Dzisiaj jest 05 maja 2025, 7:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: dymi
Post: 30 mar 2010, 20:49 
*

Rejestracja: 23 mar 2010, 21:12
Posty: 7
Pojazd:
witam wyżuciłem teromostat ze spida ponieważ mi sie gżał ale okazało sie ze bardzo mocno zaczoł mi dymić czy moze być to przyczyną ze spala mi płyn chłodniczy jesli tak to co powinienem wymienić a jak nie to to prosze inne info na ten temat


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 22:03 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Jeżeli przed wyjęciem termostatu nie dymił a teraz dymi to możliwe że Ci woda na tłok leci. Radził bym Ci to szybko zrobić.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 23:11 
*

Rejestracja: 06 sie 2009, 13:06
Posty: 152
Lokalizacja: Jedlińsk
Pojazd:
ja tak samo jak kolega wyżej radziłbym Ci zrobić szybko ;)


Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, 23:11 przez djmorick, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 7:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Jak jest zimny to zawsze dymi bardziej. Skoro wyjąłeś termostat to jest dłużej, dużo dłużej zimny i dłużej też dymi. Teraz Ci dymi cały czas? Nawet po godzinie jazdy? Sprawdź czy ten termostat jest sprawny i go włóż jak coś.


Ostatnio zmieniony 31 mar 2010, 7:29 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 19:34 
*

Rejestracja: 23 mar 2010, 21:12
Posty: 7
Pojazd:
wiem ze on bedzie sie dłużej grzał ale to jest nie mozliwe ze on tak mocno by dymił jak jak byłby zimny
Dzięki za info




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 19:37 
*

Rejestracja: 22 paź 2009, 14:21
Posty: 101
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
a płynu ci ubyło w zbiorniczku???
jak ci się wlewa płyn do cylka to uszczelka pod głowica do wymiany




_________________

Życie to jedna wielka impreza, nie pozwól żebyś był na niej kelnerem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 21:13 
*

Rejestracja: 01 kwie 2010, 15:03
Posty: 52
Lokalizacja: Rumia
Pojazd:
a moze to jest wina mieszanki ? moze sproboj w gazniku z ta mieszanka pogrzebac. ale nie jestem pewien takze nie chce w blad wprowadzac.




_________________

Żółwik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 22:14 
**

Rejestracja: 25 lip 2009, 9:54
Posty: 379
Pojazd:
Brzochu pisze:
a moze to jest wina mieszanki ?

po wyjeciu termostatu?
Ja u siebie wyrzuciłem termostat i nie kopci tak bardzo.
Musisz te uszczelkę wymienić prędzej.

A jak to mówi powiedzonko ,,2T kopci, 2T pali 2T nigdy nie nawali" sumując
kopci i pali tak, ale ostatnie to już mniej prawdy :lol:


Ostatnio zmieniony 01 kwie 2010, 22:15 przez Litwa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2010, 17:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 22:07
Posty: 75
Lokalizacja: Samo łuka
Pojazd:
kup drugi termostat jak dalej ci będzie ci kopciły to dopiero uszczelkę pod głowica sprawdź, narazie uszczelki :D się nie tykaj bo możesz jeszcze gorzej sobie narobić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy