Dzisiaj jest 27 lis 2024, 0:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 mar 2010, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2010, 20:12
Posty: 76
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Witam, mam problem gdyż mój skuter zaczął bardzo dużo palić, przy ostrej jeździe palił tak z 3,5-4L Jest to Sfera 80cc dziś zatankowałe, 3/4 baku czyli ok 3,5L i spalił to w ciągu 1,5h dość spokojnej jazdy, pomóżcie to jest masakra jakaś .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 8:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2009, 21:37
Posty: 75
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
normalne spalanie... :roll:




_________________

NRG mc2 Sport Series
Stage6 Streetrace 70cc
Yasuni C16
Polini Airbox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 9:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:34
Posty: 121
Lokalizacja: M-wo
Pojazd:
Moja sfera 50 pali 5 litrów na niecałe 70 km, to jest dopiero masakra i tez nie wiem co zrobic, a mam nowy cylinder tłok i pierścienie




_________________

Siódmego dnia bóg stworzył PIAGGIO

Dzień bez benzyny jest jak dzień bez słońca:D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... T_50/82847




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 10:01 
**

Rejestracja: 19 sty 2007, 12:26
Posty: 465
Lokalizacja: nic
Pojazd:
zobacz iglice na jakim poziomie jest zabezpieczenie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 19:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:34
Posty: 121
Lokalizacja: M-wo
Pojazd:
A ta iglica na ktorym poziomie powinna być?




_________________

Siódmego dnia bóg stworzył PIAGGIO

Dzień bez benzyny jest jak dzień bez słońca:D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... T_50/82847




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 19:23 
**

Rejestracja: 19 sty 2007, 12:26
Posty: 465
Lokalizacja: nic
Pojazd:
na środkowym jeśli masz na 3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 6:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:34
Posty: 121
Lokalizacja: M-wo
Pojazd:
ok dzieki :)




_________________

Siódmego dnia bóg stworzył PIAGGIO

Dzień bez benzyny jest jak dzień bez słońca:D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... T_50/82847




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 9:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2010, 20:12
Posty: 76
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
A jak jest zależnośc z tą igilicą do góry czy do dołu musze ją dać żęby mniej palil ?




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... L_80/86207


SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 12:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:34
Posty: 121
Lokalizacja: M-wo
Pojazd:
Im niżej tym mniej pali




_________________

Siódmego dnia bóg stworzył PIAGGIO

Dzień bez benzyny jest jak dzień bez słońca:D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... T_50/82847




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 13:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2010, 20:12
Posty: 76
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
do dołu czyli do pływaczka ? bo niektorzy mowia ze do góry to mniej pali to jak jest wkonu




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... L_80/86207


SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 14:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Iglica wchodzi w taki otworek w przepustnicy. Im będzie krótsza tym więcej paliwa dostaje.
Czyli ząbek wyżej-mniej paliwa i odwrotnie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 18:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:34
Posty: 121
Lokalizacja: M-wo
Pojazd:
jak niżej bedzie ten ogranicznik na iglicy to mniej pali
ja dzisiaj wyregulowałem gaźnik i zmienjszyłem poziom na iglicy i zobacze co da :)




_________________

Siódmego dnia bóg stworzył PIAGGIO

Dzień bez benzyny jest jak dzień bez słońca:D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... T_50/82847




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 19:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2010, 20:12
Posty: 76
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
No to jak w koncu żeby mniej paliłą bo Boyaka napisał że im wyzej iglica to mniej spala czy cos takiego .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... L_80/86207


SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 22:35 
*

Rejestracja: 29 gru 2009, 22:49
Posty: 89
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Na 100% iglica do dołu to mniejsze spalanie..Nawet jest napisane przy cylindrach 70cc trzeba iglice podnieść :mrgreen:




_________________

Lubie pociskac, szkoda że pod wtryski nie ma MHR xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 23:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Tylko, że jak chcesz podnieść iglicę to musisz dać ząbek niżej.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 7:49 
*

Rejestracja: 29 lip 2009, 11:49
Posty: 30
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
ja też mam piaggio sfera 80cm i mi pali 12 litruw na 100km i też nie wiem co jest to zabespieczenie wziołem na samom gure zeby iglica była jak naj nizej ostatnio tłoka zmieniałem na nowe pasek i te pierdoły i nic nie pomogło pozdrawiam :((((((




_________________

Maciek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 14:14 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
dobra dajmy przyklad ze mam na 3 i chce zeby bylo jeszcze mniejsze to musze do gory czy do dolu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 14:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
bujek, Musisz zabezpieczenie iglicy dać na samą górę.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 14:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Yakuza a nie jest przypadkiem tak że trzeba dać zabezpieczenie iglicy na sam dół, bo wtedy chyba iglica wchodzi w przepustnicę i przepustnica opada a co za tym idzie zmniejsza się spalanie, w w przypadku gdy dasz ją na samą górę to iglica idzie w dół a przepustnica na górę i podnosi spalanie na maxa, ja tak to rozumiem :D

edit:

Obrazek

edit1: a może i ja się mylę bo to nie chodzi o przepustnicę tylko o iglicę, bo w takim wypadku to oczywiście gdy damy zabezpieczenie wyżej to iglica niżej opadnie i bardziej zatyka kanał a co za tym idzie zmniejsza dopływa paliwa, jak to jest dokładnie ? :roll:


Ostatnio zmieniony 12 mar 2010, 14:39 przez endriu1987, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2010, 15:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Przepustnica nie opadnie bo jej "poziom" ustawiasz za pomocą śrubki od wolnych obrotów.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy