Dzisiaj jest 11 mar 2025, 17:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2010, 16:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2009, 11:10
Posty: 255
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Witam,

w moim skuterze zniszczony jest gwint w karterze, tam jak się wkręca szpilki cylindra, po prostu go przekręciłem.

Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem i mi mówił, żeby użyć jakiejś pasty do gwintów.

Czy to dobry pomysł i gdzie to kupić?

Może macie inne sposoby inne niż wymiana karteru?

Z góry dziękuje za odpowiedź.




_________________

Setup:
-ORYGINALNY MINARELLI HORIZONTAL OD YAMAHY!

-Stage6 Streetrace 70cc
-Laser x-pro
-Wał Tec Racing
-Łożyska Stage6 HQ Metal
-Filtr Stage6 DoubleLayer
-Dysza 85

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 17:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Może mu chodziło o taki płyn który zapobiega odkręcaniu się, ale to nic nie da.
Jeden sposób to przegwintowanie otworu na numer większy.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 17:48 
*

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:24
Posty: 34
Pojazd:
slawek5t pisze:
Jeden sposób to przegwintowanie otworu na numer większy.


Ale trzebabyłoby wymienić szpilke na grubszą i by niepasowała do cylindra i głowicy :/ jeżeli źle pisze poprawcie mnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 17:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Jeżeli przegwintujesz na większy to gdzie znajdziesz szpilke potem taką.Nie da rady weź w ten gwint naspawaj aluminium albo jakiś klej weź i tam wsadź potem daj do zakładu ślusarskiego żeby ci gwint zrobili.I będziesz miał git zroione.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 19:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Może sobie dać wytoczyć specjalną szpilkę, która by pasowała do nowego gwintu w karterze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 19:08 
*

Rejestracja: 14 lis 2008, 22:40
Posty: 88
Pojazd:
Dajesz karter do tokarza. I mówisz mu jak wygląda sprawa. Powiedz mu żeby dał gwint o jeden rozmiar wiekszy i tulejke na szpilke zeby można bylo szpilke wkręcić. Wiem że można coś takiego zrobić bo sam ostatnio robiłem znajomemu w 4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 19:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
No tak a co jeśli ta szpilka nie wejdzie do cylka? Bo będzie za duża śr. :roll:




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2010, 19:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Średnica będzie ta sama tylko jeden gwint był by większy. Tokarz powinien zrobić takie coś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 12:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Aha, nom ten sposób dobry. Tylko czy jak zrobi się większą dziurę w karterze to czy nie osłabi to tej całej konstrukcji?




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 13:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Gibon_F12 pisze:
Aha, nom ten sposób dobry. Tylko czy jak zrobi się większą dziurę w karterze to czy nie osłabi to tej całej konstrukcji?

Na pewno nie. O ile będzie większa ta dziura? Milimetr?




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 22:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Będzie nawet mocniej trzymać bo będzie większy gwint. Nie bój się :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2010, 18:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
sony551 pisze:
weź w ten gwint naspawaj aluminium albo jakiś klej weź i tam wsadź potem daj do zakładu ślusarskiego żeby ci gwint zrobili.I będziesz miał git zroione.

Widziałeś kiedyś spawany karter silnika skuterowego? To jest tak kijowe jeżeli chodzi o spawanie aluminium, że spawając w jednym miejscu pęka w drugim.
Jurek pisze:
Średnica będzie ta sama tylko jeden gwint był by większy. Tokarz powinien zrobić takie coś.

Bardzo dobry pomysł.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy