Dzisiaj jest 07 sie 2025, 8:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 kwie 2010, 15:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2010, 11:44
Posty: 77
Pojazd:
Witam.

Mam zamiar w najbliższym czasie, tzn. jak najszybciej wymienić cylinder w moim 4T, Romecie 777 na coś lepszego.

Zastanawiam się nad dwoma, mianowicie:

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 2aa9649043

lub

http://allegro.pl/item955283054_cylinde ... ngway.html


Nie wiem który podejdzie pod mój skuter (1P39QMB) i który bardziej daje odczuć przypływ mocy i prędkości (Oczywiście po dotarciu).

Mam jeszcze jedno pytanie. Co bym musiał wymienić dodatkowo aby nic się nie posypało, wszystko sprawnie i bez zarzutów chodziło.


Proszę was o pomoc. 50cc w 4T to naprawdę za mało :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 16:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Airlsal ma większą pojemność= więcej mocy.
O wał nie musisz się obawiać. Bierz Airsala. Do tego robisz rozwiert głowicy i będzie dobrze:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 16:31 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
na 10000% bierz airsala tez go mam a masz cos jeszcze typu wario itp




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 19:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2010, 11:44
Posty: 77
Pojazd:
Więc tak: Mam już Malossi Multivar, sprężynki niebieskie Hebo, dociskową białą Malossi i rolki 5.5gr.

A jaki najbardziej polecacie cylinder ? I co dokładnie musiałbym jeszcze wymienić aby wszystko ładnie chodziło ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 19:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Najbardziej polecamy Ci airsal... Musisz wymienić dysze na około 90#.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2010, 11:44
Posty: 77
Pojazd:
A co z wałem ? Wytrzyma ? Gdzieś czytałem że do 100cc wytrzymuje ale nie wiem czy to prawda. Aaa i jakie rolki będą dobre pod tego Airsal'a ? Do wariatora dostałem 7gr.będą dobre ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 20:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Rolki to już później sobie będziesz zmieniał :) Myślę że 6g powinny być :P Wał wytrzyma :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 20:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2010, 11:44
Posty: 77
Pojazd:
A co z przełożeniami ? ;> Pytałem na innym forum mówili że przełożenia to podstawa przy wymianie cylindra na większą pojemność. Nie wiem czy to prawda ;]. Piórek doradź mi ;P widzę że masz 4T i nawet na jedno koło go wyrywasz :D.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 20:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Koło to technika :)
Co do przełożeń to zależy :) Ponieważ niektórym cylinder i wario da z 5km/h a innym 20. Jak będziesz miał mały przyrost prędkości to w tedy masz krótkie przełożenia i się zmienia :)
Mówię kup cylinder dotrzyj i sprawdź jak będzie Ci chodził. Jak słabo to w tedy możesz rozglądać się za przełożeniami :)
Na razie kupuj cyl a resztę kasy oddaj do banku niech rosną :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 20:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2010, 11:44
Posty: 77
Pojazd:
Ok wielkie dzieki :D A co z łożyskami wału ? ;> Nie wymieniałem ich od 7000 km ;P Będą do wymiany przy założeniu cylka ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 20:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Nie :) Ja miałem na zegarku 15tyś i wsadziłem cylinder jeżdżę już 3tyś i wsio oki :P Ludzie na seryjnych wałach i łożyskach na 90ccm śmigają :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 20:36 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
tylko że te 90 ccm jest równe 70 ccm heh




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2010, 20:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2010, 11:44
Posty: 77
Pojazd:
Ok, jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc ;) A się martwiłem że przerośnie to mój budżet.

Temat do zamknięcia dowiedziałem się już wszystkiego co chciałem wiedzieć ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy