Dzisiaj jest 11 mar 2025, 18:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2010, 15:30 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
Mam pytanie czy akumlator zelowy nie zepsuje się na minusowej temperatorze ???
Przopsz[fade] o obp.[/fade]




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 15:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
zepsuje to znaczy ??
moze sie wyładować (ale potem go znowu mozna naładowac) ale niz innego sie nie powinno z nim stac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 15:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 20:33
Posty: 269
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
No tak może się wyładować, potem wystarczy tylko go naładować.




_________________

"Rób swoje dla siebie i nie pod kogoś" Sitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 16:18 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
JaJeCkO pisze:
zepsuje to znaczy ??
moze sie wyładować (ale potem go znowu mozna naładowac) ale niz innego sie nie powinno z nim stac

Nie wiesz co piszesz akumulator żelowy nie może być trzymany w minusowych temp pierwsze to to że się wyładuje do końca a każdy wie że akumulatora żelowego wyładowanego do końca nie da się naładować od nowa sam się o tym przekonałem także lepiej wyjąc i potrzymac w ciepłym miejscu póki się ciepło nie zrobi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 18:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
czesioos pisze:
JaJeCkO pisze:
zepsuje to znaczy ??
moze sie wyładować (ale potem go znowu mozna naładowac) ale niz innego sie nie powinno z nim stac

Nie wiesz co piszesz akumulator żelowy nie może być trzymany w minusowych temp pierwsze to to że się wyładuje do końca a każdy wie że akumulatora żelowego wyładowanego do końca nie da się naładować od nowa sam się o tym przekonałem także lepiej wyjąc i potrzymac w ciepłym miejscu póki się ciepło nie zrobi


wez sie człowieku zastanów jak wstwie akumulator zelowy na 10 min do zamrazarki (lub gdziesz gdzie jest temp na - ) to mi aku rozładuje ??

a tak pozatym atutro tego tematu powinien określić jak długo bedzie stał tem aku. w tej minusowej temp.
ale jezeli mu chodzi o to ze jak go zostawi na zime i czy mu wytrzyma?
to mu odpowiadam ze NIE bo sie rozładuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 18:10 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Ja mam aku żelowy zarówno w skucie jak i w aucie. Ten w samochodzie jest od nowości , czyli 7 lat, i nic się z nim nie dzieje.
W skucie mam go 2 lata i tej zimy był rozładowany do zera, po naładowaniu nic się nie stało, aku normalnie działa i kręci rozrusznikiem.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 18:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Google wie wszystko:
Cytuj:
Akumulatory żelowe należy ładować w temperaturze od 0°C do +40°C rozładowywać w temperaturze od -15°C do +50°C, przechowywać w temperaturze od -15°C do +40°C.

+ myślę, że ciekawe: http://www.cyfronika.com.pl/zelowe_instrukcja.htm




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 19:29 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
No no, bo ja chce taki kupić, bo kwasowy siadł (z innej przyczyny).
Chcę teraz zakupić taki akumlator tylko nie wiem czy np. jak będzie np. -20 °C i zostawię go np na 2 h bo pójdę na trening to się nie zepsuje ???
O to mi chodzi.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 20:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 22:18
Posty: 72
Pojazd:
Człowieku do -15 jest a teraz takiej temp nie bedziesz miał 0 stopni to max jest
normalnie kupuj żelowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 20:21 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
A w zimie to co ??? :shock:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 5:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Kupuj spokojnie ja mam i w zimie stał w garażu ora 7h na polu (byłem w szkole) przy -17 i nic mu się nie stało.




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy