Dzisiaj jest 30 lis 2024, 0:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 kwie 2010, 8:54 
*

Rejestracja: 24 sty 2009, 19:12
Posty: 6
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd:
Witam mam problem , mianowicie gilera odpala normalnie jezdzi tylko jak sie pusci gaz to gasnie nie chodzi wgl na wolnych obrotach trzeba trzymac gaz caly czas zeby nie zgasl ,Czy to wina gaznika czy moze przez to ze kompresja jest slaba. Czekam na odpowiedz.
pzdr


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 9:13 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 15:11
Posty: 210
Lokalizacja: Imielin
Pojazd:
Heh weź mu obroty podkręć :D




_________________

Sprzedam silnik piaggio 150,Pisac na gg 1241245
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 19:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Podłączam się do tego. Podkręcenie nic nie daje.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 21:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Mój NRG robi tak,że np ma raz 2,5tyś obrotów a a czasem 1,5tyś i mniej;/ też się podłącze..




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 21:57 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
najlepiej wymienic pierscienie ale ja mam nowy cylek i tez mi na niskich gasnie:(((




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 22:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
JacekNRG1 pisze:
Mój NRG robi tak,że np ma raz 2,5tyś obrotów a a czasem 1,5tyś i mniej;/ też się podłącze..

Ale to normalne , u mnie na zimnym silniku czasami ma większe obroty niż na ciepłym.
A i ssanie jest też włączone i silnik inaczej pracuje.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 22:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Ale skuter ma wkręconą sróbkę od obrotów i nawet czasami zgaśnie bo ma za niskie...I jak jeżdżę po mieście to raczej ssanie się nie włącza bo skuter jest już rozgrzany..A skuter na jednym skrzyżowaniu ma obroty 2,5 a na drugim 1,5...




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 22:11 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
jak masz odo obrotów na max to wymien pierscienie docieranie przez 100km i po sprawie




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2010, 22:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 17:18
Posty: 344
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Czyli co ma za słabą kompreche?




_________________

Kocham Motocykle!!!

Lewa w góreee!!

Nie Ma Boga,Jest Piaggio...

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/63515




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 11:52 
*

Rejestracja: 24 sty 2009, 19:12
Posty: 6
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd:
dowiedzialem sie od kumpla ze jak skuter nie byl odpalany dlugi czas to nalezy wygrzac gaznik w goracej wodzie i wyregulowac.Zobacze czy cos to da.Ale u mnie raczej bedzie trzeba nowy tlok i pierscienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 12:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 20:34
Posty: 121
Lokalizacja: M-wo
Pojazd:
ja miałem coś takiego i była to wina ssania
wymieniłem ssanie i wszystko jest ok :D




_________________

Siódmego dnia bóg stworzył PIAGGIO

Dzień bez benzyny jest jak dzień bez słońca:D

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... T_50/82847




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 19:56 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
jak ja w swoim tph podkręcam obroty i daje manetkę full to są strzały z wydechu, a jak zakręcę obroty to jest git a jak puszczę manetkę to gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:06 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
jak ja w swoim tph podkręcam obroty i daje manetkę full to są strzały z wydechu, a jak zakręcę obroty to jest git a jak puszczę manetkę to gaśnie, i jak jest gorący jak chu. to odpuszczę gas i gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:24 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
zalewa i pewnie cylek do roboty strzela bo w tłumiku paliwo sie spala.




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:46 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
nie no nie zalewa go bo ustawiałem paliwo powietrze 2 obroty zrobiłem i jest git ale nie bawiłem się obrotami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:49 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
cylek do roboty i gażnik do czyszczenia




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:51 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
stary to by mi na serii cylku i serii części nie jechałby mi 75 więc raczej cylek odpada




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 20:55 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
ja w seri miałem pierscien gurny pokruszony i wywalony i dolny wydarty i 65 na prostej leciał




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 21:00 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
wiesz ale jak mam dobre przyspieszenie i 75 a v-max to jest 79km ale to już długa prosta a 75 jest tak normalnie i rolki 4,4 polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy