Dzisiaj jest 23 kwie 2025, 3:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 22:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
no na gaźniku będzie napisane jaki ma rozmiar
np 17,5 a setup to czy masz jakieś części tuningowe czy seria




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 22:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Wsyzstko seria tylko tłumik sporotwy... A trzeba w ogóle wykręcać gaźnik żeby zmienić dyszę..Ona jest wkręcana od dołu czy od góry?




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 23:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
z tego co wiem to mam jeszcze jedną blokadę, a tak ona wygląda :D

Obrazek

z tego co pamiętam to mam dyszę 73 i jeśli zdejmę ten króciec i kupię odblokowany to zobaczę jakąś różnicę, a jeśli tak to co się może zmienić :wink: :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 9:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
dysze są wkręcone od dołu jak zdejmiesz komorę pływakową to tam masz 3 dysze od ssania od wolnych obrotów i główna na środku możesz to zobaczyć w temacie o czyszczeniu gaźnika




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 9:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
nie no ja rozumiem, moim pytaniem było czy odczuję jakąś różnicę po założeniu odblokowanego króćca :D :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 9:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
endriu1987, to to na pewno bo wtedy silnik dostanie większą dawkę paliwa lepszy przepływ co daje większą moc i uzyskanie lepszych obrotów




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 9:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
dzięki śliczne, w takim razie niestety mam teraz wydatek na nową głowicę bo stara cieknie :roll: ale w końcu kupię króciec i gazbox malossi, na tuning mnie nie stać ale takie rzeczy kupię :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 10:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
a ile ci teraz gilera jedzie ???




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 10:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
wiesz, licznikowe leciałem 80-90 na jak już pisałem dyszy 73 i gaźniku weber 12 :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 10:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
to i tak dobrze w sumie to ja nawet u siebie nie sprawdzałem króćca może też mam zablokowany :?




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 10:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
no widzisz, ja mam teraz runnera rozebranego bo robię remoncik:

łożyska walu ntn c3
uszczelniacze
głowica
filtr powietrza
pompa wodna

i klika innych rzeczy łącznie w płynami, lecz powiem ci że w runnerze jest taka szpilka oryginalnie które nie pozwala opaść wskazówce na dokładne 0 dlatego skuter nigdy nie startował od 0 ale teraz ja już wyjąłem, kupię głowicę i jeszcze w tym tygodniu zobaczę jakie teraz będą osiągi, a potem na wolnej kasce dojdzie jeszcze króciec, także sprawdź sobie bo u mnie jest to ostatnia z blokad, chodź w sumie miałem wszelkie inne zdjęte ale i tak się cieszę że w miarę ładnie mi latała i ma jeszcze blokadę czyli teoretycznie powinno być tylko lepiej :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 13:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
no ja u siebie wymieniam pasek napędowy i pompy oleju i wody i klocki hamulcowe no i dysze daje większą




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 18:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
driwer88, ja jeszcze w związku do tego tego gaźnika...Czy jak będę chciał go już wkładać z powrotem bez rozkręcania plastików to wejdzie mi lekko gaźnik w króciec i w tą gume od filtra?




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 19:20 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Nie powinieneś mieć problemów. Powinien lekko wejść na swoje miejsce i się lekko zaklinować :wink:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 19:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Aaa to rozkręce wszystko i od razu ładnie silniczek wymyje...Zamówię dysze 80 powinna być dobra nie??No i jak pod tą dysze podregulować powietrze żeby więcej dostawał?




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 19:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
JacekNRG1, Tylko uważaj żebyś żadnego syfu nie wsypał do silnika bo może być nie ciekawie jak piasek wejdzie do komory silnika




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 20:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Wiem Wiem...Powiedz mi tylko czy to się naprawde opłaca dawać większą dysze...Jak mam teraz do 50kmh 6 sek to ile będę miał na większej dyszy>




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
ja wymieniam dyszę bo mi czasami lubi muła złapać i trochę to wkurza przy ruszaniu z skrzyżowania i dusi się ale jak nie masz problemów z startem i v-max jest zadowalający to nie ma co grzebać bo może być gorzej




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 20:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Więc tak v-max to 95kmh...Ale znów jak ruszam z z zera to skuter w ogóle nie ma szarpnięcia...Tylko rusza płynnie powolutku a przy 10kmh dostaje kopa;)




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 20:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
może to kwestia regulacji albo mieszanki albo przełożeń




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy