Dzisiaj jest 06 maja 2024, 19:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2010, 23:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Teoretycznie wszystko zależy od eksploatacji oraz od tego jak to złożyłeś/czy też fabryka.
Jeżeli pilnujesz temp. cylka nie powinno mu to dużo zaszkodzić.
FosgeN pisze:
zy coś jeszcze się sypnie?

Przy żyłowaniu to jeszcze łożyska na wale i wał.
Na moim przykładzie powiem że mam tph, silnik przy przebiegu ok.5000km stracił kompresje , rozbieram , cyl w db stanie tłok też czyli wymiana pierścieni na oryginalne. Powód? Lichy olej , teraz leje castrolla Act-Evo.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 0:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 20:10
Posty: 104
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
ja leje shel sx 2t pul syntetyk od początku taki lali wiec kontynuuje bo bardzo nie lubią zmian oleju słyszałem.




_________________

Scooter tuning is not a crime...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy