Dzisiaj jest 22 lut 2025, 14:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lut 2010, 18:09 
*

Rejestracja: 17 sie 2007, 20:05
Posty: 129
Lokalizacja: PL
Pojazd:
Po rozkręceniu filtra powietrza, gąbka była prawie cała nasączona benzyną, a powinna być sucha. Zła regulacja gaźnika?


Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, 11:18 przez rs50, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 20:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2008, 13:19
Posty: 364
Lokalizacja: Stara Wieś (LUB)
Pojazd:
Musisz odkręcić od góry śrubkę i wyjąć przepustnicę i wtedy lekko linkę do dołu, w bok i do góry... Czy tak ciężko trochę pokombinować?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106747

Sprzedam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 17:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2010, 20:12
Posty: 76
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Przyłączam sie mam ten sam problem co masz na mysli mowiac "do dołu, w bok i do góry" ; ( ?




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... L_80/86207


SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 18:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
z tego co wiem na cofanie się mieszanki może odpowiadać zawór membranowy po prostu płytki już odstają i przepuszczają mieszankę z gaźnikiem tez trzeba zobaczyć czasami za mało powietrza i nie nadąża się wymieszać i zostaje w filtrze ale obstawiam płytki membranowe




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 18:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:34
Posty: 121
Lokalizacja: M-wo
Pojazd:
ja jak mialem źle ustawiony gaźnik to zalewało mi filtr powietrza paliwem, czyli jak mialem za duzo paliwa a za mało powietrza




_________________

Siódmego dnia bóg stworzył PIAGGIO

Dzień bez benzyny jest jak dzień bez słońca:D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... T_50/82847




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 18:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
A co zrobić żeby skuter dostawał więcej paliwa>?




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 18:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
podregulować gaźnik albo iglica albo śrubą




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 19:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
poszukaj na forum masz poradniki jak wyregulować gaźnik i tam jest pokazana na zdjęciach śruba składu mieszanki




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D


Ostatnio zmieniony 09 mar 2010, 19:04 przez driwer88, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 19:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Bo wiesz co mam za problem...Skuter kręci mi tylko na 7 tyś obrotów ..I praktycznie nie reaguje na gaz...Jak jade 50kmh mam 6,8 tyś obrotów i przy tym troche gazu a dam do pełna gaz i będzie tylko 7 tyś...A jak jade na ssaniu to kręci na 7,5 reaguje na gaz i lepiej idzie...




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 19:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
wyreguluj go bez włączonego ssania dokręcaj powoli śrube mieszanki a temperatura tez szybko mu rośnie ???




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 19:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
No jak bym się przejechał z 500m to już by był wydeszek gorący przy na kolanku...Co zrobić żeby targał na większych obrotach?Bo do 40 targa na 8 tyś a potem mu taki spadają:(




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 20:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
JacekNRG1 pisze:
No jak bym się przejechał z 500m to już by był wydeszek gorący przy na kolanku...

Nic dziwnego. Koledze o temp wody chodziło. Jak na ssaniu jest lepiej to prawdopodobnie dostaje za mało paliwa (powodem może być źle dobrana dysza, regulacja gaźnika czy lewe powietrze łapie).




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 20:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
A pójdzie dać mu więcej paliwa nie rozbierając wymieniając dyszy?




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 20:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Śrubką od regulacji paliwo-powietrze.
Zmieniałeś coś, że Ci się tak dzieje? Od zawsze tak było, czy stało się jakiś czas temu tak z niczego?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 20:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Poprostu wykręciłem wariator i wkręciłem i dałem tylko nowe ślizgi wariatora...I to wszystko...i delikatnie zjechałem gwint na wale ale nakrętke dokręciłem...




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 22:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Pomożecie?




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 22:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
JacekNRG1, regulacja gaźnika nic innego nie ma co narazie szukać żeby dać więcej paliwa to musisz wkręcać śrubę od mieszanki albo zabezpieczenie iglicy dać niżej poczytaj poradniki o regulacji tam jest wszystko a jak nie będziesz dalej kapował napisz na GG do mnie to ci pomogę




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D


Ostatnio zmieniony 09 mar 2010, 22:58 przez driwer88, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy