Dzisiaj jest 24 lis 2024, 18:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: CZ 350 pomocy!!
Post: 20 mar 2010, 20:04 
*

Rejestracja: 18 lut 2010, 13:14
Posty: 5
Pojazd:
witam. posiadam cezete 350, i nie wiem co jej dolega mianowicie paliwo dochodzi do świec ( sa mokre), iskra jest w oby cylindrach wszystko elektryczne dziala, ale nie chce odpalic!! :evil: strzela z wydechu nie wiem co jej jest co robic??? nieraz strzela z 1 wydechy nieraz z obu, wiem ze mam akumulator do wymiany ale to szczegol, i gaznik do przeczyszcznia ale mysle ze gaznik nic do tego niema skoro ladnie paliwo dochodzi do tloka, kompresja jest wysmienita. okolo 3 razy steknela jak by chciala odpalic a nie mogla, ona stala okolo 10 lat w garazu i zacząłem sie bawic i probowac odpalic ale nic, i pisze z prozba ze ktos mi pomorze.


Ostatnio zmieniony 20 mar 2010, 20:07 przez kelm3, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 20:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Miałem podobnie , może simmering padł ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 20:48 
*

Rejestracja: 18 lut 2010, 13:14
Posty: 5
Pojazd:
a co ma simering do tego, przeciesz on uszczelna a nie ma nic do odpalana..
skoro tak miales to co zrobiles??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 20:53 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 19:56
Posty: 133
Lokalizacja: chchiy
Pojazd:
Mój kumpel jak tydzień temu kupił tą samą CZ'te miał te same objawy musiał zapłon ustawiać na nowo.




_________________

[url]http://toowdie.webpark.pl/ewolucja.gif[\url}




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 20:55 
*

Rejestracja: 18 lut 2010, 13:14
Posty: 5
Pojazd:
i to pomoglo?? jakie sa tego efekty??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 21:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
kelm3 pisze:
a co ma simering do tego

No to śmiało idź do sprawnego moto wyjmij simmering i próbuj odpalić. :roll:
powodzenia..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 21:43 
*

Rejestracja: 18 lut 2010, 13:14
Posty: 5
Pojazd:
o ile mi wiadomo simmering uszczelna, wiec nie wiem, ja mysle ze to jest wina zaplonu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 21:59 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Ustaw zapłon tak, aby styki przerywacza zaczynały się otwierać , na 4mm przed dojściem tłoka do GMP (górny martwy punkt). Wcześniej wyczyść oba styki przerywacza (młoteczek i kowadełko) papierkiem ściernym (wodnym) . Ustaw styki przerywacza tak , aby przy ich rozwarciu, przerwa wynosiła 0,45mm. Dopiero potem ustaw zapłon. Zwróć uwagę , w którym dokładnie momencie , następuje rozwarcie styków. W tym momencie występuje przeskok iskry na świecy. Poświeć sobie jakąś lampką.
Zmień kondensator na nowy.
Do ustawienia tłoka w GMP , użyj suwmiarki. Odległość mierz przez otwór po wykręceniu świecy.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 22:03 
*

Rejestracja: 18 lut 2010, 13:14
Posty: 5
Pojazd:
ale te 0,45 mm to miedzy kowadelkiem a mloteczkiem szczelinomierzem??? a gdzie ustawic te 4 mm??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 22:13 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Te 4mm, to jest odległość tłoka od momentu w którym dochodzi on do samej góry . Zapłon iskry musi zacząć się , zanim tłok dojdzie do samej góry. Dlatego nazywamy to Górny Martwy Punkt (GMP) tłoka.
W praktyce kąt wyprzedzenia zapłony, wynosi 10*. Ty kąta nie zmierzysz, dlatego musisz ustawić zapłon tak, aby przerwa na przerywaczu zaczynała się , zanim tłok dojdzie do GMP, czyli około 4mm przed GMP.

Przerwę na przerywaczu ustaw za pomocą szczelinomierza. Jak dojdziesz kiedyś do wprawy, to będziesz to robił na "oko"




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .


Ostatnio zmieniony 20 mar 2010, 22:15 przez adames, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2010, 9:14 
*

Rejestracja: 13 lut 2009, 15:57
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Strzela z wydechu(ów) = za duża dawka paliwa. Pobaw się gaźnikiem, wyczyść go i wyreguluj, bo dostaje za dużo paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 11:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Witajcie

Miałem kiedyś taki sprzęt, i tu niestety wiedza "skuterowa" się nijak nie sprawdzi :wink: ani za dużo paliwa, ani uszczelniacz wału, tylko zapłon do ustawienia. Nawet jeśli udałoby ci się uruchomić w jakiś sposób tą CZ, to i tak by strzelała z wydechów pod obciążeniem, bo to jest właśnie wina zapłonu. Żadna nowość.

Adames oczywiście ma rację, winę na 99,(9)% ponosi sławna cezetowska elektryka i dwa przerywacze (bo tam są dwa cylindry!!!).

Nie zgadzają się jedynie dane, które podaję poniżej:

Wyprzedzenie zapłonu: 2,7 - 3,2 mm
Świeca Iskra F 100,, odstęp między elektrodami 0,7 mm
Odstęp między stykami przerywacza 0,4 mm

kelm3, podaj email, podeślę ci książkę napraw do tej CZ. Masz w niej jak przypuszczam więcej rzeczy do przejrzenia.

pozdrawiam

ps: Adames, wybacz, demoludy to mój konik, uwielbiam je, musiałem się rozpisać :ups: .


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 22:05 przez MVP, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 17:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
MVP ma rację w tych starszych motocyklach to nie jest do końca wina gaźnika że strzela tylko zapłonu musisz go ustawić a co go gaźnika sam miałem kiedyś taki przypadek w etz 150 był źle wyregulowany gaźnik i strzelała




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy