Dzisiaj jest 26 lis 2024, 18:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 kwie 2010, 20:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Siemka, jak np. zrobicie kilka km i na ciepłym silniku odkręcicie korek od zbiorniczka to słychać jak ucieka powietrze? bo u mnie od czasu do czasu cieknie płyn spod korka i słychać przy odkręcaniu dość wyraźnie pssssss :roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
U mnie też tak jest .
Ja nawaliłem sylikonu na korek poczekałem aż wyschło i zakręciłem i już mi płyn nie kapie.




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 20:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
ale nie może być ciśnienia dużego w zbiorniczku, jak jest to może być przez zle uszczelniony cylinder, glowice




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 21:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Jak odkręce korek u siebie to wylatuje z niego pełno płynu a jak odkręciłem u kumpla w runnerze to było sucho :P uszczelka pod głowicą do wymiany?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 21:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
no pewnie tak i cisnienie z cylindra idzie w weze i do zbiorniczka




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 21:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Ok dzięki. w takim razie w poniedziałek zamawiam uszczelki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 23:04
Posty: 20
Lokalizacja: MMZ/Dobre
Pojazd:
Kiedyś już był taki temat ale napisze jeszcze raz przez nieszczelną głowicę gazy wylotowe dostają się do układu chłodzenia co powoduje wzrost ciśnienia i powietrze w całym układzie proponuje zmieni uszczelkę pod głowicą bo cylinder ci się będzie zapowietrzał i chłodzenie szlak trafi
tyle ode mnie




_________________

Airsal tech racing
tecnigas tek w chromie
dellorto 17,5
wario polini super speed 9r
v-max 115 i bd więcej ;]
i chyba narazie tyle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 21:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Największa głupota, to zaklejanie sylikonem korka. :shock:
Uszczelki do wymiany, potem nalać dobrego płynu na gorącym pod max kreskę, oczywiście po uprzednim odpowietrzeniu. :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy