Dzisiaj jest 01 lis 2024, 15:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: AM3-biegi
Post: 04 kwie 2010, 19:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 9:48
Posty: 139
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Witam kupiłęm aprilie rx i jeszcze nawet jej nie odpalałęm bo kupiłęm jako uszkodzoną -bez kompresji.No i z ciekawosci zaczołem wżucac sobie biegi (silnik am-3) no i raz wchodzi 1 raz 3 nieraz ciąle na luzie,powiem żę wygląda to dziwnie :shock: czy to żę jest nie odpalony może miec wpływ na prace skrzyni?????.no i poskładałęm lagi zmieniłęm olej i uszczelniacze (w jednym lagu jest sprężyna w drugim nie ma)i są troszke miekkie??? jak siadam to sie uginają sporo (ważę 65kg i mam 14 lat ) pod samym motorem się uginają to ma tak byc????? Proszę o odpowiedź


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: AM3-biegi
Post: 04 kwie 2010, 19:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2009, 13:33
Posty: 72
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
koza666 pisze:
Witam kupiłęm aprilie rx i jeszcze nawet jej nie odpalałęm bo kupiłęm jako uszkodzoną -bez kompresji.No i z ciekawosci zaczołem wżucac sobie biegi (silnik am-3) no i raz wchodzi 1 raz 3 nieraz ciąle na luzie,powiem żę wygląda to dziwnie :shock: czy to żę jest nie odpalony może miec wpływ na prace skrzyni?????.


silnik musi być odpalony żeby biegi poprawnie wchodziły gdyż jak jest wyłączony to nie obraca wałkiem w skrzyni i się zęby nie zazębiają!!! Raczej nie polecam "bawienia" się biegami!!

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 17:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2009, 8:38
Posty: 821
Lokalizacja: M-ów
Pojazd:
jak chcesz wbijać biegi to jak wbijasz bieg to leciutko motocykl do przodu popchnij




_________________

Silnik, dwa koła i mina wesoła/ Stelaż, klatka i duża zębatka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 0:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Cholerka, ale się sypią te AM3. Zjadłem zęby na takim wynalazku, i w końcu przerobiłem na AM6 (wszystko w moich postach, jeśli masz chęć szukać). Z am3 i am5 jest taki problem, że one mają mniejszą średnicę wałków w skrzyni biegów, i same tryby też są węższe od AM6, stąd mała trwałość tych skrzynek. Selektor, wodziki i bębenek są podobne pod względem trwałości. Przeróbka na Am6 jest droga, bo trzeba kupić kartery od am6 i oczywiście całą skrzynkę biegów am6. Reszta gratów jest identyczna i pasuje, tylko trzeba uważać na to, czy mamy wersję z elektrycznym rozrusznikiem czy kickstarterem).

A co do tematu - jeśli jest skrzynka uszkodzona to tak się właśnie będzie działo. Nie będzie można wybrać niektórych biegów. Ja tak właśnie miałem. Moja skrzynka poddała się od jazdy na gumie i zmiany biegów bez sprzęgła podczas tegoż gumowania (zabawa przednia); twoja też równie mocno musi być skatowana. Biegi podczas gdy silnik nie pracuje powinno się wybierać tak jak napisał kolega wyżej - popychając lekko motorek do przodu. Chodzi o to, żeby poruszyły się wałki w skrzyni biegów i sprzęgła kłowe trafiły w swoje otwory. W ten sposób zazębiają się biegi w tej skrzynce.

Zawieszenie w rx jest rzeczywiście nie za twarde, bo to tylko motorower, ale sprężyny w lagach powinny być dwie :shock: Ja swoich nie rozbierałem wprawdzie, ale aż włos się jeży jak czytam twój post! W lagach musi być nawet bezwzględnie jednakowa ilość oleju, a co dopiero liczba sprężyn "!!"

pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 15:43 
*

Rejestracja: 27 mar 2010, 19:15
Posty: 190
Pojazd:
Mam takie pytanie jak wrzucam jedynke i mi troszke ociupinke szarpnie do przodu to musi tak być ?? Tak samo jest jak zapalam go na biegu na wcisnietym sprzegle to potrafi troszke podjechac na rozruszniku kawałek malusienki . To normalne w rs 50 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 18:09 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
możesz spróbować podciągnąć sprzęgło a jak nie pomoże to znaczy ze tarcze już są zużyte i sie sklejają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 19:19 
*

Rejestracja: 11 mar 2010, 0:26
Posty: 1
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Pojazd:
MVP ja się nie zgodzę z twoja wypowiedzią co do tych lag 1 laga agresywna druga twardsza Czyli w jednej jest sprężyna w drugiej nie. Wiem bo rozkręcałem te lagi A co do oleju to wchodzi tam jakieś 150 ml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2010, 20:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Katalog części pokazuje wszystko poza sprężynami, jeśli chodzi o schemat przedniego zawieszenia. Może i tak jest, że jest jedna, ale jeśli tak jest, to jest to strasznie badziewnie rozwiązane. To jest po prostu niebezpieczne. Co innego wahacz jednostronny, a co innego brak jednej sprężyny w ladze. Nie chcę się kłócić, bo nie rozbierałem tych lagów, ale ja dalej obstaję przy moim stanowisku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy