Dzisiaj jest 11 mar 2025, 18:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 17:59 
*

Rejestracja: 11 sty 2010, 11:51
Posty: 34
Pojazd:
W minarelkach koło pompy oleju kreci sie razem z wałem wiec czym szybciej wał sie kreci to koło pompy oleju tez przez co wiecej oleju sie przedostaje.




_________________

Obrazek

Setup skomny, lepszego nie bedzie :)
~ Dellorto 17,5mm
~ Pasek Malossi
~ Hebo NG + sprezyna +50%.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 18:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
stem, masz dużo racji. Przy manetce na full lepiej jest smarowany, ale silnik bardziej się nagrzewa...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 19:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
phantom pisze:
klikszen pisze:
Człowieku, jak może być bardziej żywotny przy pałowaniu ? No powiedz mi ? I nie tłumacz się tym olejem. Weź machaj ręką 8x na minutę a 800, kiedy się bardziej zmęczysz? I przy machaniu 800x jest większe prawdopodobieństwo, że coś sobie naderwiesz :)


a czy ja pisalem ze silnik jest bardziej zywotny przy pilowaniu go?? czytaj uwaznie a nie. Prowadzilem dyskusje STEM bo on twierdzil ze jesli sie piluje silnik to lepiej dla niego bo wiecej oleju dostaje PRAWDA?? Przeczytaj dokladnie wszystkie posty dopiero pisz ok?





Kolego to przecież ty mówiłęś że jak będzie bardziej piłował to lepiej dla niego bo dostanie więcej oleju!!!Oj mieszasz mieszasz....




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 14:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
stem,
stem pisze:
Dlatego stosunek olej-paliwo jest określony przez producenta dla najbardziej niekorzystnych warunków.

Wycinek z twojej lektury. Przeczytajcie to uważnie i zrozumiecie. Silnik ma wystarczające smarowanie w pełnym zakresie jego obrotów.
Po co więc go piłować?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 16:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
Stem ma racje im bardziej odkręcisz manetke tym więcej jest dodawanego oleju do mieszanki proste .. a co do tego nagrzania to przecież LC i wiadomo że będę robić przystanki 10- 15 minutowe ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 14:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Ale inaczej jest w Piaggio, a inaczej w Yamaszkach...
W piaggio odkręcając linkę gazu dajesz więcej paliwa i oleju. A w Aeroxach cały czas jest podawana taka sama ilość oleju.
Z Piaggio jestem pewien na 100% że tak jest, bo dzisiaj koledze linkę gazu naprawiałem i tam zobaczyłem, że idzie druga linka do dozownika.
A w Aeroxie takiego połączenia nie ma, z czego wnioskuję, że cały czas taką samą ilosć oleju dostaje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 15:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
W minarelli pompa oleju jest napędzana z wału. Czyli im więcej obrotów tym więcej oleju. Nieprawdą jest, że im więcej gazu tym lepsze smarowanie. Poprostu silnik na wyższych obrotach potrzebuje lepszego smarowania. Ale gdy na niższych obrotach ma mniej oleju, to też jest dobrze, bo przeciążenia są mniejsze. To jest tak wyliczone, że stosunek oleju i paliwa jest taki sam, niezależnie od obrotów. Zatarcie silnika z powodu przegrzania to zupełnie inna bajka. Nie wiem z jakiego powodu zrodziło się to całe zamieszanie. Przecież to logiczne jest, że pod wpływem wysokiej temperatury metale rozszerzają, co może prowadzić do zatarcia cyla. Na to nie ma już wpływu smarowanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 15:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
lucek15,
W p/g dając więcej gazu idzie więcej oleju.
W yamahach dając więcej gazu zwiększają się obroty silnika i dajesz więcej oleju.
Wychodzi prawie na to samo, tylko moim skromnym zdaniem działanie pompy zastosowane w p/g jest nieco bezpieczniejsze.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy