Dzisiaj jest 23 lut 2025, 13:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2010, 21:09 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Hey:) Rozebrałem dziś Piaggio NRG AC bo z dnia na dzień spadła mu moc i pomyślałem ,że pękł pierścień i gładź cylindra się zrysała...

Taki widok ujrzałem.:)Jak mam pierścienie,to one powinny się ładnie ściskać na tym ząbku na tłoku?Moje się w ogóle nie ściskają tylko mają z 4mm prawie pół centymetra przerwy..Czy tędy może uciekać kompresja?Wymieniać je??


I jak włożę tłok w cylinder na starych pierścieniach to ma troche luzy na boki..A jak włożyłem nowe na próbe to nie miał w ogóle luzów..Gładź cylindra i tłok jak na 23 tyś kilometrów są w dobrym stanie..Nie ma żadnych większych rys,..

Powiedzcie mi czy jak te pierścionki wymienie to będzie dużo więcej kąpresji?Obecnie mam 7




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 21:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
To i tak dziwne ze masz te 7, wymien je, powinno byc duzo lepiej jezeli miały takie luzy.




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 21:30 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Jarko, a powiedz mi czy jak włożę tłok bez pierścieni w cylek to powinien ciasno siedzieć?Czy opaść?Bo mój swobodnie opada a jak włoże pierścienie to ciasno siedzi..To szlifu nie robić?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Jak sam tłok ma duze luzy to szlif, ale gdy opada i ma niewielkie luzy czyli ociera o gładz to bedzie dobrze jak dasz tylko nowe pierscionki




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 21:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Jarko, powiem Ci że tłok bez pierścieni ma luz coś około 0.70mm ..A jak włoże pierścionki to chodzi ładnie ciasno i wtedy luzu nie ma




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 21:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2008, 22:31
Posty: 117
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
A duza jest krawędź? Na początku bądź na końcu gładzi.




_________________

Piaggio Zip 2T 2001r
Metrakit 50
Leovince RS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 21:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
No niby krawędź jest ale mała..Sorki pomyliłem się ,że tłok ma luz 0.70mm tylko ma luz 0.15mm szczelinomierz to na chama wchodzi...




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 20:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Sorki ,że PPP..


Chłopaki zrobiłem fotki właśnie tym zjechanym pierścienią i okna wydechowego


O to pierścienie..

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... ,719861%27)


Ten pierścień ma taki sam luz na tłoku jak i tu włożony w cylinder..

A o to okno wydechowe


http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Pia ... ,719862%27)

Jest mocno zabrudzone,na nim jest pełno nagaru i od tego są aż takie gródki..
Będzie trzeba to przepolerować nie?Dużó to da/??

I powiedzcie czy ten pierścień mówicie jest na 100% do wymiany?dużo tym kompresji uciekało?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 13:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2009, 21:47
Posty: 317
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
powiem krótko zrobisz szlif pojeździsz następne 20tys a wymienisz pierścienie to pojeździsz te 3-4 tys i znowu pier**logia :wink:




_________________

looknij jedynego takiego gas gas-a---> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89043

Sprzedam skuter pilne!!!

http://otomoto.pl/piaggio-typhoon-okazj ... 88687.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 21:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Jeśli macie link albo znacie taką stronkę gdzie znajdę tłok VERTEX o rozmiarze 40.40 to proszę dajcie link bo nigdzie nie moge takiego rozmiaru wyszukać:(

Liczę na POMOC:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 21:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
DrivterGSI1, kup nowy kompletny tłok :)
kompresja i moc powróci..




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 22:27 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
slawek5t, chce kupić nowy kompletny tłok Vertexa:) Ale nie mogę nigdzie znaleść wymiaru 40. 40:(




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 22:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
po co tłok nadwymiarowy ? robisz szlif ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 22:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
slawek5t, tak robię szlif:)

Nie wiesz jaki powinien być luz montażowy pomiędzy cylindrem a tłokiem w piaggio nrg?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2010, 23:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Taki przebieg to kup nowy tłok. Zrób szlif na 40.20 lub 40.60 , kup taki sam tłok i napewno wszystko będzie grało i jeździło (dobrze).


Ale jeśli gładź jest dobra to nie ma potrzeby szlifu..




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2010, 23:04 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 7:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
DrivterGSI1 pisze:
slawek5t, tak robię szlif:)

Nie wiesz jaki powinien być luz montażowy pomiędzy cylindrem a tłokiem w piaggio nrg?


Szlif robi się zawsze pod tłoka nie rób wcześniej szlifu bo mogą być problemy, szlifierz jak będzie miał tłoka to ci dopasuje wszystko jak należy




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 9:23 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Dokładnie..Najpier tłok potem szlif.Ale szlifież chiał zrobić mi na 40.40 a nie moge nigdzie takiego tłoku z Vertexa znaleść

A gładź cylindra jest zarąbista żadnej większej ryski nie posiada..No ale tłok w cylku ma już minimalny luz dokładnie 0.15 a po szlifie miał by 0.05




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2010, 9:24 przez DrivterGSI1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 9:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:41
Posty: 182
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: X-max 250i
Imię: Jarek
http://www.allegro.pl/item1009168084_tl ... ilera.html




_________________

Bandyci Mogą Wszystko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 11:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
Dokładnie..Najpier tłok potem szlif.Ale szlifież chiał zrobić mi na 40.40 a nie moge nigdzie takiego tłoku z Vertexa znaleść

A gładź cylindra jest zarąbista żadnej większej ryski nie posiada..No ale tłok w cylku ma już minimalny luz dokładnie 0.15 a po szlifie miał by 0.05



0.15 możesz kupić pierścienie i śmigać jeszcze z 5-6tyś do szlifu zrobisz 0.07 to luz fabrycznie zalecany ale po szlifie tłok musisz miec dobry bo jak s[puchnie to lipa




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 29 kwie 2010, 11:37 przez raper, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2010, 11:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
raper, czyli jak włoże pierścionki to będzie spoko?Bo moje były bardzo bardzo mocno zjechane..Miały przerwe prawie pół centymetra dokładnie to 0.04.


A gdzie czytałeś ,że 0.07 to fabrycznie zalecany?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy