Dzisiaj jest 01 lis 2024, 13:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 mar 2010, 16:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
Witam
Wyregulowałem gaźnik pojechałem jakieś 4 km do kumpla po 30 min wracam a tu słysze takie puknięcia 2 i motor gaśnie. Dodam że motor w drodze powrotnej nie chciał wkręcić się na 4 biegu jak go wrzuciłem motor tracił obroty (motor od wymiany tłoka pierścieni i cylindra ma przejechane 600 km) Na poboczu próbowałem odpalić motor ale on zrobił tylko buuuu po dalszych próbach kopka się zablokowała. Chciałem odpalić na pych ale gdy wrzuciłem bieg koło blokowało się w miejscu. Dodam że jadąc na 1 i 2 biegu kręciłem go ostro (sprawdzałem czy dobrze paliwo dochodzi). Gaźnik jest dobrze wyregulowany, podejrzewam że tłok spuchł ale po 2 km pchania odechciało mi się go dzisiaj rozbierać. Napiszcie coś bo i tak motor będę robił w piątek bo nie mam czasu robić tego w tygodniu. A I JA DOCIERAŁEM MOTO DO 500 KM POTEM NIE JEŹDZIŁEM OSTRO ALE TROCHĘ ŚMIELEJ!! :) :twisted: HELP PLS
EDIT:
LUDZIE POMÓŻCIE KOLEDZE W POTRZEBIE




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100


Ostatnio zmieniony 22 mar 2010, 19:03 przez tommciozcch, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 19:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Nie chce cie straszyc ale prawdopodobnie zatarł sie... Kręciłes go Wysoko i mozliwe ze cos sie stało z dozownikiem i nie podawał odpowiednio oleju do gaźnika. Dostawał pewno zaduzo paliwa a za mało oleju pobierał i mogło to byc przyczyna ze motor stanoł w miejscu.



Moge Sie Mylić .




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 22 mar 2010, 20:05 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 19:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Drifter16, co ma dyfuzor do podawania oleju? :roll:

jak wystygł to pali?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 20:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Soryy moj błąd ;d;d <dozownikiem> ; D :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 20:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
No właśnie nie, tłok się zablokował w jednym miejscu i nie chce ruszyć. A olej dodatkowo wlany był do paliwa. Zresztą zobaczę w weekend czy dostaje olej przez tą pompkę. zastanawiam sie tylko czemu nie mogę ruszyć tego tłoka. może coś tam się poluźniło i wpadło. a jak ruszę ten tłok i odpali to mam mu walć oleju wiecej i jezdzic czy co ??




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 20:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
pewnie pękły CI pierścionki i dlatego tłok stoi, może sie zablokował o jakiś odłamek ;;];]
a tak serio to nie mam pojęcia. jak ruszy tłok i będzie ciągnął to mozesz jeździc jeśli nie to cyl lub tłok do wymiany ;]




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 20:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
zresztą tak se pomyślałem nie ma opcji zeby o były pierścienie bo one jak by pękły nie zablokowały by tłoka




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2010, 21:44 
*

Rejestracja: 23 lut 2010, 20:33
Posty: 25
Pojazd:
Wiesz, według mnie zatarł się. Miałem prawie identycznie rok temu ze swoją Sendą. jeśli już ruszy Ci tłok, to nie próbuj jeździć, a może nawet odpalać. Najlepiej rozbierz i zobacz co tam sie stało, bo możliwe że jakieś odłamki mogą Ci porysować cylinder..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2010, 12:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Może zabezpieczenie wypadło ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2010, 13:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 21:14
Posty: 448
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Zakatowałeś biedaka ;) pozostaje tylko wymienić tłok i zapewne cylek...


Ostatnio zmieniony 23 mar 2010, 13:58 przez Tomon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2010, 19:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
NIE ZAKATOWAŁEM jak się rozpędziłem do 60 km h to jechałem na 6 biegu na 5 tys obrotów




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 21:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
DOBRA ROZEBRAŁEM GO CHŁOPAKI BURZA MÓZGÓW :):
miałem czas tylko zdjąć głowicę, tłok był w najwyższym położeniu popukałem w niego młotkiem trochę leciutko żeby nic nie popsuć ruszył się. Gdy był w najniższym położeniu patrzyłem na cylek czy nie ma żadnych wżerów, jest gładziutki jak pupcia niemowlęcia :). Potem trochę pokopałem powoli aby zobaczyć jak chodzi, chodził gładziutko bez żadnych niepotrzebnych hałasów ale jak z 2 razy kopnąłem normalnie tłok znowu się zablokował. W piątek może rozbiorę cały cylek ale powiedzcie już na co mogę się przygotować.




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 20:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 23:29
Posty: 64
Lokalizacja: ciechanów
Pojazd:
heh mówisz ,że go nie cisnąłeś ale na pj to 100km/h złapał bezproblemowo :P
nic nie wniosę do dyskusji bo nie mam pojęcia co się stało :P
rozbierz więcej i więcej się dowiesz ;)
a tak w ogóle to wiem ,że na takim sprzęcie trudno się powstrzymać i nie zakręcić rolką do oporu...ale trzeba mieć ten moment zastanowienia do 1000km...
500km to troche przykrótko..
tak jak mówiłem...rozbierz całość, korbowód sworzeń i takie tam..
różne cuda mogły się stać...




_________________

są samochody zawodne, niezawodne i jest mazda;]


Ostatnio zmieniony 26 mar 2010, 22:15 przez lazar, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2010, 22:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
dobra dobra że raz pojechałem ok ale naprawdę nie jeździłem tak ciągle !!!!!
A i zapomniałem macie tutaj zdjęcie tłoka od góry bo jak na moje nie powinien tak wyglądać. Cylek jest gładziutki niech was nie myli zdjęcie światło tak pada !
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/770e1acf3a18bd69.html




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100


Ostatnio zmieniony 26 mar 2010, 22:48 przez tommciozcch, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 20:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
CLOSE TOPIC




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 20:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2009, 20:58
Posty: 153
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
cos ci wpadlo miedzy glowice a tlok i niezla sieczke zrobilo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 20:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
niestety tak i cholera cały remont do zrobienia zapraszam na moj topic o wyborze części doradźcie coś




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 14:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
Powodem zniszczeń było łożysko założone na korbowodze wysypały się wszystki kulki prawie i ...




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy