Dzisiaj jest 04 mar 2025, 12:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Hamulec-Ludix
Post: 27 lut 2010, 10:40 
Zbanowany

Rejestracja: 22 cze 2009, 19:22
Posty: 142
Lokalizacja: Przybysławice
Pojazd:
Siema:D. Mam problem, otóż gdy kupiłem skuter gościu powiedział że nie ma hamulca z przodu bo się zapowietrzył jak go przewozili i zobowiązał się do odpowietrzenia. Wszystko pięknie ładnie po 9 godzinach spędzonych przy nim jak odpowietrzał hamulec w końcu udało się hamulec odpowietrzony. Gościu pojechał do domu ja wsiadłem na sqter żeby po latać trochę, zaciskam hantel do oporu i słyszę trzask, hamulec zrobił się miękki i nie da się go odpowietrzyć. Próbowałem próżnią oraz metodami tradycyjnymi. Mechanik powiedział mi że dopóki nie rozkręci to mi nie powie co jest ale możliwe że będzie do wymiany wkład pompki Hamulcowej. I tu nasuwa się moje 1 pytanie Gdzie takie coś dostane i jak to wymienić? i 2 pytanie może jeszcze ktoś coś mi powie co może być nie tak z tym hamulcem?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 12:11 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Nie cieknie Ci płyn z zacisku ?




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 14:59 
Zbanowany

Rejestracja: 22 cze 2009, 19:22
Posty: 142
Lokalizacja: Przybysławice
Pojazd:
ale w jakim sensie?
cieknie ale jak odkręcę odpowietrznika ale to jest masakra klamka nie robi się nawet ciut twardsza. :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 19:45 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:56
Posty: 148
Lokalizacja: łódzkie Marzenin
Pojazd:
Miałem podobnie ale to leciało z zacisku. Rozkręć zacisk, wyciągnij obydwa cylinderki i zobacz jaki jest stan uszczelki między cylinderkiem a szczęką. Ja przekręciłem uszczelke na drugą stronę bo okazało się że fabrycznie była wada i przy mocniejszym hamowaniu płyn poszedł bokiem. Ja pisze tak jak było u mnie. I płyn oczywiście leciał ale lekko także możesz nie zauważyć chociaż może i to nie to.




_________________

Był SPEEDFIGHT2 teraz mam 2, ale dwa klasyki: WSK 125 i UAZ469b

A i B zdane za pierwszym podejściem i za jednym zamachem

Skuter spali tyle, ile mu wlejesz;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 15:44 
Zbanowany

Rejestracja: 19 maja 2009, 15:03
Posty: 221
Lokalizacja: Walce ist ***
Pojazd:
u mnie też jest podobnie po jakimś czasie poprostu przestaje działać hamulec i nie da sie go odpowietrzyć




_________________

- Leo Vince ZX
- Wariator Malossi Multivar
- Pasek Malossi X-Kevlar
- Sprzęgło Hebo N sprężynki +50%
- Filtr Powietrza Stage6 Duble layer Czerwony
zobacz jego foty http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=29692
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 17:12 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:56
Posty: 148
Lokalizacja: łódzkie Marzenin
Pojazd:
Ja rozkręciłem zacisk na dwie części, wyjąłem cylinderki najlepiej zrobić to śrubokrętem czyli włożyć w cylinderek zaprzeć i ciągnąć równomiernie. Jak wyjdą obydwa to zobaczcie uszczelke cylinderka i tą małą uszczeleczke. Możliwe, że trzeba będzie wygładzić półówki zacisku na stole polerskim ale to chyba aczej nie będzie konieczne. Odwrócić uszczelki w razie konieczności na drugą strone i wpasować tak jak było przedtem. Bynajmniej u mnie to pomogło;)




_________________

Był SPEEDFIGHT2 teraz mam 2, ale dwa klasyki: WSK 125 i UAZ469b

A i B zdane za pierwszym podejściem i za jednym zamachem

Skuter spali tyle, ile mu wlejesz;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 19:12 
Zbanowany

Rejestracja: 22 cze 2009, 19:22
Posty: 142
Lokalizacja: Przybysławice
Pojazd:
no to trzeba spróbować
bo po mieście tak jakoś źle się jeździ trzeba szybciej hamować i wgl:D
teraz mi się przypomniało że jak odpowietrzałem to nalałem na maxa płynu, a jak po tygodniu pojechałem na próżnię to płynu nie było. Czyli to będzie raczej to ale przydało by się gdyby ktoś napisał jakiś poradnik bo to się może ogl ludzią przydać.Wielkie dzięx wszystkim.


Ostatnio zmieniony 28 lut 2010, 19:16 przez =sMycha=, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 17:30 
*

Rejestracja: 14 lut 2010, 11:56
Posty: 148
Lokalizacja: łódzkie Marzenin
Pojazd:
Czyli mam się zabrac za pisanie poradnika xD gorzej ze zdjęciami bo nie będe znowu zacisku na częsci pierwsze rozkręcał hehe;) ciesze się jak moje rady pomogą;)




_________________

Był SPEEDFIGHT2 teraz mam 2, ale dwa klasyki: WSK 125 i UAZ469b

A i B zdane za pierwszym podejściem i za jednym zamachem

Skuter spali tyle, ile mu wlejesz;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy