, 22:31
Posty: 55
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Tak teraz wpadłem na to, że jak skuter stoi na włączonym silniku, to nie śmierdzi.
Ale na nóżkach, wystarczy, że dodam gazu i zaczyna śmierdzieć.

Może to pasek napędowy ślizga się czy coś?

Powinienem zamontować jakiś specjalny typ paska ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 19:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2009, 19:12
Posty: 291
Pojazd:
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... bef8e7f9ec tu masz odblokowany moduł, ale jak pojedziesz do serwisu kymco to tam podobno można kupić moduł odblokowany o wiele taniej.
a jeśli chodzi o ten smród to może paser ci się "topi" albo może sprzęgło się spaliło




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 15:46 
Zbanowany

Rejestracja: 27 maja 2009, 17:32
Posty: 136
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Moim zdaniem przy 80 przydalo by sie załozyc głowice przystosowaną do 80. A co do vmaxu to zmiana cylindra nie da Ci zbyt duzo, da Ci większą moc i co za tym idzie lepszą przyśpieche. I nie powinno sie tak jak napisales piłowaqć go na stopkach odrazu bez dotarcia ; P




_________________

KoNiEcZkO ;>

Airsal Sport 85cc
Polini Speed Control

SPRZEDAM!! SPRZEDAM!!
http://allegro.pl/kymco-agility-50-85cc ... 42809.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 15:56 
*

Rejestracja: 14 wrz 2009, 22:31
Posty: 55
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Przyspiecha jest lepsza,doopy nie urywa,ale roznica jest.

Nie moge dostac modulu-chyba,ze od agility city za blisko 300zl-przesada.

Ma ktos jakis namiar na modul do agility rs (to nie ten sam co do zwyklego agility).

Oddalem skuter do serwisu w zwiazku z tym smrodem-nic nie znalezli,mowia ze to pewnie smar i samo przestanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 17:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 23:29
Posty: 64
Lokalizacja: ciechanów
Pojazd:
sory nie wgryzłem się w tekst..mało czasu mam:P

wymieniłeś na jaki cylinder??

jaka firma?

jak chiniol za 100 to się nie dziw :)

chyba ,że naraku albo airsal...




_________________

są samochody zawodne, niezawodne i jest mazda;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 10:49 
*

Rejestracja: 14 wrz 2009, 22:31
Posty: 55
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Z przyśpieszenia jestem w sumie zadowolony - jak na 4T nie jest źle.

Natomiast max spędkość nie zmieniła się, bo moduł blokuje obroty - chyba, że wymieniłbym przekładnie.

PS. Pojęcia nie mam co to za cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 14:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 23:29
Posty: 64
Lokalizacja: ciechanów
Pojazd:
za ile go kupiłeś?
jak nie masz pojęcia ..to pewnie czaina..
masz poradnik napisany przez Piórka..musisz chyba ciąć moduł..tak mi się wydaje...
zmień dysze na większą i walnij porządny filtr powietrza malossi czy polini...od razu będzie lepiej szedł.
coś słyszałem ,że nie warto lczyć na dużą poprawę v maxa...ale za to jest silniejszy i się lepiej zbiera...




_________________

są samochody zawodne, niezawodne i jest mazda;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 20:11 
*

Rejestracja: 14 wrz 2009, 22:31
Posty: 55
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Moduł od agility jest inny niż od agility rs :(
Natomiast cylinder kupiłem za 120zł (bez głowicy).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy