Dzisiaj jest 11 mar 2025, 18:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 kwie 2010, 8:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 18:58
Posty: 305
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
Chcę wymienić pierścienie w swoim cylindrze i nie wiem jaki rozmiar wziąć , nie wiem czy był robiony szlif , jak zmierzyć jakie pierścienie mam wziąć 47.00 czy 47.40 mm ??


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 9:02 przez sokol-98, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 8:43 
*

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:59
Posty: 38
Pojazd:
zmierz sufmiarką średnice cylindra i bedziesz wiedzial




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 9:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 18:58
Posty: 305
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
dzięki , a czy ten tłok jest do wymiany : http://img163.imageshack.us/img163/5875 ... 280004.jpg ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 9:05 
*

Rejestracja: 23 lut 2010, 7:40
Posty: 18
Pojazd:
Jeszcze pojeździ. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 9:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 18:58
Posty: 305
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
dzięki :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 9:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2009, 19:58
Posty: 1223
Pojazd:
Moim zdaniem nie opłaca się.Lepiej kup cały tłok, chyba że chcesz za 3000-5000km. wymieniać znowusz tłok.Albo chyba, ze jeździsz jak emeryt :mrgreen:




_________________

Zapraszam na serwer Cs Games-center.pl

Wariator: Polini Speed Control
Sprzęgło: Staeg6 Pro
Dzwon: Naraku R-Vent
Pasek: Polini Kevlar
Rolki: 4.5g
Sprężyna centralna: Naraku żółta
Sprężynki sprzęgła: czerwone Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 9:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 18:58
Posty: 305
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
nie jeżdżę jak emeryt , tylko że za pierścienie zapłacę 90zł a za tłok około 200zł , i czy przez taki tłok mogę mieć słaby v-max ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 9:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Tłok do wymiany.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 9:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Ten tłok będzie ci się coraz bardziej przycierał aż w końcu poprobi ci takie rysy na cylku że szok i wtedy będziesz bulił dodatkowo za szlif. Jak nie masz teraz narazie rys żadnych to zmieniaj tłoka, bo takie robienie na"chwilę" nie wychodzi najlepiej :wink:




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 9:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Wymień najlepiej cały tłok pierścienie dużo nie pomogą chyba że naprawdę przepuszczają ostro.Na tłoku jest wybite jaki jest rozmiar tłoka weź papier ścierny i przetrzyj tłok i powinno pisać jaki jest rozmiar tłoka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 9:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 18:58
Posty: 305
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
a tylko oryginalny tłok będzie pasował do Polini For Race 70ccm czy są jakieś zamienniki ??


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 9:42 przez sokol-98, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 21:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
tłok do wymiany bo widać że za dobrze z nim już nie jest,

a co do tłoka, na 100% będzie pasował tylko musisz dobrać idealny rozmiar. A jak byś chciał kupić zamiennik oryginalny to myślę że będzie sporo kosztował. Do mojego kupla pierścienie były w cenie nowego cylindra :/:/ miał też jakąś polinke




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 21:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 18:58
Posty: 305
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
za pierścienie zapłacę około 90zł a za cylinder z pierścieniami 220 zł bodajże :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy