Dzisiaj jest 30 paź 2024, 4:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 sie 2009, 15:43 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Mam problem. Apka dużo pali. Około 7l. Troche to dziwne ponieważ założyłem nowy zawór membranowy RMS, nowa świeca(nalot koloru kawy z mlekiem) iglica była na przedostatnim od góry, teraz przełożyłem na drugi od góry (lepiej się wkręca na obroty) śrubka od mieszanki wkręcona do oporu. Dysza w gaźniku 90, gaźnik jest Dell'orto 17.5. Tyle, że mam troche inne podejrzenia też, bo nie mam kranika w ogóle podciśnieniowego. Mam pytania odnośnie tych dwóch wolnych miejsc po obu stronach gaźnika, od czego one są? Aha i dlaczego przewód od oleju jest podłączony nie do gaźnika, tylko tam dalej(zielona strzałka)?
Co moge jeszcze zrobic, żeby mniej palił? Byłbym zadowolony gdybym się w 5l mieścił.
Obrazek


Ostatnio zmieniony 11 sie 2009, 15:44 przez Rowan, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 17:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
No to tak :P
żeby mniej paliła możesz jeździć wolniej :P
Możesz założyć gasboxa ale on niewiele zmniejsza spalanie :p

A tak to nie wiem co sie mogło stać jeszcze... Jak na coś wpadne to napisze :P




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 18:04 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Te pęknięcia na gumie są podejrzane.Jak bierze tam powietrze to potrzebuje więcej paliwa.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 19:21 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Foley TGB303 RS pisze:
żeby mniej paliła możesz jeździć wolniej

Takie spalanie przy prędkości 50-60km/h. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 19:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
zmniejsz dysze na 80 to na 100% spalanie spadnie
do jednego dzyndzla zaznaczanego na tej fotce przypina się wężyk podciśnieniowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2009, 19:58 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
A do drugiego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2010, 22:32 
*

Rejestracja: 28 wrz 2008, 7:10
Posty: 159
Lokalizacja: Sędziszów
Pojazd:
Na twoim miejscu sprawdziłbym dokładne króciec bo wygląda na spękany. Daj mniejszą dysze bo na seri przy gaźniku 17,5mm 90 jest troche za duża no i oczywiście porządna regulacja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2010, 23:09 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Wyreguluj skład mieszanki. Napisałeś że masz wkręconą śrubkę od mieszanki do oporu. Powinna być ona wykręcona o mniej więcej 2 obroty. Skład mieszanki reguluje się w taki sposób że rozgrzewasz silnik, i sprawdzasz czy silnik dobrze reaguje na ruch manetką. Wykręcasz co poł obrotu i sprawdzasz aż do momentu kiedy silnik będzie się idealnie wkręcał na obroty. Obniż iglicę na maxa.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 12:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2009, 17:57
Posty: 309
Pojazd: Malaguti F12 Digital
dysze o wiele mniejszą pod 50ccm po co ci tak duża ? masz stożek ? jeżeli nie to dysza 60 spokojnie wystarczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 16:30 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
No i co?? Posłuchałem. Zmieniłem dysze na 75 i za mało paliwa dostaje, jak otworze manetkę bardziej niż 3/4, to robi buuu, musze odpuścić. Za mało paliwa :shock: Na całkowicie wkręconej śrubie powietrza jest troche lepiej... Iglica na drugim ząbku od góry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 17:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
no to ładnie rozregulowany ;D jeżeli znasz się na regulacji , kup 85 dyszę czy 80 i reguluj. ;] jak nie to zakup dyszę i oddaj na regulację do jakiegoś najbliższego serwisu. oni powinni wiedzieć czego potrzebuje twoje cacko :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 18:53 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
No dobra, ale powiedz czemu potrzebuje tak dużo paliwa? Przecież to seryjna 50ccm i gaźnik tylko 17.5mm. Spróbuje jeszcze iglice podnieść.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 19:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Cytuj:
gaźnik tylko 17.5mm


jeżeli tak pali to nie żadne 'tylko' . wiesz może ci więcej palić na 17.5mm , a może być tak że mniej. wina jest w czym innym. ale regulacja naprawdę sporo zmniejszy spalanie. :) więc zrób to jak najszybciej. ;] wtedy będzie trzeba dumać co jeszcze tam nie pasuje.


Ostatnio zmieniony 20 mar 2010, 19:13 przez ^DawiD^, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy