Dzisiaj jest 09 kwie 2025, 5:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lut 2010, 23:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2010, 23:06
Posty: 47
Lokalizacja: BŁASZKI
Pojazd:
Witam. Mam problem z sqtem Piaggio nrg wersja chłodzona cieczą. Po zdjęciu blokady z wariatora (tej podkladki) sqter stracił moc i v-max. Co sie stalo grzebalem tez w wario ale rolki ułożyłem na swoich miejscach. teraz słychac taki jakby gwizd z przekładni prosze o odpowiedzi i z góry dziękuje.



A i jeszcze jedna sprawa jak mocno dokręcic wario


Ostatnio zmieniony 24 lut 2010, 23:52 przez golona 12, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 9:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2009, 19:10
Posty: 221
Pojazd:
może założyłeś pasek na odwrót ? a wario to kluczem pneumatycznym możesz mocno dokręcić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 16:08 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
golona 12, przekładnia to normalna sprawa w piaggio. Na razie się tym nie przejmuj, tylko sprawdź czy pasek masz dobrze założony tzn. strzałką kiedy jest u góry w stronę waria, a kiedy na dole w stronę sprzęgła :wink:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 16:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
golona 12 Mogła to nie być blokada tylko podkładka po to aby pasek był równo ustawiony z kolektorem ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 13:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2010, 23:06
Posty: 47
Lokalizacja: BŁASZKI
Pojazd:
Dobrze jest pasek. A normalne jest to ze moc spadła a prędkosc zmalała o 20km/h załoze spowrotem te podkładke. A i jak to dokręcic odbrze bo nie mam klucza pneumatyka tylko blokade wario.




_________________

Wielka moja ambicja nie wyprzedzi mnie policja
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 16:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Zdjąłeś pewnie podkładkę za wariatorem. Blokadą jest podkładka między wariatorem, a talerzem z ząbkami. :idea:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 18:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2010, 23:06
Posty: 47
Lokalizacja: BŁASZKI
Pojazd:
podkładka między przeciwtalezem a wariatorem (ten obszar gdzie jest pasek)




_________________

Wielka moja ambicja nie wyprzedzi mnie policja
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 20:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
golona 12, jaka długa była ta blokada ta podkładka ??




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 23:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2010, 23:06
Posty: 47
Lokalizacja: BŁASZKI
Pojazd:
Długa chyba szeroka bo jesli chodzi o szerokość to mniej więcej zwykła podkładka-nie wiem dokładnie mm i napiszcie mi moze jaka kolejność powinna byc bo o ile pamiętam to nie było tam nigdzie dalej podkładki ta byla jedyna skuter jechał 80 a jedzie 60

a i jeszcze zeby nie zasmiecac forum co moge zrobic na wiosne z tym squterem chodzi o take przygotowanie do sezonu np zmiana paska a i jeszcze nie dodalem mam ten skuter od pierwszego właściciela z niemiec 50cio letni gosciu i mówil ze wymieniał wszystko co w serwisie wymieniali mu A pasek powinien byc wymieniony chyba bo ma juz 11219km a w środku przekładni na śrubie od wario była farba jak by nie bylo odkręcane
dodam jeszcze ze jest to nrg chłodzone cieczą z 1996r


Ostatnio zmieniony 28 lut 2010, 23:19 przez golona 12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 10:27 
*

Rejestracja: 26 lut 2010, 8:57
Posty: 5
Pojazd:
Kolego załóż poprostu tą podkładke i wtedy zobacz jeżeli bedzie tak samo to pasek moze byc juz do dupy i nie ciagnie tak jak powinien. Jezeli nic to nie da zaprowadz do mechanika:D Bo tak to nikt ci nie pomoże.Musial Bym to widziec i wtedy wiedzial bym napewno co sie stało;]
Albo Ostatecznie Wyczyść Gaxnik Może Po Zimie Sie Przypchał:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 14:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 17:07
Posty: 360
Lokalizacja: Z pod warszawy
Pojazd:
Piórek pisze:
z kolektorem

Kolektor to możesz mieć wydechowy , a to w skuterze to jest korektor




_________________

[shadow=red]SQT Cargo Team [/shadow] To jest to !!!
EvilDevil pisze:
Lecz niestety lubi się popsuć nawet w trasie ,czego z resztą doświadczyłem .

EvilDevil pisze:
2t z czego jestem zadowolony, jak narazie się nie psuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 14:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Ja w do swojego NRG sam zrobiłem blokade wariatora:P...Zakręciłem ją normalnie jak tylko mocno mogłem a nie kluczem pneumatycznym..No ale kluczem na pewno mocniej będzie:P..Chcesz żeby Ci lepiej szedł to kup mu większą dysze,rolki odpowiednie,pasek,do tego centralke i bedzie na pewno lepiej :mrgreen:




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 15:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2010, 23:06
Posty: 47
Lokalizacja: BŁASZKI
Pojazd:
JacekNRG1 pisze:
Ja w do swojego NRG sam zrobiłem blokade wariatora:P...Zakręciłem ją normalnie jak tylko mocno mogłem a nie kluczem pneumatycznym..No ale kluczem na pewno mocniej będzie:P..Chcesz żeby Ci lepiej szedł to kup mu większą dysze,rolki odpowiednie,pasek,do tego centralke i bedzie na pewno lepiej :mrgreen:

jak bym nie wiedział chce zeby było z nim wszystko w porządku bo chce kupic sobie yamahe dt125 a tym tata ma sobie czasem jeździc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy