Dzisiaj jest 11 mar 2025, 18:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 mar 2010, 8:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Witam ! Zamierzam kupić taki termometr
http://allegro.pl/item959960289_nowy_te ... _ogrz.html
Ale mam problem jak tą końcówkę i gdzie dać w AC ? Pomoże ktoś ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 8:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
hmm, może między żeberka ? innego wyjścia chyba nie ma :|




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 8:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Między żeberka czego głowicy czy cylindra i jak to tam zamocować żeby poprawnie wskazywało i nie latało ? I dobry ten termometr jest ?


Ostatnio zmieniony 28 mar 2010, 8:11 przez vrathe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 8:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
musisz dac tak jakby taka podkladke pod swiece na mielochu sa te czujniki do ac




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 8:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Aha czyli tą sonde czy jak to sie tam nazyda dam na żeberka na głowicy i bliżej świecy ? Tylko jak to zamocować żeby sie trzymało i było dobrze ? I jaka jest minimalna,optymalna,maksymalna temp malossi sport 70ccm ac ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 9:03 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2010, 7:37
Posty: 78
Pojazd:
Ja mam taki sam termometr w AC i jak zrobiłem dziure w pokrywie od cylidra tak żeby była pomiędzy żeberkami głowicy. Później przykleiłem tą sonde do obudowy na klej na gorąco, w ten sposób mogę zdejmować pokrywe bez demontowania termometra.




_________________

...:::Malaga F12 Custom:::...
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=35769
GOLD PEARL + BLUE PEARL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 9:49 
*

Rejestracja: 14 lis 2008, 22:40
Posty: 88
Pojazd:
A jakby kupić na mielochu ten czujnik pod świece i przy tym czujniku z allegro obciąć konćowke i przylutować tą pod świece?? Chyba dało by rade tak zrobic??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 10:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
szprycha1993 pisze:
A jakby kupić na mielochu ten czujnik pod świece i przy tym czujniku z allegro obciąć konćowke i przylutować tą pod świece?? Chyba dało by rade tak zrobic??

To może działać :mrgreen: chociaż spekulowałbym co do dokładności pomiaru ...

Najlepiej, według mnie, między żeberka i gites majonez :D




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 10:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Ja myślałem żeby wywiercić dziure w tej pokrywie (i tak ona ciasno siedzi i do końca nie dochodzi) potem sąde sylikonem na żeberka przykleić działało by to ? A i jaka jest optymalna minimalna i maksymalna praca temp silnika (malossi sport 70ccm ac)?

edit. A sylikon nie będzie zaniżał temp ? czy lepiej przymocować do głowicy za pomocą kropelki ?


Ostatnio zmieniony 28 mar 2010, 11:17 przez vrathe, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 11:19 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
vrathe pisze:
A sylikon nie będzie zaniżał temp ? czy lepiej przymocować do głowicy za pomocą kropelki ?
najlepiej twardym lutem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 11:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Czyli że co mam to przylutować ? A kropelka by nie wystarczyła ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 11:41 
Zbanowany

Rejestracja: 20 lut 2010, 21:44
Posty: 193
Pojazd:
Lut najlepiej będzie w tej sytuacji oddawał ciepło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 11:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Aha bo jak bym to lutował to tylko cyknoł bym na początku i końcu a kabel jakoś dać tak żeby nie stopił sie :D

i jaka jest maksymalna temp malossi sport 70ccm w ac ?

edit. a dawac paste termo-przewodzącą ?


Ostatnio zmieniony 28 mar 2010, 12:18 przez vrathe, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 12:44 
*

Rejestracja: 11 cze 2008, 19:35
Posty: 83
Pojazd:
Evo! pisze:
Ja mam taki sam termometr w AC i jak zrobiłem dziure w pokrywie od cylidra tak żeby była pomiędzy żeberkami głowicy. Później przykleiłem tą sonde do obudowy na klej na gorąco, w ten sposób mogę zdejmować pokrywe bez demontowania termometra.

Klej się nie stopi? Przecież ten klej się topi przy większej temperaturze...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 13:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2010, 7:37
Posty: 78
Pojazd:
Ja kleiłem od strony zewnętrznej. Jakby miało się topić to dlaczego dają osłony plastikowe na cylindry...




_________________

...:::Malaga F12 Custom:::...
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=35769
GOLD PEARL + BLUE PEARL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 13:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
No właśnie osłona wytrzymuje :D A kropelka czy przylutować ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 17:46 
*

Rejestracja: 11 cze 2008, 19:35
Posty: 83
Pojazd:
http://www.allegro.pl/item966969191_zal ... dzacy.html
A co myślicie o takim kleju?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 18:22 
*

Rejestracja: 14 lis 2008, 22:40
Posty: 88
Pojazd:
Pytanie do jakiej temperatury wytrzymuje ten klej??Co do lutu też nie jestem pewnien bo cyna po czasie robi sie krucha i może odpaśc od cylka ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 18:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
No to też prawda że cyna może odlecieć :roll: A kropelka albo coś ? Bo jakiś sposób musi być... Czy lepiej dozbierać i kupić obrotomierz wraz z termometrem s6 ? Chociaż ten termometr za 50zł nie jest taki zły :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 18:40 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Jaka kropelka. Ludzie o czym wy mówicie :shock:
Przyklejaj na klej do metalu lub tzw. "płynny metal". Wtedy nie puści żeby nie wiem co...




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy