Dzisiaj jest 01 lis 2024, 13:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 kwie 2006, 21:57 
*

Rejestracja: 14 kwie 2006, 21:51
Posty: 4
Lokalizacja: Milanówek
Pojazd:
Witam
Mam Aprilie AF1 80cc(Malossi). Wymieniłem w niej tłok ponieważ poprzedni mial przedmuchy teraz pytanie, jak docierac? Z jaka predkością jeżdzić? W jakim stosunku lać olej(ile na litr paliwa?). Mam 4 biegi i co ważne cylinder był już używany i ma powłokę nicasilowa. Nie działa mi także narazie obrotomierz także nie wiem jakie obroty kręce.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2006, 1:11 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Przy aluminium nie musisz tak bardzo docierać jak żeliwo. Ale profilaktycznie żeby się wszystko ładnie poukładało zrób 200km na 3/4 gazu.

Nie kręć go za wysoko (to się słyszy). Co do oleju to po za dozownikiem daj 50tke na zbiornik i będzie okay.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2006, 7:15 
*

Rejestracja: 14 kwie 2006, 21:51
Posty: 4
Lokalizacja: Milanówek
Pojazd:
nie uzywam dozownika, dlatego pytam ile dolewac oleju na litr paliwa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2006, 9:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2005, 22:50
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Wydaje mi się, że ok 4-5% będzie oki.




_________________

#42

:arrow: www.sbteam.pl
:arrow: www.motogp.com
:arrow: www.motogp.pl
:arrow: www.rossifumi.it
:arrow: www.rossimania.com

Lech Poznań 4ever

Poznań '56




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2006, 9:39 
*

Rejestracja: 14 kwie 2006, 21:51
Posty: 4
Lokalizacja: Milanówek
Pojazd:
Dzieki za informacje, nie sadzicie że 50 ml na litr paliwa to troche za duzo? Ja teraz leje w proporcji 1:50 czyli na 1 litr 20 ml oleju(mam olej Husqvarna)-po dymie wydaje mi sie ze ma go pod dostatkiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2006, 9:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2005, 22:50
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
:shock: Mi się 20 ml oleju na litr paliwa wydaje "troche" za mało...




_________________

#42

:arrow: www.sbteam.pl
:arrow: www.motogp.com
:arrow: www.motogp.pl
:arrow: www.rossifumi.it
:arrow: www.rossimania.com

Lech Poznań 4ever

Poznań '56




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2006, 11:30 
*

Rejestracja: 17 gru 2005, 13:30
Posty: 41
Lokalizacja: Swarzędz
Pojazd:
sora za taki OT ale jak już mówimy o cylindrach to mam takie pytanie czy żeliwemu 500km starczy chodzi mi o dotarcie??

pzdr :wink:




_________________

>>>Suzuki Katana Lc+Polini Sport 70cc+dell'orto19+filtr Polini evo+vario polini speed control+Yasuni Z+Sprzęgło polini 2g evo+zawór polini evo+przekładnia Top racing 16/49+pasek Polini Kevlar+dysza 115...<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2006, 17:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2006, 16:36
Posty: 9
Lokalizacja: się biorą dzieci? :D
Pojazd:
hmm..500 powinno starczyć,..ale 50km nie więcej niż 35km/h i rób odpoczynki żeby sie mocno nie nagrzewał,reszte możesz stopniowo poeikszać np. od 100 do 200 50km/h od 200 do 300 60km/h od 400 do 500 70km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2006, 19:21 
*

Rejestracja: 17 gru 2005, 13:30
Posty: 41
Lokalizacja: Swarzędz
Pojazd:
ja mam 430 zrobione i cały czas do 50 jezdziłem więc te 70 jeszcze zrobi i myśle, że regulacja i można mu wkręcać już mocniej co??

dziex za info pzdr




_________________

>>>Suzuki Katana Lc+Polini Sport 70cc+dell'orto19+filtr Polini evo+vario polini speed control+Yasuni Z+Sprzęgło polini 2g evo+zawór polini evo+przekładnia Top racing 16/49+pasek Polini Kevlar+dysza 115...<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2006, 19:23 
*

Rejestracja: 14 kwie 2006, 21:51
Posty: 4
Lokalizacja: Milanówek
Pojazd:
Ej nie odwalajcie mi takiego OT, bo to nie kulturalnie :D :D. Jak macie pisac to o nicasilu jak jego docierac a nie zeliwo....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2006, 13:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2006, 16:36
Posty: 9
Lokalizacja: się biorą dzieci? :D
Pojazd:
No to odstałeś odpowiedz od juniora, 200km na 3/4 gazu!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2006, 13:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2006, 16:36
Posty: 9
Lokalizacja: się biorą dzieci? :D
Pojazd:
Mam pytanie szczególnie do specjalistów!

Dałem Moją derbi sende do naprawy aby gościu założył większą dyszę i Cylinder Metrakit Hand Made 70cm3(żeliwo)ale jedno mnie ciekawi?Jak on wyreguluje gaźnik po założeniu nowego cylka?przeciez przy regulacji gaźnik trzeba często ostro dawać gazu żeby zobaczyć jak chodzi a jak jest na dotarciu to tak nie wolno??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 17:40 
*

Rejestracja: 10 paź 2009, 12:24
Posty: 5
Lokalizacja: kalwaria zeb
Pojazd:
::::::::::::::::Panowie Koledzy Pasjonaci Specjaliści Pomóżcie::::::::::::::::::
mam pytanie właśnie zatarłem cylinder w derbi senda był to malossi 50ccm teraz kupiłem *cylinder AIRSAL 70ccm z tłokiem jedno pierścionkowym chłodzony cieczą jest to NICASIL i tu jest moje pytanie jak się dociera NICASIIL BO JEDNI PISZĄ ŻE SIĘ w ogóle NIE DOCIERA JEDNI ŻE 10KM JEDNI ŻE 150KM I NIE WIEM CZY DOCIERAĆ DELIKATNIE SPOKOJNIE CZY GO NIE OSZCZĘDZAĆ OD SAMEGO POCZĄTKU. POWIECCIE GŁÓWNIE CI CO MIELI CYLINDRY AIRSAL CO ONICH MYŚLICIE CZY SĄ DOBRE ??




_________________

bidalot rancing
Dell'orto 17.5
i wystarczy;)) jak narazie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 17:43 
*

Rejestracja: 10 paź 2009, 12:24
Posty: 5
Lokalizacja: kalwaria zeb
Pojazd:
::::::::::::::::Panowie Koledzy Pasjonaci Specjaliści Pomóżcie::::::::::::::::::
mam pytanie właśnie zatarłem cylinder w derbi senda był to malossi 50ccm teraz kupiłem *cylinder AIRSAL 70ccm z tłokiem jedno pierścionkowym chłodzony cieczą jest to NICASIL i tu jest moje pytanie jak się dociera NICASIIL BO JEDNI PISZĄ ŻE SIĘ w ogóle NIE DOCIERA JEDNI ŻE 10KM JEDNI ŻE 150KM I NIE WIEM CZY DOCIERAĆ DELIKATNIE SPOKOJNIE CZY GO NIE OSZCZĘDZAĆ OD SAMEGO POCZĄTKU. POWIECCIE GŁÓWNIE CI CO MIELI CYLINDRY AIRSAL CO ONICH MYŚLICIE CZY SĄ DOBRE ?? PISZCIE NA GG 8223536 I NA FORUM DZIĘKI Z GÓRY ZA POMOC




_________________

bidalot rancing
Dell'orto 17.5
i wystarczy;)) jak narazie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 23:29 
*

Rejestracja: 20 sty 2010, 15:39
Posty: 49
Pojazd:
Ja miałem tego airsala w Rieju i do ok.100km powoli i ostrożnie później do ok.300km jeździłem coraz szybciej i dawałem mu czasem buda i po dotarciu spisywał się dobrze dopóki coś mi się stało i zrobiło mi rysę w cylindrze pod oknami wydechowymi i tłok cały porysowany od strony wydechy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 0:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2009, 17:14
Posty: 169
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Przede wszystkim musisz dobrze rozgrzewać moto przed jazdą, i pracować manetka, tutaj masz dwa tematy o docieraniu:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 56&start=0
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45&start=0
Pozdrawiam.




_________________

Obrazek
Pamiętajmy !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 0:13 
*

Rejestracja: 12 mar 2008, 12:18
Posty: 194
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Polecam:http://www.motor-tech.katowice.pl/
Zakładka technika i docieranie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2010, 9:44 
*

Rejestracja: 10 paź 2009, 12:24
Posty: 5
Lokalizacja: kalwaria zeb
Pojazd:
ale mieliście nicasil?? (czy jak to się pisze) i tak troszkę dokładniejszy opis jak docieraliście i jeszcze jedno i co zrobiłeś z tą rysą ?? znów nowy cylinder??




_________________

bidalot rancing
Dell'orto 17.5
i wystarczy;)) jak narazie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 mar 2010, 9:45 
*

Rejestracja: 10 paź 2009, 12:24
Posty: 5
Lokalizacja: kalwaria zeb
Pojazd:
ale mieliście nicasil?? (czy jak to się pisze) i tak troszkę dokładniejszy opis jak docieraliście i jeszcze jedno i co zrobiłeś z tą rysą ?? znów nowy cylinder??




_________________

bidalot rancing
Dell'orto 17.5
i wystarczy;)) jak narazie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2010, 10:12 
*

Rejestracja: 20 sty 2010, 15:39
Posty: 49
Pojazd:
Z tą rysą już nic sie nie da zrobic bo to nicasil a naprawa tego by wyszła tyle co nowy cylinder ale założyłem stary cylinder i jeżdżę dalej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy