Dzisiaj jest 01 lis 2024, 19:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: stracil moc
Post: 18 kwie 2010, 17:19 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
Motor chodził świetnie miał dobra moc na każdym biegu a teraz mozna jechac max na 3 , patrzylem tlok i cylinder jest ok , gaznik czyscilem , wkładalem inny kabel i swiece nie pomoglo , sprawdzalem membrane tez jest ok , filter wyczyszczony , jedyne co zauwazylem to ze jest slabsza iskra niz kiedys (tak mi sie wydaje ) i jeszcze ze motor nie gasnie gdy zatkam koncowke wydechu a spaliny nigdzie nie uciekaja.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 20:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2010, 19:35
Posty: 170
Pojazd:
to zmień jeszcze świece :lol:




_________________

Peugeot Vivacity Custom ^6

<<Cylek Airsal Tech Racing 70 cc>>
<<Gaźnik Stage6 19 mm>>
<<Króciec od Speedfighta 100cc>>
<<Wariator Polini Speed Control>>
<<Wał wał Stage6 HPC>>
<<Wydech Hebo New Performer Racing ;d >>
<<Sprzęgło ?? seria >>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 20:32 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
probowalem na 3 innych świecach , zastanawiam czy moze byc to spowodowane ścięciem klina ? bo tego jeszcze tylko nie sprawdzałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2010, 15:49 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
klin w porządku ... jutro będę miał nową świecę BR9ES zobaczymy czy będzie lepiej ? może ktoś coś doradzić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2010, 21:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
a świeca ma dobry kolorek ?? może jakieś spięcie




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2010, 21:26 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
nie swiecy nie zalewa , ma normalny kolor ale wogole mocy nie ma , pali od kopa na wolnych ladnie chodzi ale na wyzszych nie ma sily




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 15:29 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
co to może być ? coś w zapłonie padło albo moduł ? jak myślicie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 16:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2009, 13:33
Posty: 72
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd:
a sprawdziłeś klin




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 19:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2009, 13:44
Posty: 82
Lokalizacja: Trzykolne Młyny xD
Pojazd:
dzartek, jest wyżej napisane że sprawdził :/ , może syf w benzynie, albo dysza główna zatkana




_________________

Wejdź, zarabiaj, tuninguj...
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 kwie 2010, 19:54 przez gibol1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 19:56 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
no kurde wlasnie nie ;/ czyscilem gaznik kompresorem dokladnie i zmienilem benzyne , on kreci obroty tylko w czasie jazdy przerywa i nie ma mocy wogole




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 20:20 
*

Rejestracja: 14 kwie 2010, 21:33
Posty: 21
Lokalizacja: Osw
Pojazd:
uszczelka pod glowica padla i lewe powietrze lapie ja tak mialem pozdro




_________________

Puegeot




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 20:36 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
hm możliwe ale wtedy by woda poszła do cylindra raczej nie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 20:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
hmmm może masz już końcówkę cylka albo wału ?? jaki przebieg




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 21:13 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
wał nowy około 2 miechy , cylinder trochę stary ale jeszcze w dobrym stanie nie porysowany ani nic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 7:46 
*

Rejestracja: 14 kwie 2010, 21:33
Posty: 21
Lokalizacja: Osw
Pojazd:
a cieknie ci z cylindra bena albo cos?




_________________

Puegeot




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 14:18 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
wilgotna jest uszczelka pod cylindrem , wymienie ja dzisiaj i zobacze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 18:47 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
moze ktos jeszcze sie wypowiedziec ? bo dla mnie jest to troche dziwne i nie wiem co moze byc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 20:03 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
no jak uszczelka pod cylkiem przecieka to moze nie ma kompresji ??




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 20:34 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
ale uszczelka pod cylindrem nie trzyma kompresji , ona caly czas byla taka wilgotna , nie cieknie z niej. Mi sie wydaje ze to bedzie cos z elektryka , jak myslicie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 17:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Uszczelka pod cylindrem uszczelnia żeby się powietrze nie dostawało, uszczelka pod głowicą jest odpowiedzialna za kompresje i jak padła któraś z nich to może nie chcieć chodzić.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy