Dzisiaj jest 26 lis 2024, 13:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 mar 2010, 23:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
pomyślałem że się komuś przyda bo z tego co wiem błotnik w NRG lubi się tak jak u mnie się to zdarzyło trochę przytrzeć o koło wiec pokaże wam jak go naprawiłem i przedłożyłem bo chlapał na wszystkie strony w deszcz co skutkowało z brudnym gaźnikiem i zachlapaną instalacja elektryczną.

1) Tak wyglądał błotnik po wyjęciu i umyciu z błota
Obrazek
2) Po pierwsze wiozłem blachę kwaso odporną i wyciąłem na wymiar oraz lekko ją pryz walcowałem później przypasałem do błotnika i przeczepiłem na szczypce morsa
Obrazek
Obrazek
3) następnie przynitowałem blachę do plastiku później je oczywiście jeszcze rozbiłem młotkiem na płasko i lekko zeszlifowałem żeby nie odstawały
Obrazek
4)następnie dodałem wspornik który poprzedni właściciel obciął zrobiłem go z kawałków blachy połączyłem je nitami wyglądało to już nawet jak coś co chciałem osiągnąć
Obrazek
5) teraz w miejscach połączenia blachy z plastikiem dałem taśmę aluminiową zbrojną zęby żywica tam nie wlatywała tak samo zabudowałem lukę między wspornikami a później obkleiłem wszystko żywicom z włóknem i wyglądało to mniej więcej tak
Obrazek
Obrazek
6) po wyschnięciu żywicy obciąłem nie potrzebne odstające roki i wyrównałem krawędzie i zacząłem szpachlować pierw szpachlówkom zwykłą później prysnąłem szpachlą natryskową w sprayu wygląda to tak
Obrazek
7) jest to jeszcze do po szpachlowanie lekkich dziurek zapodkładowanie i malowanie. Może się przyda komuś.

Zakaz kopiowanie opisów i fotek wszelkie pytania na gg




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 21:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
no ładnie muszę nad swoim pomyśleć bo też trochę zniszczony :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 22:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
ja przez en błotnik to cały gaźnik i bak miałem w piachu piaggio zrobiło go trochę na krótki ja ten swój o 12 cm przedłużyłem




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 22:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
heh ,znam tego autora ,dawaj więcej wstawek z twoim autorstwem ;)
BBL




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2010, 16:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
Tutaj już jest dużo poradników na BBL trochę mniej trzeba tam forum rozruszać




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy