Dzisiaj jest 19 lip 2025, 22:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2010, 18:53 
*

Rejestracja: 06 kwie 2010, 18:47
Posty: 21
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Witam przekręciłem gwint od śruby, która 3ma pokrywę przekładni. Śruba jest odkręcana kluczem imbusowym. Jakieś pomyśly jak ją teraz wyciągnąć?? klucz się ślizga i tak napewno już się jej nie odkręci.
Pozdrawiam i czekam na propozycje :twisted:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 20:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Tacinasz czymś i próbujesz płaskim śrubokrętem. Ewentualnie rozwiercasz łepek i tyle;P Później wykręcasz kombinerkami. Innych sposobów nie stosowałem;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2010, 22:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
hehe to samo co u mnie :D:D jest to śruba która jest na środku czy jedna z tych co jest przykręcana z boku ??




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 14:27 
*

Rejestracja: 06 kwie 2010, 18:47
Posty: 21
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
U mnie akurat utkneła ta pierwsza od prawej strony z góry. No thx za pomysł jak znajde chwile czasu to zobacze co mi z tego wyjdzie. :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 14:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
weź jakiś większy śrubokręt i przyłóż do krawędzi główki od śrubki i uderzaj lekko młoteczkiem aż się zrobi taki dzióbek i jak się wyrobi takie coś by można było zahaczyć to uderz mocniej i powinno odejść :D:D mam nadzieje że mnie rozumiesz :D:D i nie ma z tym jakichkolwiek problemów




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 14:38 
*

Rejestracja: 06 kwie 2010, 18:47
Posty: 21
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Taaaa mniej wiecej :). Tylko ten srubokret przylozyc do wewnetrznej krawedzi czy na zewnatrz ??.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 14:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
Od zewnętrznej strony główki, czyli jak masz teraz przykręcone to od lewej strony główki bo inaczej tego nie odokręcisz a raczej jeszcze dociśniesz :D:D za chwilkę Ci wkleję zdjęcie jak jeszcze nie rozumiesz :)


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2010, 14:48 przez rafal5025, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 14:51 
*

Rejestracja: 06 kwie 2010, 18:47
Posty: 21
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Spoko już kumam :) tylko ze musze uderzac z prawej strony w lewa bo sruba odkreca sie w lewo. Dzięki za porade.
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 14:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
tak o to mi chodziło :):) również pozdrawiam




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 14:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
A jak nic nie wyjdzie z tego to utnij :) Przeciez tam jest duzo srub bez jednej jakos pojezdzisz. :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 15:02 
*

Rejestracja: 06 kwie 2010, 18:47
Posty: 21
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
No najwyzej utne i kombinerkami to powoli wykrece. (tak wg to i tak smigam na 7 a nie 8) :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 15:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
heee :D:D no to najwyżej, jest dużo sposobów :)


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2010, 15:07 przez rafal5025, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 15:10 
*

Rejestracja: 06 kwie 2010, 18:47
Posty: 21
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
No nie wiem co za mechanik mi tak dokrecil te sruby ehh. Bo wlasnie pasek chcialem zmienic. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 15:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
a co nie pomógł mój sposób ??




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 15:16 
*

Rejestracja: 06 kwie 2010, 18:47
Posty: 21
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Heh jeszcze nie probowalem ale raczej pomoze :P ja po skuter mam niestety dosyc daleko i musze miec troche wiecej czasu zeby cos przy nim pogrzebac. :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 15:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
no to czekamy na rezultat :):)




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 16:23 
*

Rejestracja: 04 kwie 2010, 21:49
Posty: 192
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Jest chyba w dość dobrym miejscu. Załóż jak najcieńsza tarcze do kątówki i jedno nacięcie, nie za płytkie ale i nie uszkodź pokrywy. A jak się boisz to wal śrubokrętem tak dużą, aż da rade odkręcić-tak robiłem ja ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 16:50 
*

Rejestracja: 06 kwie 2010, 18:47
Posty: 21
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
No śrubokrętem chyba będe robił. Jak się za to wezme to poinformuje was o rezultatach. :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 17:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
u mnie nawet jak nie szło płaskim odkręcić to przyspawałem śrube i ją wykręciłem bez problemu. Ja jeżdze na 4 i jest dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 18:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
No jak tak miałem z srubkami od pokrywki pompy hamulcowej . Ten poprzedni wlasciciel to chyba wykręcal te sruby wiertarka tak byly zjechane. Ale próbowałem zrobić tą szczeline srubokrętem i od wstrząsów samo popusciło:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy