Dzisiaj jest 21 lip 2025, 16:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 mar 2010, 18:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
Elo, mam problem mianowicie od strony waria z łożyska cieknie mi benzyna co mogę zrobić aby nie ciekło?? Może ktoś ma jakiś patent :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 18:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Uszczelniacze wymień :|




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
A jak mam je wycignać? bo nie daje rady




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 20:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Ja jak nie mogłem wyjąć to jak to mówią potrzeba matką wynalazków. Wziąłem gwóźdź i wygiąłem jego gdzieś końcowe 3mm (musi on być w miarę sztywny) ile wlezie coś w tym stylu:
Obrazek
Wbijasz, okręcasz i ciągniesz za niego kombinerkami uważając przy tym, żeby na karterze ani wale rys nie porobić.



SowaKw, Arcyciekawe


Ostatnio zmieniony 06 mar 2010, 20:49 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2010, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2009, 22:06
Posty: 22
Pojazd:
Musisz rozpolowic silnik i nowy wstawic i dopiero zlozyc silnik. Tak nie założysz uszczelniaczy!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 0:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
Niech ktoś się jeszcze wypowie .Trzeba rozpołowić silnik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 1:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Jeżeli chcesz mieć to zrobione profesjonalnie to tak, a jeśli chcesz żeby po prostu to zrobić i cześć to nie musisz rozpoławiać karterów.




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 5:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ale po co rozpoławiać silnik. Przecież simmeringi nachodzą z zewnątrz na łożyska i nawet jak rozpołowisz silnik to wkłada się je na samym końcu. Trzeba je tylko wcisnąć do oporu i tyle.
Jak wyciągasz simmeringi to są one potem do wyrzucenia więc możesz je nawet rozwalić wyciągając - pokombinuj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 9:51 
*

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:59
Posty: 38
Pojazd:
Nie musisz rozpoławiać poprostu dorub sobie jak kolega wyżej pisał taki szpikolec i na pewno da się wyjąć ja śrubokrętem wyjmowałem tylko troche go na końcu podgiolem a jak rozpolowisz silnik to tylko sobie kupe roboty narobisz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 9:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Kolejny pro ;]
Simmeringi wkłada się przed założeniem łożysk ;]




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 10:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Haha od kiedy simeringi się wkłada przed założeniem łożysk.Przecież niemają one o co sie oprzeć.Simeringi zakłada sie na samym końcu.

Składałem 4 silniki w firmie z serwisem skuterów i za każdym razem robiłem to na końcu i nie miałem potem żadnego problemu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 15:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
To porostu wyciągnąć i wsadzić nowy? tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 15:40 
*

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:59
Posty: 38
Pojazd:
tak tylko jak będziesz wbiiał to dobierz jakiś kawałek rurki i przez nią ruwno wbij




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 15:58 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Stary wyciągasz śrubokrętem, nowy wbijasz za pomocą gumowego młotka i rurki która (naciska na metalowy kołnierzyk)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 17:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2008, 14:43
Posty: 192
Pojazd:
tylko nasmaruj wał olejem żeby siemmering sie ładnie wślizgnoł bo ja zapomniałem tego zrobic i siemmering sie wywinoł i pękł i musze nowy kupić !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 17:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Repter pisze:
Kolejny pro ;]
Simmeringi wkłada się przed założeniem łożysk ;]


I co podgrzewasz potem karter żeby wsadzić łożyska??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 17:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2009, 15:30
Posty: 77
Lokalizacja: usztryk gorny/krakow
Pojazd:
haha, az mi zle jak to czytam i nie wiem z jakim cudem tutaj wasze maszyny chodza... Jeszcze mowcie ze jak zalozyliszcie wasze lozysk to jechaliscie 30km szybczej?^^

Poprawna methoda jest poprostu rozpoławiać silnik i wkladac. idny rodzaje wlozenia jest kombinacja i moze wiele isc zle... (wbijac krzywo/ rysy / itp)
Nie mowie ze to nie jest mozliwe ale napewno ZADEN garaz by tak nie robil..




_________________

[center]**Trudnoscia z polskim jezykiem!!!**

Obrazek
**Project: jeszcze bez nazwy
** [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 19:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
Kurde próbowałem to wyjąc i się nie da macie jakieś inne propozycje do wyciągnięcia tego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 20:00 
*

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:59
Posty: 38
Pojazd:
Jeżeli nie potrafisz wyjąć uszczelniaczy bez rozpołowiania silnika to zostaje ci tylko go rozpołowić bo innej możliwości nie widzę . ja już wiele razy wyjmowałem bez rozpołowiania i nie było problemu a z zawodu jestem mechanikiem i wiem że to wykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
A mógłby ktoś to bardziej rozpisać jak to wyjąc???? :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 09 mar 2010, 20:43 przez Liga, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy