Dzisiaj jest 13 sie 2025, 21:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 19:42 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
i chodzi ci na 80 dyszy ja jak najpierw załozyłem na dyszy 88 to nie chciał chodzi potem 94 i chodzi dobrze




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 19:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Może chodzić :P Dlaczego by nie. Tylko potem nie zdziw się jak ci zawory wytłucze :) Podobnież źle się to kończy za mała dyszą


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2010, 19:54 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 20:02 
*

Rejestracja: 12 kwie 2010, 16:22
Posty: 127
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Ziomuś, kup cylek, zamontuj i sprawdź jak ci będzie cisnął ;) Później do regulacji rolki wariatorka, sprężynki itd..




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 21:26 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Nie rozumiem 3/4 tego tematu to pisanie i dupie maryny. Po co wypowiadaja sie ludzie ktorzy nie maja do czynienia z 4t... Cylinder Airsala WAriator naraku tam masz 2 pary rolek i centralke ktora ci styknie jak na razie, do tego zamow sobie komplet dysz z racingplanet za 30 zl od 84 do 102 o ile pamietam i gra gitara, pasek powinien wytrzymac, chociaz ja u siebie po zmianie gaznika przy wyzszych obrotach i wiekszej mocy porwalem pasek w drobny mak na prostej... Wiec zastanow sie nad jakims wzmacnianym typu Naraku tam bando dla nich jakis pasek skleil. Stozek sobie podaruj, nie ma co sie pchac najpierw zloz to co chcesz kupic i bedziesz widzial czego ci brakuje, a wtedy postaramy sie ci pomoc :)

a i co do walu w 4t to te same sa w 125ccm, wiec sie nie boj, a wytrzymaja i wiecej bo naraku 90ccm moca dorownuje tym na serio MAXI skuterom o wiekszych niz 125ccm pojemnosciach... I nie przesadzaj z powietrzem przy regulacji gaznika tak przy okazji.


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2010, 21:28 przez watcher, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 21:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2009, 22:15
Posty: 323
Lokalizacja: warszawa/ożarów maz
Pojazd:
Bardzo mądra rada watcher ogółem popieram jego pomysł :D




_________________

Romet Router Bassa Swap P/G

na razie tylko tyle ;/
-Stożek gąbkowy
-Większy filtr paliwa

Profil na PJ:
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/727/82289




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 21:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
no ja tak samo ,
Jedno pytanie do Piórek, mówisz że za małą mam dysze ,dostałem ją w zestawie z cylkiem ,nie dławi mi się skuter dobrze chodzi ,to co jesli mi dobrze chodzi to i tak mam zmienić na większą ?




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 7:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Nie koniecznie :P Cylinder masz chiński z allegro nie ? To tam dużej mocy i osiągów nie osiągniesz w porównaniu do markowego. Markowy ma większy zakres mocy i obrotów więc tam większa dysza jest wskazana... Dysze co podawałem to są zalecane do markowych cylindrów :) :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 8:38 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
no kiedys słyszałem ze naraku 90ccm kreci sie do 11500tys obrotów a Airsal 10500tys wiec cylki no name tej samej pojemnosci są sporo słabsze do 90ccm trzeba myslec o dyszy w granicach 100




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 13:29 
*

Rejestracja: 22 kwie 2010, 14:01
Posty: 47
Pojazd:
watcher,
Ale to ja mam wymienic tez i gaznik?? Bo podobno nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2010, 17:17 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
kto ci kaze wymieniać gazinik dysze kup i bedzie dobrze




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 11:22 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Gaznik zostaw seryjny, do tego cylindra dysza na poziomie 70 to max, potem go zalewa. NA tych czesciach w sensie z tym chinskim cylindrem powinienes wycisnac 70-75 licznikowe, z airsalem cos kolo 90, wiadomo wieksza moc. JA chyba jednak zainwestuje w airsala mimo wszystko, za niecaly tydzien mam urodziny wiec kasy bede mial dosc, przy okazji chyba stozek jeszcze zamowie. I jak wtedy nie bedzie lecial w granicach 90, to go roz... w rowie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 11:26 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
watcher, no bierz airsala i stozek poliniego




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 20:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
ja na wakacje kupuje arisala ,jak na raziemam WM chinski 72ccm 350km przejechane i leci mi 80licznikowo a real 75




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2010, 21:31 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
airsal to konkretna moc a nie wierze ze leci 75 realne 70 to moze leciec sprawdz gps




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 20:38 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
moj tez leci cos kolo 70 realne bo licznikowe 70-75 a licznik nie przeklamuje u mnie, dzieki bogu ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 20:40 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
wisnia1995, sluchaj napisz mi na pm swoje gadu:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2010, 21:19 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
tutaj pisze 5778950




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy