Dzisiaj jest 07 maja 2024, 0:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pierścienie
Post: 01 mar 2010, 11:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:39
Posty: 148
Pojazd:
Witam
Mam pewne pytanie dotyczące mojego Nrg. Skuter nie chciał mi odpalać jeszcze przed zimą. Teraz nie odpala bo akumulator na 100% juz padł i musze go podładować. Ale chodzi mi o jego odpalanie przed zima. Skuter gdy przekręciłem kluczyk i próbowałem odpalić tylko było słychać jak rozrusznik pracuje a tak to nic. Nie odpalał. Dodam że jak wleje do cylindra troche paliwa to skuter chwilke podławi i odpali. Co może być nie tak ?? Skuter lubi też troche pokopcić z tłumika. Znajomy mowil ze to wina zużytych pierścieni ale chodzi o te na tłoku ? Czekam na odpowiedzi




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
:arrow:Kliknij i zobacz moje NRG
Piszę poprawnie po polsku


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 20:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Sprawdź kompresję. Miernikiem.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:39
Posty: 148
Pojazd:
czym sprawdzić te kompresje jak nazywa się to urządzenie ?
prosze o odp na resztę pytań




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
:arrow:Kliknij i zobacz moje NRG
Piszę poprawnie po polsku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 21:02 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
manometr. Jak nie masz to na kciuka :D A na kopa też nie odpalał??




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:39
Posty: 148
Pojazd:
Własnie na kopa tez nie :/ mogłem kopać aż mi noga odpadnie :/




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
:arrow:Kliknij i zobacz moje NRG
Piszę poprawnie po polsku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 8:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:39
Posty: 148
Pojazd:
ponawiam




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
:arrow:Kliknij i zobacz moje NRG
Piszę poprawnie po polsku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 9:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
jakie ssanie ?




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 14:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:39
Posty: 148
Pojazd:
ssanie tzn ?




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
:arrow:Kliknij i zobacz moje NRG
Piszę poprawnie po polsku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 14:11 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
No jak jest zimny to odpalasz i Ci same wchodzą obr. na lekko wyższe czy przełączasz coś jak jest zimny żeby odpalić?? Ssanie automat czy ręczne??




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 17:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
EmWu pisze:
ssanie tzn ?

Auto czy ręczne?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 19:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:39
Posty: 148
Pojazd:
ssanie automatyczne, nic nie przełączam odpalam kluczykiem trzymając klamke i tyle :) Więc jak ? co może być nie tak ? na forum wyczytałem ze mogą to być zabrudzone płytki membrany jutro naładuje akumulator i sprawdze te łytki o ile mam cos takiego :)




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
:arrow:Kliknij i zobacz moje NRG
Piszę poprawnie po polsku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 19:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
płytki masz pod króćcem ssącym cały zawór membranowy nie wiem czy jet taka opcja żeby płytki się przykleiły i nie puszczały mieszanki ale wszystko możliwe




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 23:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:39
Posty: 148
Pojazd:
aha ok dzięki jutro sprawdze :) Ale nawet tu na mielochu czytałem że jeden kolega miał problem z odpaleniem i wyczyścił płytki i było okej. Może mój nie przepuszcza mieszanki dostatecznie dużo aby odpalić bo jak wlewałem od świecy paliwa to łapał :)

Może jeszcze jakieś pomysły co do tego aby odpalić wreszcie mojego energy :(




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
:arrow:Kliknij i zobacz moje NRG
Piszę poprawnie po polsku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 23:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Płytki czasami wystarczy lekko wyprostować lub wyrównać na zaworze. :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 23:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
Revo, czym Ty te płytki prostujesz ?? a i pytanie czy płytki można przekładać na drugą stronę czy są one jednostronne ???




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 6:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:39
Posty: 148
Pojazd:
driwer88 pisze:
Revo, czym Ty te płytki prostujesz ?? a i pytanie czy płytki można przekładać na drugą stronę czy są one jednostronne ???



dołączam się do pytania :)
a i jeśli faktycznie płytki byłyby co najwyżej brudne to oczywiście czyścić je paliwem ? :P




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
:arrow:Kliknij i zobacz moje NRG
Piszę poprawnie po polsku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 10:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
driwer88 pisze:
Revo, czym Ty te płytki prostujesz ?? a i pytanie czy płytki można przekładać na drugą stronę czy są one jednostronne ???

Normalnie je prostowałem koledze bo odstawały od zaworu , możesz położyć na szkle i odcisnąć palcami. :twisted:
A czy można przekładać to ci nie powiem bo robiłem to w jakiejś podróbie miny i chyba tam jest to obojętne, jeżeli są takie same z obu stron to można przełożyć
Cytuj:
a i jeśli faktycznie płytki byłyby co najwyżej brudne to oczywiście czyścić je paliwem ?

Tak i suchą szmatką.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 mar 2010, 10:32 przez Revo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 11:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
bo moje płytki są z tego co zauważyłem inne z 2 stron i chyba wykonane z karbonu




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 12:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:39
Posty: 148
Pojazd:
jak wróce na hate to sprawdze te płytki a tymczasem podawajcie jakieś inne sugestie do tego aby odpalić skuter :)




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
:arrow:Kliknij i zobacz moje NRG
Piszę poprawnie po polsku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 12:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Przeczytałem wszystko od początku , także zadam podstawowe pytanie : świeca zmieniona na nową ? Przerwa dobrze ustawiona (zimą warto ustawić mniejszą)
-Gaźnik czysty?
-filtr w kraniku podciśnieniowym czysty ? (zdejmij wężyk od podciśnienia przy gaźniku i ssaj i zobacz czy leci paliwo.
-zatkaj ręką wylot od filtra powietrza i kopaj.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy