Dzisiaj jest 01 gru 2024, 6:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 kwie 2010, 10:44 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:11
Posty: 12
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Witam

Zaczynam zabawę ze stuntem tak jak w temacie napisałem mam tgb 101s. Boje się że jak jade na kole to nie dochodzi olej do silnika i nie ma smarowania. Myślałem żeby go odłączyc i robić smemu mieszankę na 5 litrów benzyny 100 ml oleju. Ale troche się boje że coś jeszcze jest smarowane olejem prócz cylindra. Moge śmiało jeździć na mieszance czy nie? Proszę o pomoc!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2010, 12:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:29
Posty: 139
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
Zazwyczaj wiekszość osób odłancz dozownik robi mieszanke i smiga.
Wieć w czym problem, tylko cyl jest raczej smarowany, wiesz smiało możesz robić mieszanke.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2010, 13:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sty 2009, 17:39
Posty: 260
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: 636
Ja latam 101S. Dozownik daje radę, ale polecam wlać niewielką ilość oleju do baku, dla lepszego smarowania. Zazwyczaj latam na samym dozowniku i nic mu się nie dzieje, na kole ma bardzo dobre smarowanie.




_________________

Mechanika skuterowa, przeróbki pod stunt!
Crash pady, pegi - gg. 6588397
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2010, 20:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Maciek_TGB101s pisze:
polecam wlać niewielką ilość oleju do baku, dla lepszego smarowania.

Chyba dla lepszego odkładania się nagaru :( smarowanie w dobrej proporcji (na ogół 1:50) jest najlepsze dla cylindra.
Najlepiej w ogóle odłączyć dozownik i samemu robić idealną mieszaninę. Nigdy nie za dużo oleju, nie za mało.

Najlepsza jest miarka Stage6, sam ją mam i polecam Ci. Bardzo łatwa w dozowaniu- na butelce masz rozpis jak dolewać. Warte to jest tych 13zł :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2010, 21:03 
*

Rejestracja: 04 kwie 2010, 21:49
Posty: 192
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
No to jest Twój wybór. Jeżeli chcesz być pewny w 100%, że ma smarować to samemu mieszankę robić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2010, 21:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
FoRnaL pisze:
Maciek_TGB101s napisał/a:
polecam wlać niewielką ilość oleju do baku, dla lepszego smarowania.

Chyba dla lepszego odkładania się nagaru smarowanie w dobrej proporcji (na ogół 1:50) jest najlepsze dla cylindra.

Święta prawda , niektórzy myślą że dolewając olej do baku zwiększą żywotność cylka.
Przez to pierścienie mogą się zapiec i osadzi sie duża ilość nagaru.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2010, 6:57 
*

Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:11
Posty: 12
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Oke dzięki za pomoc. Postanowiłem odłączyć i samemu robić mieszankę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy