Dzisiaj jest 07 lut 2025, 22:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2004, 22:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2004, 9:14
Posty: 76
Lokalizacja: Biskupiec
Pojazd:
Choć żeby był jakiś porządny wygląd to jednak zawsze trzeba dać troszke wysiłku! :D




_________________

Aprilia Rs Racing (80cc)
..........::::::::::gg:2236392::::::::::..........


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2004, 23:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2004, 23:00
Posty: 7
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
LISPLUS pisze:
Raadman pisze:
Powstały 2 grupy użytkowników...
1 mówi, że żeby pokrywa ładnie się błyszczała potrzeba tylko pasty polerskiej
2 mówi, że najpierw trzeba wszystko ładnie przeszlifować papierami wodnymi.
I komu tu wierzyć???

Odpowiem ci na to pytanie. Jeśli chcesz mieć fajny efekt i strasznie się nad tym niespracować to najpierw musisz zedrzeć starą farbę z przekładni. A to jednak łatwiej zrobić papierem wodnym. Potem dopiero po zdrapaniu starej farby bierzesz filc na wiertarke i paste polerską i wszystko dokładnie polerujesz. Na koniec polecam pokryć polerowane elementy lakierem bezbarwnym, daje to gwarancje, ze polerowane części się nie zciemnią i nie wedrze sie korozja.

Raczej nie polecam próby polerowania samą pastą polerską i filcem w wiertarce. Z tym za dużo roboty, a papierem wodnym otrzymasz taki sam
efekt miejszym wysiłkiem. Tylko pamiętaj żeby do szlifowania tej starej farby używac papieru bardzo drobnego.
Najlepiej najpierw 400, potem 600, na końcu 800.

Życze miłego polerowania i super efektów!!!! :D




Po 1 jak ty chcesz zedrzeć farbe papierem wodnym 400?? Dam ci wodną 400 i pokrywe od przekładni albo felgi i jedź to do gołego aluminium prędziej ci ręka odpadnie niż to zrobisz ... A jeśli masz skaze odlewniczą ?? Też 400 będziesz to zdzierał?? Ja ledwo 60 tą skaze usuwam co dopiero 400...

Po 2 Od kiedy alu rdzewieje ?? :?


Ja jestem w trakcie polerki w swoim Aeroxie i na początek wszystko papierem 60 jade i jakoś nic specjalnego sie nie dzieje tyle że następnymi papierami ( 120 i 240 ) trzeba się troche więcej naszlifować żeby dobrze usunąć głębsze rysy pozostawione po papierze 60 ale inaczej sie nie da bo drobniejszym papierem można by było szlifowac i szlifować...


Następnym razem nie wypisuj tego co ktos ci powiedział tylko opieraj się na własnych doświadczeniach bo niezłe głupoty z tego wychodzą...



Ps: "A to jednak łatwiej zrobić papierem wodnym." Zdaje mi sie czy ty miałeś na myśli zdzieranie farby filcem ??




_________________

>>>Optyk Aeroxa Trwa<<<

Foty będą na: http://www.bikepics.com/members/krzysiek3miasto/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2004, 19:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2004, 18:15
Posty: 21
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Całkowicie się zgadzam z Krzyśkiem:) Ja pozbywałem sie starej farby za pomocą zmywacza do lakierów i tekiej miękkiej szczotki na wiertarke, a teraz to `jade`240wodnym , potem 400 aż do 2000 pozdrawiam




_________________

http://www.bikepics.com/members/udolf/96mito125/ -do mito:) http://www.bikepics.com/members/udolf -do wszystkiego co było i jest:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2004, 21:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2004, 23:00
Posty: 7
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Właśnie gdzie kupiłeś papier 2000?? Wszędzie szukałem i max 1200 znalazłem a baardzo by mi sie przydal...




_________________

>>>Optyk Aeroxa Trwa<<<

Foty będą na: http://www.bikepics.com/members/krzysiek3miasto/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2004, 21:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2004, 18:15
Posty: 21
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Pojazd:
Na mieszalni farb i lakierów samochodowych poszukaj:) Ja mam nawet 2500:) pozdrawiam




_________________

http://www.bikepics.com/members/udolf/96mito125/ -do mito:) http://www.bikepics.com/members/udolf -do wszystkiego co było i jest:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2005, 17:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2005, 17:21
Posty: 12
Pojazd:
Siema!
Ja z OLEJEM polerowałem pokrywe i teraz jedziemy z całym blokiem silnika......
Powiem Wam że pokrywa wyszła elegancko.
Najpierw zaczynamy papierem 100, potem 200 itd. kończąc na 2500.
Póżniej tylko filc, pasta i jazda:)
:twisted:




_________________

only for race




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2005, 17:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2005, 17:21
Posty: 12
Pojazd:
Siema!
Ja z OLEJEM polerowałem pokrywe i teraz jedziemy z całym blokiem silnika......
Powiem Wam że pokrywa wyszła elegancko.
Najpierw zaczynamy papierem 100, potem 200 itd. kończąc na 2500.
Póżniej tylko filc, pasta i jazda:)
:twisted:




_________________

only for race




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2005, 18:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2004, 21:24
Posty: 26
Lokalizacja: Stunt Squad PŁOŃSK
Pojazd:
Krzysiek3miasto pisze:
Po 1 jak ty chcesz zedrzeć farbe papierem wodnym 400?? Dam ci wodną 400 i pokrywe od przekładni albo felgi i jedź to do gołego aluminium prędziej ci ręka odpadnie niż to zrobisz ... A jeśli masz skaze odlewniczą ?? Też 400 będziesz to zdzierał?? Ja ledwo 60 tą skaze usuwam co dopiero 400...


Właśnie, dobrze gadasz...
Najlepiej kupić taki specjalistyczny spray którym pokrywa się lakier, odczekuje kilka minut i lakier sam zaczyna się łuszczyć.
Później tą skaze, najlepiej papierem ściernym na wiertarce a w zakamarkach ręcznie.
Później papiery ścierne/wodne.

Tak się zastanawiam czy nie zrobić tak, że już po papierze 400 zrobić wszystko filcem i pastą polerską ponieważ pasta poradzi już sobie z tymi rysami które zrobił nam papier 400. Czy jest sens lecieć aż do 2500? Taki papier to już prawie jak zwykła kartka papieru z zeszytu :D.




_________________

Piaggio Zip SP MALOSSI colours.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2005, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2005, 17:21
Posty: 12
Pojazd:
JAk chcesz mieć profesjonalną polerke to jest sens robić 2500.
Jak niechcesz lecieć do 2500 to zrób chociaż 1200.
:twisted:




_________________

only for race




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2005, 23:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2005, 23:39
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: piaggio ciao
Heh dobre !!
- polerowanie filcem (tzn. bez uprzedniego szlifowania papierem sciernym) :lol: :lol: :lol:
-alu rdzewieje :lol: :lol: :lol:

Zeby to wszyskto było tak łatwe jak to opisujecie i przyjemne to już dawno świadczył bym uslugi polerskie... :P :P :lol: :o :D :twisted: :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2005, 17:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2005, 15:51
Posty: 30
Lokalizacja: cze100chowa
Pojazd:
witam
podzielam wypowiedz MAUSA a poza tym trzeba dbac o to czyszczenie i tak dalej poniewaz jak zajdzie syfem co jest na drodze to nie zejdzie zwyklom scierka SZCZOTECZKA DO ZEBOW tak :!: :!: :!: :cry:

sam chcialem ale widzicie skutki :x
pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2005, 18:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2005, 18:04
Posty: 1
Pojazd:
Jak chcecie żeby efekt polerki był ładny to filcem z pastą polerską.. ja tak zrobiłem w aeroxie, fakt że troche czasu to zajęło ale eeekt super, bez rys itp. Niestety dałem do lakiernika żeby wypolerowali w miejscac gdzie sam nie dałem rady podejść z wiertarką i podrapali:( więc jak chcesz mieć ładny efekt to pastą z filcem, papierem choćby niewiem ajki był to i tak będą ryski. A co do lakieru to ja nie malowałem i ładnie sie wszystko trzyma.
pzdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2005, 19:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2005, 13:58
Posty: 38
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
Żeby to sie łądnie trzymało to powinno sie co tydzień po wypolerowanej powierzchni przejechać szmatką z pastą polerską ;] :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy