Dzisiaj jest 06 sie 2025, 18:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 mar 2010, 20:37 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
Wiec jest tak.Mam skuter Generic Cracker.Jako ze jego osiagi mnie nie zadowalaja (63-65km/h)chcialbym cos z tym zrobic.Mam na to 1000-1200 zl.Sa takie opcje:
malossi multivar
tecnigas next-r
(no i jakies czesci regulacyjne)
lub:
wlozenie silnika od yamahy neos tudziez aerox.
Tylko ze ja jestes w sprawach praktycznych dosc cienki wiec nie wiem jakby to wyszlo.
Co wy o tym sadzcie?
chce aby wyciagal te powiedzmy 80 realne.

jeszcze jedno
http://allegro.pl/item964651700_silnik_ ... s_hit.html
ten silnik by podpasowal gdybym zmienil felge?




_________________

NIE !


Ostatnio zmieniony 25 mar 2010, 20:38 przez Artur111190, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 20:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 20:05
Posty: 240
Lokalizacja: Ja to mam wiedzieć?
Pojazd:
Ja bym polecał już zrobić tuning..
: Multivar (używany za jakieś 150zł w dobrym stanie.)
Tecnigas next-r (300 - 350zł ) uzywany
sprzęgło malossi fly - 190zł nowe ,lub 130zł używane.




_________________

[s] NOWY cylek do keewaya pisać na PW!
-----------------
dziadu pisze:
Info dla osób piszących do mnie na GG nie jesteś w barze należy się przywitać osoby które nie umieją się witać lub napiszą Elo,yoł itd zostaną zignorowane nie jestem waszym "ziomkiem"

Tak trzeba! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:04 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
uzywki nie wchodza w gre. i czemu nie druga opcja?




_________________

NIE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:23 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Weź pod uwagę to że używane sportowe wario jest mocne jak cholera z 30tys na nim zrobisz i będą ślizgi do wymiany, z wydechem jest to samo. Sam mam generica nie wiem jakim cudem twoj leci 63-65 bo moj leci 55-60 w maju wkladam do niego wario i wydech, u kolegi na takim setupie zamykal licznik lajtowo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:28 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
moj leci 80 licznikowe co sie rowna wlasnie 63-65 realnemu.
Chcialbym dobic do 80 realnych bez zmiany cylka.No i sie zamknac w 1000-1200




_________________

NIE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
swap jest opłacalny przy ostrym tuningu jak chcesz wpakowac z 3k




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:35 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
czyli to raczej odpada.
to w takim razie co mi radzicie kupic oprocz wario i tlumika asby lecial te 80 realne?




_________________

NIE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
rób swapa, kup dobry osprzęt nawet oryginalny, i wyciągniesz dużo więcej z tym że dużo więcej musisz zrobic ;p sam myśle o swapie, kupić silnik minarelki i wsadzic w hrr, z tym że koszty takich byle gówienek które Ci nie będą pasować od oryginału i wychodzi na równo, z tym że minarelka jest bardzo dobrą bazą pod tuning :]




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Jeśli chcesz swap to licz się z ceną silnika, ewentualne rzeczy do naprawy bo niemasz pewności co do sprawności, do tego jeśli LC to chłodnica, zbiorniczek , przewody.
Na swap potrzeba kasy.
Za tą kasę włożysz wario i wydech co Ci da sporo z czasem uzbierasz na sprzęgło itd.

Nie sztuką jest włożyć silnik z roxa i się cieszyć, sztuką jest wycisnąć wszytsko z seryjnego silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:41 
**

Rejestracja: 12 paź 2009, 15:07
Posty: 263
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Artur111190, do wariatora i tłumika jeszcze sprzęgło, dzwon, pasek najlepiej kevlar'owy, gaźnik 17,5, filtr stożkowy i jeszcze parę dupereli do regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Ale przecież wszytskiego na raz nie musi kupywać, żeby wyregulować wystarczą rolki i jakaś centralna. Z czasem może uzbierać na jakieś inne cześci.

Sam miałem robić swap ale stwierdziłem że to się nie opłaca, bo robić teraz na minarelce tuning to znów trzeba kasy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
Dokładnie a za sam silnik zapłacisz z 500 zł + jeszcze jakieś części do wymiany.




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:46 
**

Rejestracja: 12 paź 2009, 15:07
Posty: 263
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Ale jak ma do wydania 1000-1200zł to sporo może kupić z części do tuningu.


Ostatnio zmieniony 25 mar 2010, 21:46 przez pacyfikator, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Właśnie mi chodzi że na seryjnym silniku za tą cene wydech kupi wariator sprzęgło i dzwon. Wtedy te 80 realne powinien wycisnąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:48 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
hmm.chyba jednak wybioru tuning mego zacnego motorka.
pewnie po nim bedzie chlal 5 l/100 ale co tam.
a teraz tylko z ciekawosci ten link co podalem w pierwszym poscie pasowalby do mego skutra?




_________________

NIE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:49 
**

Rejestracja: 12 paź 2009, 15:07
Posty: 263
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Wydaje mi się, że po zmianie koła byłoby ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
No mi chodzi że lepiej same części :P chciałem podkreślić że koszt nowego silnika jest duży ;p




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:51 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Powinien pasować, zobacz jakie masz mocowania co do elektryki stary iskrownik zakladasz.
Ten silnik troche dziwnie by wygladal bo te koło chyba 14 cali i jest wąskie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:53 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
ok.postanowione.tuning ! :twisted:
takze ten...
gaznik tec racing 17,5
co o nim sadzicie?
czy raczej cos innego?
w tym gazniku jest dosc duza dysza bo az 90.
gdyby zamienil powiedzmy na 75 to czy nei stracilby swoich wlasciwosci?




_________________

NIE !


Ostatnio zmieniony 25 mar 2010, 21:55 przez Artur111190, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Na allegro widziałem gaźnik 21mm (produkcji chińskiej chyba) za 85zł.
W sumie jak za taką cenę, wkońcu aż tak bardzo nie ma co się zepsuć i ma ssanie ręczne.

Firma gaźnika raczej nie robi większej różnicy więc tec by wystarczył.

Nie stracił byś żadnych właściwości tylko byś musiał wyregulować.
Pod serię 50ccm 90 za duża by była.


Ostatnio zmieniony 25 mar 2010, 21:57 przez ProgrameR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy