Dzisiaj jest 06 maja 2025, 7:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 kwie 2010, 21:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Witam.
Niedawno kupiłem wariator Malossi Multivar (CPI,Keeway wał 16mm)
Mój skuter to Kingway Yarox.
Mam problem z regulacją otóż:

Mam założony wariator i rolki 6gram oraz białą sprężynę malossi tą z zestawu
No i tak skuter nie ma żadnego muła równo przyśpiesza do około 50km/h od 50 do 60 już wolniej a jak jest lekka górka lub wiatr więcej niż 65 nie pojade.

Natomiast jak nie ma wiatru to na prostej drodze 80-85km/h z górki do 90/km/h

Moje pytanie co zrobić żeby lepiej przyśpieszał od tych 50km/h i żeby chociaż te 75km/h jechał pod górki.

Pozdrawiam :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 21:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:46
Posty: 91
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Na mój gust, później, gdy sprzęgło i wariator są na "wyższym biegu" to ważniejszą rolę odgrywa moc, a szczególnie podczas podjazdu pod górkę. Ew. możesz spróbować wsadzić cięższe rolki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 21:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
wsadzałem te 9gram z zestawu to w ogóle porażka 0 przyśpieszenia gorzej niż na seri i V-Max to około 55km/h :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:46
Posty: 91
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Z Twojego podpisu wynika, ze masz 6g, dobrze rozumiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 21:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Tak aktualnie mam 6 gram




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:46
Posty: 91
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Ja to bym spróbował z 6,5 albo 7g. Ale nie wiem czy to coś da, bo pod górkę to zależy od mocy. Bo sam mówisz, że z górki jedzie 90 a pod już nie da rady.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 22:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
w ogóle jest jakiś słaby we dwóch 65 to max a kompresja wynosi 12bar z groszami 12,3 o ile dobrze pamiętam (przebieg po remoncie silnika to 750km)


PS: a bawienie się sprężynkami sprzęgła coś da (bo będzie miał wyższe obroty) a przecież wyższe obroty to większa moc..... - dobrze mówię ??


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2010, 22:06 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 22:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 13:46
Posty: 91
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
No tak, większa moc, ale też większe zapotrzebowanie na nią, bo już będzie inne ułożenie paska. Sprężynki to regulują moment, w którym okładziny sprzęgła zacisną się na dzwonie. Sprężyny centralnej funkcji nie da się dla mnie opisać dokładnie, bo to ona właśnie musi być dokładnie dobrana do rolek. Ale tak ogólnie można powiedzieć, że czym twardsza sprężyna to trudniej paskowi rozciagnąć "talerze" sprzęgła, a więc wolniej ruszasz. Ale to wszystko zależy od regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 5:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ja również borykam sie z regulacją multivara bo jedzie mi tylko 73km/h na serii 70km/h
Mój nie traci mocy pod górke w dwie osoby spokojnie idzie 70km/h z górki 80km/h
Teraz bede próbował go regulowac na czarnej hebo ale podejrzewam że u mnie wine za słaby v/max ponosi tuleja jest za długa.




_________________

Keeway Matrix 09
tecnigas next-r
Malossi Multivar
Sprzęgło Tec evo
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 10:02 
Przeczytałem już chyba ze 100 tematów o regulacji multivara(aż boje się go kupić ) i ze wszystkich wychodzi jedno: że w multivarach dają za dłuugie tuleje :P to jest moje zdanie a miałem go kupić i teraz się waham, bo może Hebo NG byłby lepszy




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 11:36 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:32
Posty: 144
Lokalizacja: Kobyłka
Pojazd:
ja to samo.wszyscy narzekaja.
tez chyba wybiore hebo ng.
pytanko:
ktory da mi najwiekszy przyrost predkosci? (tak tak,predkosc !!!!)




_________________

NIE !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 11:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 19:43
Posty: 607
Pojazd:
a jakby wziasc ta stara tuleje od seri i zalozyc jak myślicie???




_________________

Keeway Sport ! :D

Wejdz i zobacz Maline ! :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 12:31 
*

Rejestracja: 15 lip 2009, 19:06
Posty: 167
Pojazd:
seryjna ma za dużą średnicę o ile się nie mylę




_________________

Malossi Multivar
Wentylator Polini
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 Wingcooler
Sprężyna Centralna Hebo +60
Rolki 4,9 Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 12:54 
Hebo NG da więcej na v-max od multivara, tylko że musisz dobrze wyregulować, a jak dobrze wyregulujesz to będziesz miał rakiete!! :twisted:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 13:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Długość tuleju moim zdaniem jest dobra pasek jest bardzo ciasno i wchodzi na samą górę :mrgreen: tylko że brakuje mu mocy nie wiem czemu .... :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 13:43 
Zbanowany

Rejestracja: 02 kwie 2010, 21:19
Posty: 3
Pojazd:
może za słaby docisk? NIektórzy mówią że sprężyna biała malossi jest słabsza niż seryjna. Spróbuj z czarną sprężyną hebo +50.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 14:16 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
DJPIECZYWO pisze:
wsadzałem te 9gram z zestawu to w ogóle porażka 0 przyśpieszenia gorzej niż na seri i V-Max to około 55km/h :|



Nie na samych rolkach kończy się regulacja sprawdz spręzynki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 16:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Bynamiej nacisk sprężyn u mnie jest seryjna 44kg a biała malossi 34kg także seryjna jest twardsza niż biała malossi




_________________

Keeway Matrix 09
tecnigas next-r
Malossi Multivar
Sprzęgło Tec evo
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 9:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 19:43
Posty: 607
Pojazd:
Wszystko zrobilem i jest ok :) Widać ze ma moc i 80 to spokojnie leci :)
Tylko musze jeszcze kupic pasek polini bo ten to juz mam zatarty.




_________________

Keeway Sport ! :D

Wejdz i zobacz Maline ! :cool:


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2010, 9:34 przez vegetto, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 10:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 12:39
Posty: 148
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
vegetto, To co poprawiłeś że teraz jest lux




_________________

Keeway Matrix 09
tecnigas next-r
Malossi Multivar
Sprzęgło Tec evo
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy