Dzisiaj jest 30 lis 2024, 3:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 mar 2010, 20:57 
*

Rejestracja: 30 mar 2010, 20:49
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Witam wszystkich. Jestem posiadaczem skutera Piaggio Nrg MC3 Pure Jet i mam pewien problem. Tej zimy został wymieniony tłok... Juz został dotarty lecz nie jestem z tego zadowolony poniewż przed wymiana tłoka skuter śmigał 80-90km/h teraz ledwo z górki 80km/h po prostej ok 70km/h. Nie chce mi sie robicz szlifa ponieważ niedługo lato i nie bede miał czasu na docieranie. Wiece prosze was o pomoc. Doradzcie mi co zorobić zeby śmigał szybciej (jakiś wario, sprzegło, dzwon) Gaznika nie mam zamaru wymieniać ponieważ jest to wersja na wtrysku czyli nie posiada gaźnikaaa. Bardzo prosze o porade jakie częsci dokupić za nieduże pieniądze. Z góry Dzieki.
Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 21:36 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 15:11
Posty: 210
Lokalizacja: Imielin
Pojazd:
Ja bym wolal szlifa walnąć co z tego że docierać trzeba le pojedzie i to konkretnie !




_________________

Sprzedam silnik piaggio 150,Pisac na gg 1241245
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 16:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2010, 16:41
Posty: 62
Lokalizacja: Sierakwice
Pojazd:
A jak długo go docierałeś, ile zrobiłeś kilometrów na dotarciu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 19:50 
*

Rejestracja: 30 mar 2010, 20:49
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
300km docieralem tłok (tyle ile powinno sie to robić)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 17:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
A powiedz mi jaki tłok kupiłeś?? Jeżeli był to chiński tłok to pewnie puchnie albo coś... Tak wyglądał mój tłok po 2 sezonach. Pierwszego pierścionka w ogóle nie było, drugi popękany i na dodatek uszczerbił się
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 18:00 
*

Rejestracja: 30 mar 2010, 20:49
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Dokładnie nie znam sie na tych rzeczach. Poprostu poszłem do sklepu motoryzacyjnego i pokazalem cylek kolesiowi zmierzył go i dopasował tłok. Za tłok dałem 54zł. Moge dać ci zdj pudełka.
http://img48.imageshack.us/i/20100403.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 18:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:34
Posty: 121
Lokalizacja: M-wo
Pojazd:
ja niedawno za sam tłok bez pierścieni i wgl dałem 89 zł




_________________

Siódmego dnia bóg stworzył PIAGGIO

Dzień bez benzyny jest jak dzień bez słońca:D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... T_50/82847




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 18:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:34
Posty: 121
Lokalizacja: M-wo
Pojazd:
a i porównaj ze starym tłokiem czy jest ta sama wysokość i wgl :D




_________________

Siódmego dnia bóg stworzył PIAGGIO

Dzień bez benzyny jest jak dzień bez słońca:D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... T_50/82847




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 18:49 
*

Rejestracja: 30 mar 2010, 20:49
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Tak jest dokładnie taki sam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 19:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Nie znam tej firmy, za takie pieniądze to długo nie pojeździsz. Ja na twoim miejscu zrobił bym szlif i dał tłok vertexa tak jak ja to zrobiłem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 19:17 
*

Rejestracja: 30 mar 2010, 20:49
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
na jaka srednice przeszlifowac? i ile taki tłok kosztuje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 21:06 
*

Rejestracja: 23 lut 2010, 14:00
Posty: 26
Lokalizacja: Brzeziny
Pojazd:
Na pewno masz chinski tłok i jak sie nagrzewa to puchnie .Ja bym polecał szlif lub nowy cylek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 10:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Na allegro są tłoki vertexa po 128zł musiał byś zmierzyć średnicę cylindra lub na tłoku powinno pisać jaki ma wymiar.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 14:24 
*

Rejestracja: 30 mar 2010, 20:49
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Srednice mam 40. Wiec Kupic tłok 40 ? Czy przeszlifowac na inne wymiary? I jakie Najlepiej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 15:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Sprawdź czy w cylku masz próg. Jeżeli będzie on duży to warto zmierzyć średnicę cylindra ponieważ nie wiadomo czy wyda 1 szlif. Jeżeli nie ma zbyt dużego progu wystarczy tłok 40,20
http://allegro.pl/item976386609_tlok_ve ... r_dna.html
Szlif będzie kosztował ok 40-50zl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 15:10 
*

Rejestracja: 30 mar 2010, 20:49
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Przed założeniem tego chińskiego tłoka 2 miesiace temu cylek był w bdb stanie nie miał rys. I założyłem 40 tłok nominał. Moim Zdaniem Szlif nie bedzie potrzebny, tylko kupic tłok 40 z vertexa i założyc. A jak ty myślisz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 19:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
A jaki jest przebieg tego NRG??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 22:04 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
jak kupujesz tłok to w środku jest cyfra np;3. ja w oryginalnym miałem 4 a w polini for racer jest 3 najlepiej żeby miał od 3 w górę bo to jest jakość tłoka.




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 22:20 
*

Rejestracja: 30 mar 2010, 20:49
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Przebieg Cylka to ok 25tys km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 22:22 
*

Rejestracja: 30 mar 2010, 20:49
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
aha i Wał był wymieniany przy 13tys km. Ale był on wymieniany przez poprzedniego właściciela bo sprowadziłem go z niemiec. Mam paragon na 500euro i wał był wyminiany w serwisie piaggio.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy