Dzisiaj jest 05 gru 2024, 3:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 16:48 
*

Rejestracja: 31 sie 2009, 8:19
Posty: 85
Lokalizacja: bobrowniki(katowice)
Pojazd:
daniel993 pisze:
Mozesz zrobic zdjecie tej srubki??

Hmmm,w kazdym kymco w kolanku jest taka srebrna sruba...chyna ze u ciebie jej nie ma!?




_________________

zanim napisze temat-WYCZYSC GAZNIK


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 17:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
Franczesso pisze:
Nie na darmo Naraku i Tecnigas i inne NO NAME produkują wydechu do 4t które wyglądają jak do dwu suwa , a przecież tu wszystko działa na takiej samej zasadzie jak 2 suw.Jeszcze kiedyś w to nie wierzyłem do póki nie zacząłem się uczyć o tym i przegrzebałem internet.
to czyli jak bym do 4t załozył wydech od 2t to nic by sie nie stało ??
a moziliwe zeby wrozsła moc ??


Franczesso pisze:
Artykuł ma na celu obalić mit typu ,, W 4 t nic Ci się nie stanie jak zdejmiesz wydech ,, , a w efekcie stanie się jeszcze gorzej jak w dwu suwie gdyż popalą się zawory i gniazda .Fajnie by było jak artykuł by został podklejony gdyż tak to on zaraz pójdzie w siną dal na sam koniec strony :/ , a tak by można go zawsze przedstawiać jakimś nie dowiarkom którzy myślą że pozjadali wszystkie rozumy.

dzieki tobie ja ie musze szukac po necie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 18:49 
*

Rejestracja: 31 sie 2009, 8:19
Posty: 85
Lokalizacja: bobrowniki(katowice)
Pojazd:
Hmmm,raczej zalozenie wydechu z 2t nie pomoze...wydech musi byc wyliczony pod cylek!




_________________

zanim napisze temat-WYCZYSC GAZNIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 18:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
A nagra ktoś dźwięk ??




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 20:04 
*

Rejestracja: 31 sie 2009, 8:19
Posty: 85
Lokalizacja: bobrowniki(katowice)
Pojazd:
Czego?




_________________

zanim napisze temat-WYCZYSC GAZNIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 20:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
dziman pisze:
Hmmm,raczej zalozenie wydechu z 2t nie pomoze...wydech musi byc wyliczony pod cylek!

no ale jak bym maił taki wyliczony?? kolega umie robic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 14:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Dźwięku bo nie wiem czy mi się spodoba jak rozwierce ;p




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 14:34 
*

Rejestracja: 31 sie 2009, 8:19
Posty: 85
Lokalizacja: bobrowniki(katowice)
Pojazd:
Duzej zamianie nie ulegl,a nagranie nigdy nie odda tego co w realu,powiem,cicho dlaej jest ale basowo;p




_________________

zanim napisze temat-WYCZYSC GAZNIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2010, 21:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Jedna przemyślałem sprawę i nie rozwiercam ;p




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2013, 11:31 
*

Rejestracja: 07 lip 2013, 10:45
Posty: 1
Pojazd:
Odgrzeję mocno zleżałego kotleta, bo zieloni w temacie mogą wziąć wszystko zbyt poważnie :|

Akurat wypalanie zaworów nie jest powodowane zbyt bogatą mieszanką czy wolnym przelotem. Wypalanie zaworów powodowane jest przez ubogą mieszankę która ma dużo wyższą temperaturę spalania. Świerza mieszanka zapobiega wypalaniu, bo ochładza zawory i gniazda zaworowe. Jej zapłon następuje dopiero w tłumiku gdzie metal nagrzany jest do bardzo wysokiej temperatury i dlatego mamy marchewy :twisted:

Wolny przelot w silniku czterosuwowym jest czymś dobrym, a myślenie autora artykułu jest błędne.
W samochodach sportowych stosuje się tłumiki przelotowe, aby ułatwić wypływ spalin. Producenci aut z wielką chęcią też stosowaliby zapewne przelotówki, ale normy emisji dźwięku i spalin im to uniemożliwiają.
W silniku 4 taktowym faktycznie przez pewien niesamowicie krótki czas wszystkie zawory w jednym cylindrze są otwarte. Jednak jest to ekstremalnie krótki okres czasu i zawory są minimalnie otwarte.
Nie zmienia to tego, że my na mocy zyskujemy, a nie tracimy...
Świerza mieszanka wpada do cylindra i w niewielkiej ilości wypada poprzez otwarty wydech, ale pamiętać trzeba, że dzięki wolnemu przelotowi spaliny łatwo uszły z cylindra czyli mamy niesamowicie czystą mieszankę. Im więcej mamy czystego powietrza tym więcej paliwa możemy podać i nadal zachowujemy mieszankę stechiometryczną.
Autor pisze o powrotnym zasysaniu z wydechu, zapomina jednak o tym, że łatwiejszy wydech to również łatwiejsze ssanie. Zatem od GMP do KW paliwo puszczone w wydech w jakiejś części wraca, a dzięki wolnemu przelotowi łatwiej to zrobić silnikowi.
Podsumowując, autorowi dzwoni tylko nie do końca wie w którym kościele :P
Piszę to jako mechanik z zawodu i wykształcenia :wink:
Za odgrzewanie przepraszam :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 20:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2014, 20:24
Posty: 65
Pojazd: bt49qt-9
Czas znowu odgrzać tego kotleta, ale z mojej perspektywy - mi się zawór wyrobił przez zbyt wąski wydech - zawór się nagrzał, rozciągnął , a do tego nagaru było tyle, że łyżką można było go wybierać. A jak wiadomo nagar powstaje w trakcie spalania paliwa bez dostępu powietrza- za słaba wymiana mieszanki - dokładnie zostaje za dużo wypalonej .

Dużo osób pisze, że wydech w 4t nie ma znaczenia - ale tak nie jest . Przy dużych obrotach w układzie wydechowym powstaje ciśnienie sięgające kilku atmosfer i mniejsza różnica potencjałów pomiędzy głowicą , a wydechem powoduje spadek mocy.




_________________

WBIJAĆ PYTAĆ KOMENTOWAĆ
http://forum.mieloch.pl/maver-action-na-airsalu-mod-lipiec-t386280.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 kwie 2015, 16:47 
*

Rejestracja: 25 mar 2015, 19:10
Posty: 10
Pojazd: Kymco Agility RS 4T
To ktoś tak ostatecznie mógłby powiedzieć czy zmieniać wydech czy nie? I na jaki ? Bo tecnigasy next-r do 4t wyglądają tak samo jak te do 2t, a Leovince Tytan są strasznie brzydkie :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy