Dzisiaj jest 27 paź 2024, 16:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 20:09 
*

Rejestracja: 17 lis 2007, 10:44
Posty: 34
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Jakub3195 pisze:
aras95 mam wkręcić na max a potem wykręcać o 25% obrotu dobrze rozumiem ?


Tak dokładnie ale skoro teraz dostaje za dużo paliwa, to po co się cofać do zera....
Wykręcaj ją od tego momentu co masz.




_________________

teżebe tuning


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 20:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Jakub3195 Rozgrzewasz skuter tak aby nie chodził na ssaniu :) Wkręcasz śrubkę od mieszanki na max. I po pół lub ćwierć obrotu wykręcasz i nadsłuchujesz czy obroty zwrastają i skuter pracuje równo. Jeżeli obroty są dość wysokie zmniejszasz je śrubką od obrotów jałowych i znów wykręcasz od mieszanki, jak skuter zacznie nie reagować na odkręcanie i źle chodzić to cofnij śrubę do stanu w którym było najlepiej. Wyregulowany gaźnik poznasz po świecy :P Jak masz kawa z mlekiem to jest lux. Jak mokra to za dużo paliwa jak sucha za mało paliwa :)

Pozdro i miłego regulowania :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2010, 22:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2008, 23:44
Posty: 109
Lokalizacja: brać kasę na tuning?
Pojazd:
Co do stelaża pisz na gg 5729176.




_________________

Wykonam Crash-Pady na zamówienie!
Tanio!

Za duży obrazek.
Kąkol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 15:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
Ta 1800obr. tylko ze tu nie ma obrotomierza w TGB i jak to sprawdze ?




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 16:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Na słuch. Ja dzisiaj wyczyściłem swój gaźnik mikuni, śrubka od mieszanki wykręcona 2 obroty i jest ok :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 10:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
Raczej nie wiem czy ma za dużo paliwa, tak mi się wydaje, no ale jak ma za dużo a będę wykręcał od mieszanki śrubkę to będzie miał jeszcze więcej paliwa ;/




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 20:01 
*

Rejestracja: 17 lis 2007, 10:44
Posty: 34
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Wykręcając śrubkę nie zwiększasz dopływu paliwa lecz dopływ powietrza. Ilość paliwa możesz regulować dyszami (zmieniając je) albo iglicą.




_________________

teżebe tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 19:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
aras95 jestes w błędzie, bo ta tzw. śrubka od powietrza reguluje dopływ paliwa a nie powietrza, jeśli ją wkręce to powietrza bedzie więcej bo paliwa bedzie mniej, raczej źle piszę, jak wkręce to srubke to bedzie powietrza tyle samo ale mniej paliwa rozumiesz ?
A przy okazji, zdjąłem blokadke z waria, śmiga teraz 75 jak sie schyle to 78 xD i moje pytanie czy jak gaźnik dobrze ustawie to czy mam szansę 80 śmigać ?




_________________

QuBaSS


Ostatnio zmieniony 28 lut 2010, 19:08 przez Jakub3195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 21:46 
*

Rejestracja: 17 lis 2007, 10:44
Posty: 34
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Sory, ale ty się mylisz, jeżeli było by tak jak ty mówisz to czym byś regulował dopływ powietrza? Więrcąc dziury w filtrze i zaklejając je? I po co były by te różnego rozmiaru dysze i rowki na iglicy?. Śrubka jest od regulacji ilości powietrza!




_________________

teżebe tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2010, 21:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
aras, nie regulujesz dopływu powietrza - on jest stały określony konstrukcją filtra. Regulujesz jedynie ilość paliwa zmieniając dyszę lub kręcąc śrubką od mieszanki. Poczytaj o tym chociażby na forum.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 17:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
psikus, My wiemy Swoje a On wie Swoje ;/ i tak do niczego nie dojdziemy... nie mam 100% pewności. ale z tego c owiem to śrubką od powietrza reguluje sie dopływ paliwa powietrze jest stałe. np. w tgb mozesz sobie dać więcej powietrza wyjmując blokade z filtra ...




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 18:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Nie tyle śrubką od powietrza co śrubką od mieszanki :wink:

Ja w swoim TGB od nowości np. blokady w filtrze powietrza nie miałem + dysza 60.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 19:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sty 2009, 17:39
Posty: 260
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: 636
Dokładnie to jest śrubka od mieszanki :) zresztą niby w jaki sposób miało by to regulować ilość powietrza? Sam z doświadczenia wiem, że jak wkręcam to zmniejszam ilość paliwa a nie powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 19:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
No od mieszanki ale ja wole pisać od powietrza ;) wiem o co chodzi ale tak mi sie lepiej pisze ;) A jak to niby mozliwe ze nie miales blokady ? moze uzywany kupiłeś lub nie wiesz gdzie ta blokada jest ;/ ... ona nie jest w filtrze tylko w takiej rurce co do filtra idzie więc zobacz dobrze na pewno masz taką blokadę ..




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2010, 21:25 
*

Rejestracja: 17 lis 2007, 10:44
Posty: 34
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Dowiedliście że macie rację :wink: zwracam honor. I sory za zamieszanie,

Ale nadal nie rozumiem dlaczego wkręcając śrubkę skuter przerywa (jak by dostawał za dużo paliwa) a gdy wykręcam powraca do normy (czyt. nie przerywa) :lol:
:lol: :lol:

Oczywiście silnik był rozgrzany.




_________________

teżebe tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 18:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
Ok koledzy jest supper :cool: ustawiłem dziś gaźniczek, okazało sie że miał za małą dawkę paliwa bo jak wykreciłem śrubkę od paliwa o ponad 0.5 raza i zmniejszyłem obroty śrubą od obrotów to jest zaje*** , tylko mam takie niskie bardzo obroty jak ciepły to nie gaśnie ale prawie go nei słychać takie niskie ma i chciał bym troszeczke większy minimalnie i tu moje pytanie czy jak zwiększe obroty śrubklą od obrotów to czy znów nie bedzie źle chodził ?




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 20:15 
*

Rejestracja: 17 lis 2007, 10:44
Posty: 34
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Nie, śrubką od obrotów podnosisz tylko przepustnice. Nic się nie zmieni w składzie mieszanki.




_________________

teżebe tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 20:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
No co Ty, ustawiasz dawke paliwa śrubką ale iglicą mozesz tez ustawić tylko wtedy o wiele więcej śrubką troche ustawiasz rozumiesz ?




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2010, 20:27 
*

Rejestracja: 17 lis 2007, 10:44
Posty: 34
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Tak tak, kapie już wsio wiem

Ale pytałeś
Cytuj:
czy jak zwiększe obroty śrubklą od obrotów to czy znów nie bedzie źle chodził ?


To odpowiedziałem




_________________

teżebe tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 14:28 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
TEMAT PROSZĘ ZAMKNĄĆ. LUB USUNĄĆ, lecz może się komuś przydać trochę ;]
Dziękuję za podpowiedzi.. ;] Pozdro




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy