Dzisiaj jest 01 lut 2025, 18:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 maja 2008, 21:05 
*

Rejestracja: 30 paź 2007, 15:43
Posty: 16
Pojazd:
Witam. Mama pewien problem z moją Aprilią SR LC po tuningu. Oto jedne z rzeczy które zmieniłem : cylek Hebo Manston 2, gaźnik 21 mm, wał Stage 6 12mm, wydech Yasuni C16 itp. Po złożeniu odpalam i zaczęła strzelać z tłumika i łapie strasznego muła i dławi się, ale na wolnych obrotach w miarę dobrze chodzi. Co może być nie tak. Proszę o pomoc bo nie wiem co już mam zrobić. Jak macie jakieś propozycje to piszcie. Pozdrawiam




_________________

Benelli 491 RR


Ostatnio zmieniony 16 maja 2008, 12:52 przez alpina, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2008, 11:42 
*

Rejestracja: 27 kwie 2008, 8:55
Posty: 9
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Ja miałem podobną sytuacje z moją Yamahą. Okazało się, że mieszanka jest za bogata. Wyregylowałem gaźnik, zmienniłem świece i wszystko jest ok. Jeszcze możesz coś z dyszami pokombinować słyszałem że też może być to wina źle dobranej dyszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2008, 12:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2007, 10:29
Posty: 19
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Pojazd:
Zgodzę się z przedmówcą i dodam że to mogą być też rolki - nie napisałeś że coś z wariatorem robiłeś.
Wariator seria czy tun??




_________________

POSZUKUJę SPONSORA NA TUNING!!
__________________________________________
KUPIĘ SPORTOWY TŁUMIK O WARTOŚCI ZŁOMU - DAJ ZNAĆ!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2008, 14:08 
***

Rejestracja: 18 sie 2007, 6:50
Posty: 564
Lokalizacja: Husów/Łańcut
Pojazd:
A membranki są nowe czy seryjne, no i przedmówcy mają racje czyli regulacja, świeca, i dysze czyli wszystko co powiedzieli poprzednicy no i moje membranki :grin:




_________________

Porting Silników 2T/4t, Składanie, Remonty. Dobre Ceny, Wykonanie na Wysokim Poziomie! tel.606550800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2008, 14:19 
*

Rejestracja: 30 paź 2007, 15:43
Posty: 16
Pojazd:
Witam.W Sr wario to :malossi mhr,rolki mają 6g, kruciec koso z kewlarowymi membrankami, sprzęgło malossi z sprężyną +90, dzwon stage6. Dysze jakie mam to 105 i 92, świeca ngk b9eg. Wszystkie częsci sa nowe.




_________________

Benelli 491 RR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2008, 14:31 
*

Rejestracja: 15 maja 2008, 14:25
Posty: 1
Pojazd:
konkretny sklep szybka realizacja zamówienia jest wszystko polecam :grin:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2008, 20:56 
*

Rejestracja: 30 paź 2007, 15:43
Posty: 16
Pojazd:
Dzisiaj cały czas bawiłem się z wymianą dysz w gaźniku włożyłem najpierw 92, później 100, 105 i na końcu jakąś większą dysze od kolegi pożyczyłem. Odpaliłem i nadal to samo. Świece założyłem również najpierw NGK R, później NGK B9EG, a na końcu naszą Polską Iskrę. I nic nadal to samo :cry:




_________________

Benelli 491 RR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2008, 8:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2008, 19:50
Posty: 74
Lokalizacja: Hajnówka(PODLASIE)
Pojazd:
To będziez zapłon a nie gaźnik ja miałem identyczne objawy :D wziołem do przodu leciutko pokręciłem i już :D (Acha ale to było w Ogarze , więc moge się mylic ) :D




_________________

Yamaha Aerox 97r.

Setup :

Cylinder : Boolder ( Niemiecki ) 70cc
Wał : Top Perfomance Evolution NG
Stożek Polini Air Box
Dzysza 86
Rolki Stage 6 : 6 gr
Kolektor Ssący Tec 21 mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2008, 11:48 
*

Rejestracja: 30 paź 2007, 15:43
Posty: 16
Pojazd:
No tak, oczywiście sprawdzę ten zapłon, później moduł itp. Przejrzę całą elektrykę czy jakiś kable nie jest przerwany. A jaki kolorek powinna mieć iskra na świecy?? Bo słyszałem ze ma być kolor pod taki niebiesko-fioletowy kolor.




_________________

Benelli 491 RR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2008, 15:11 
***

Rejestracja: 18 sie 2007, 6:50
Posty: 564
Lokalizacja: Husów/Łańcut
Pojazd:
Dokładnie ma być pod taki niebiesko-fioletowy kolorek :smile:




_________________

Porting Silników 2T/4t, Składanie, Remonty. Dobre Ceny, Wykonanie na Wysokim Poziomie! tel.606550800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2008, 21:31 
*

Rejestracja: 30 paź 2007, 15:43
Posty: 16
Pojazd:
no mam taką iskrę, a tu nic nawet teraz jej ciężko jest zapalić, a znowu jak odpali to nie ma siły nawet na ruszenie z miejsca. Dzisiaj również przemieniliśmy z kolegą od jego Aeroxa: zapłon cały, moduł, cewkę, regulator napięcia. Założyłem i jest to samo bo myślałem ze coś jest z tych rzeczy a tu nic :sad:




_________________

Benelli 491 RR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2008, 10:08 
*

Rejestracja: 27 kwie 2008, 8:55
Posty: 9
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Sprawdź sobie dozownik. Kolega miał taką samą sytuacje jak ja. Mi wystarczyło tylko gaźnik wyczyścić i świece wymienić, a koledze dozownik nawalił i dostawał dużo oleju. Skuter się dławił przeważnie jak się odkręcało manetke i szczelało. Jeszcze na wyłączonych światłach jakoś jechał raz na jakiś czas mu szczeliło ale jak włączył światła to się cyrk dział z jego skuterem. Okazało się że dozownik jest zjeb... mechanik mu powiedzieł że nie da sie togo naprawić i założył mu nowy. Dokładnie nie wiem co się z dozownikiem mu stało, po wymianie wszystko było ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2008, 11:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2008, 19:50
Posty: 74
Lokalizacja: Hajnówka(PODLASIE)
Pojazd:
A może fajka ma przebicie :/ dużo żeczy może byc , posluchaj DawiD_cichy i sprawc dozownik.




_________________

Yamaha Aerox 97r.

Setup :

Cylinder : Boolder ( Niemiecki ) 70cc
Wał : Top Perfomance Evolution NG
Stożek Polini Air Box
Dzysza 86
Rolki Stage 6 : 6 gr
Kolektor Ssący Tec 21 mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2008, 15:22 
*

Rejestracja: 30 paź 2007, 15:43
Posty: 16
Pojazd:
Dozownik mam wykręcony i sam sobie mieszam olej z benzyną, a fajkę mam drugą to dzisiaj sprawdzę, tylko zastanawia mnie jedna rzecz jak chwycę kierownice to raz po raz co jakiś czas czuje jak by leciutko było przebicie. Jak takie przebicie usunąć co i jak trzeba zrobić , co sprawdzić ??




_________________

Benelli 491 RR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2008, 19:32 
*

Rejestracja: 03 mar 2008, 0:01
Posty: 14
Pojazd:
podobnie ja miałem . mogłem jechać tylko na lekkim gazie i na ssaniu.... okazało sie ze łożysko korbowodu sie rozsypało i przy okazji jeszcze drugi pierścionek na cylindrze sie zablokował i nie mógł swobodnie pracować ... aha i oczywiście wielkie problemy z odpaleniem .




_________________

YAMAHA aerox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2008, 21:16 
*

Rejestracja: 30 paź 2007, 15:43
Posty: 16
Pojazd:
Łożyska, wał, cylinder itp. Mam wszystko nowe. Nie wiem czemu ale ciągle mocno mi z tłumika chlapie czarną nieprzepaloną benzyną, jak by zadurza dysza, lub źle wyregulowany gaźnik. Obecnie mam w gaźniku 21mm dysze 105mm czyli włożyć mniejszą czy nie :?:




_________________

Benelli 491 RR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy