Dzisiaj jest 11 mar 2025, 17:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2010, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2010, 12:36
Posty: 72
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Mam taki problem : Ukręciłem śrubę przy cylindrze trzymającą wydech.
W jaki sposób to wykręcić :?:
Obejdzie się bez wyjęcia cylindra :?:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.
Obrazek

http://www.takeagift.pl/polecam:32935


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2010, 21:26 przez tomas37711, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
nie no cyl raczej musisz wyjąć albo chociaż silnik odczepić całkowicie od ramy .

1.Jęzeli masz spawarkę to nałóż na miejsce tam gdzie urwana śruba nakrętkę i przyspawaj nakrętkę do śruby powinno puścić aha i nie gwarantuje że odkręcisz może się urwać nakrętka.

2.niestety ten sposób jest pracochłonny ale tym napewno to zrobisz potrzebujesz wiertarkę i wiertła zacznij od mniejszego niż śruba jeżeli przewierciłeś małym weź teraz większe wiertło i dowierć na mniej więcej taką grubość jak śruba potem musisz nagwintować i git tylko ten sposób zajmie conajmniej 30 min ale napewno zrobisz :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
grzes1211 pisze:
2.niestety ten sposób jest pracochłonny ale tym napewno to zrobisz potrzebujesz wiertarkę i wiertła zacznij od mniejszego niż śruba jeżeli przewierciłeś małym weź teraz większe wiertło i dowierć na mniej więcej taką grubość jak śruba potem musisz nagwintować i git tylko ten sposób zajmie conajmniej 30 min ale napewno zrobisz

Można bez gwintowania:
Wystarczy małe wiertło, wywiercić małym wiertłem przez ten urywek co został i wsadzić większe włączyć lewe obroty na wiertale i powinno wyjść.




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 21:58 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
grzes1211 pisze:
niestety ten sposób jest pracochłonny ale tym napewno to zrobisz potrzebujesz wiertarkę i wiertła zacznij od mniejszego niż śruba jeżeli przewierciłeś małym weź teraz większe wiertło i dowierć na mniej więcej taką grubość jak śruba potem musisz nagwintować i git tylko ten sposób zajmie conajmniej 30 min ale napewno zrobisz :)


Na samym początku to weź szlifierkę z odpowiednią tarczką i zeszlifuj pozostałości po śrubie.

Później jak pisano u góry z tym, że obejrzyj gwintownik 3 razy zanim przystąpisz do dzieła..bo mi raz tym stylem pokruszył się w prawie gotowym już otworze :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 22:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Mam nadzieje że napisałem to czytelnie ze wszystkim się zgadzam tylko :)

Gibon_F12,
Trzeba raczej gwintować po wierceniu no jak wkręcisz śrubę bez gwintu chyba że masz sposób na to :?:

A i powinno się trochę schładzać wiertło :)

No to tyle z mojej strony .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 22:07 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
grzes1211 pisze:
Trzeba raczej gwintować po wierceniu no jak wkręcisz śrubę bez gwintu chyba że masz sposób na to :?:


Jemu chyba chodziło o to żeby wywiercic na tyle mniejszym wiertłem żeby nie naruszyć gwintu i jakimś cudem wyskrobać resztki śruby.


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2010, 22:08 przez raggaman555, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 12:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Chodzi o to by znaleźć mniejsze wiertło od śrubki, przewiercić dziurę w śrubce i później włożyć nieco mniejsze żeby ciasno weszło i włączyć wiertarkę by kręciła w drugą stronę (jakbyś wykręcał śrubkę), powoli i ten uszczerbek powinien wyjść nie uszkadzając gwintu.
KumasZ? kurde nie wiem jak Ci to opisać :roll:




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 14:09 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
Gibon_F12,

Dobrze rozkminiasz temat, ale Twoim stylem to ciężko będzie tą śrubę wykręcić.
Przecież wiertarka swoją siłą obrotową przekręci wiertło w śrubie i pupa :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 14:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2010, 12:36
Posty: 72
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Dobra dzięki chłopaki. Spróbuję tak jak pisał Gibon_F12.
Jak coś zrobię to napiszę co z tego wyszło. :lol:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.
Obrazek

http://www.takeagift.pl/polecam:32935




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 17:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Ale jest coś takiego jak regulacja obrotów? :lol:




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 18:41 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Jeżeli uda Ci się centralnie po środku urwanej śruby wywiercić otwór wiertłem o średnicy 3-4 mm, to możesz spróbować wykręcić ją wykrętakiem. Kupisz go w każdym markecie.
Ale można go złamać w otworze, one są bardzo kruche.
Ja bym przewiercił otwór wiertłem 5mm, i przegwintował gwintownikami M6.
Podczas gwintowania zwróć uwagę na kolejność używanych gwintowników. W zależności od rodzaju kompletu, składa się on z 2 lub 3 gwintowników.
kpl 2 gwintowników - najpierw tym dwoma poziomymi kreskami i jedną pionową, a następnie tym bez kreski
kpl 3 gwintowników - najpierw tym z jedna kreską, potem z dwoma kreskami, i na koniec tym bez kreski.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 19:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2010, 12:36
Posty: 72
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Dzięki chłopaki. Zrobiłem tak jak pisał Gibon_F12.
Wszystko jest OK :P




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.
Obrazek

http://www.takeagift.pl/polecam:32935




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy