Dzisiaj jest 06 maja 2024, 17:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: kilka pytan
Post: 24 lut 2010, 11:37 
*

Rejestracja: 29 lip 2009, 21:49
Posty: 61
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Siema wie ktos do czego sa te dwa wejscia w gazniku ktore sa zaznaczone na rysunku??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/01c ... 8f392.html
to byl pierwszy problem a teraz drugi. Gdy odpale skuter i chce jechac to musze poczekac az przepali czy paliwo czy olej nie wiem ale wiem ze leci z rury duzo dymu i po jakism czasie znowu sie zalewa i go bardzo muli. Teraz to nawet jak odali to przerywa i gasnie pozniej go trudno juz odplic. Mam gaznik Dellorto 16 phbn z ssaniem recznym i dysza 74 i iglica ustawiona na 3 zabku. A skuter to piaggio nrg mc2. prosze o pomoc co zrobic??? a dodam ze swieca jest zalana takim tustym i jest taka ciemna.




_________________

Piaggio Nrg Mc2


Ostatnio zmieniony 24 lut 2010, 12:10 przez honda09, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 12:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
sądzę że to bliżej króćca to podłączenie pod podciśnienie a ten drugi to pod dozownik czasami można to sprawdzić po grubości węża a to że ci go zalewa to musisz go wyregulować




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 13:01 
*

Rejestracja: 29 lip 2009, 21:49
Posty: 61
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
noo tak tylko te ciekie wejscie to ma wyjscie tam gdzie jest przeustnica czy to moze od oleju??




_________________

Piaggio Nrg Mc2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 13:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
myślę że to to ale nie jestem w 100% pewny nie miałem do czynienia z tym gaźnikiem u mnie w dellorto 17,5 wężyk i do oleju jest najcieńszy poczekamy niech się inni wypowiedzą




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Sorry że sie wtrącam ale nie chce zakładać nowego tematu otóż ma serie p/g mc3 odblokowana całkowicie i jest problem mam gaźnik dell'orto 17.5 phva dysza 56, i jak skuter pochodzi z 10s na wolnych obrotach dam mu spód to ciągnie do 60km/h a później buuu tak jakby paliwa nie dostał.Nie wiem czego to wina dyszy :?: , kiedyś normalnie chodził.Wymieniłem świece, filtr powietrza wymyty, gaźnik wyczyszczony.Pomóżcie "!!"




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2010, 22:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
Yakuza dysze masz za małą.... proponuje wsadzić 65. Pozdr.




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 0:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Hmm wcześniej chodził normalnie wszystko było git na tej dyszy.A jak jest zimny silnik to jest trudno go odpalić na ciepłym normalnie odpala.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 13:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Yakuza, Może lewe powietrze gdzieś ciągnie?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 17:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Wszystko szczelne jest, dzisiaj próbowałem jeździć na zimnym silniku ma power zamkłem licznik a na cieplym dopiero od 60km/h ma power :|




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 17:25 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Ej, to wygląda na za małą dyszę :wink: Albo, jak masz oryginalny fltr powietrza, to ta obudowa mogła się troszkę poluzować i bierze więcej powietrza,a za mało paliwa :)




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 9:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Wczoraj założyłem dysze 65 i nie ten skuter :mrgreen: chodzi jak marzenie.Dzięki za pomoc :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy