Dzisiaj jest 09 lis 2024, 17:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 mar 2010, 17:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Witam,
robię mini komputerek do skutera. Chciałem zrobić obrotomierz ale nie wiem skąd brać impulsy. Owinięty kabel wokół fajki/przewodu WN słabo działa: pokazuje ok 1400-1500 obrotów, podczas gdy powinno być ok. 1850. Chodzi dokładnie o kymco vitality 2t.
Gdzieś coś mi się obiło o uszy że z modułu, ale który kabel?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 18:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Ja u siebie brałem z kabla który idzie od cewki do modułu.




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv


Ostatnio zmieniony 04 lis 2013, 15:26 przez przemas22, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 20:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Tylko u mnie idą 2 kable od cewki do modułu :P Chyba będę musiał jutro pobawić się multimetrem i szukać impulsów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 16:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Witam,
na ile obrotów może się wkręcać silnik w kymco vitality? Zmieniłem tylko rolki na 6g, tecnigas next r i sprężyna +1000 obrotów.
Czy możliwe, żeby się wkręcał na 8000 obrotów po tych modyfikacjach?
Tak pokazuje mój obrotomierz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 16:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
ficu, oczywiście że możliwe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 16:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
Małe coś te obroty, a ile ci na wolnych wskaźnik pokazuje




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv


Ostatnio zmieniony 04 lis 2013, 15:24 przez przemas22, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 17:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Niby max wg producenta zablokowany, seryjny ma 7000 obrotów.
Na niskich mam 1800-2000.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 19:42 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lut 2010, 12:42
Posty: 266
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
ficu pisze:
Tylko u mnie idą 2 kable od cewki do modułu :P Chyba będę musiał jutro pobawić się multimetrem i szukać impulsów.


Jak odłączyłem dziś jeden pin od cewki to w ogóle obroty nie drgnęły. U mnie w S9 jeden idzie do modułu a drugi do obrotomierza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 19:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
U mnie na każdym kablu są jakieś obroty ;p wybrałem ten który ma najbardziej zbliżone do realnych ;D




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 19:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
ficu pisze:
Niby max wg producenta zablokowany, seryjny ma 7000 obrotów.
Na niskich mam 1800-2000.


Czyli wpakowałeś nexta i masz nadal zablokowany skuter.Bo blokada modułu jesli o niej myslisz to tak nisko raczej nie blokuje. Bynajmnije W S9. Podejrzewam że u ciebie podobnie skoro masz silnik od S9 AC




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv


Ostatnio zmieniony 04 lis 2013, 15:23 przez przemas22, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 19:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Napisałem jak producent podaje i pytam się na jakie obroty powinien się mój wkręcać silnik. Moduł mam inny niż w S9. Wszystko mam odblokowane.
Jutro podłącze obrotomierz i zobaczę w trasie.


Ostatnio zmieniony 10 mar 2010, 19:51 przez Ficu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy